the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
Favoriete opstelling: geen
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Ik betrap mezelf erop dat ik bij het zien van de alternatieven geen al te grote afkeer van Frankrijk heb. Als ze er over twee jaar weer vroeg uit liggen heeft ook niemand het er meer over.
Dat in tegenstelling tot Messi als hij het WK wint.
Om nog maar te zwijgen over de schade aan de steden als Marokko een rondje verder komt.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 14 december 2022 om 12:01:
Ik betrap mezelf erop dat ik bij het zien van de alternatieven geen al te grote afkeer van Frankrijk heb. Als ze er over twee jaar weer vroeg uit liggen heeft ook niemand het er meer over.
Dat in tegenstelling tot Messi als hij het WK wint.
Om nog maar te zwijgen over de schade aan de steden als Marokko een rondje verder komt.
Waarom zijn zoveel mensen ineens tegen Messi? We hebben toch 20 jaar enorm genoten van hem?
En dat hij van Gaal terugbetaalt voor het oog van de hele wereld, dat zal toch niemand hier erg vinden? Van Gaal heeft decennialang het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald. Ik weet nog wel zijn geprovoceer toen Koeman hier coach was.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 14 december 2022 om 14:31:
Waarom zijn zoveel mensen ineens tegen Messi? We hebben toch 20 jaar enorm genoten van hem?
En dat hij van Gaal terugbetaalt voor het oog van de hele wereld, dat zal toch niemand hier erg vinden? Van Gaal heeft decennialang het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald. Ik weet nog wel zijn geprovoceer toen Koeman hier coach was.
O, ik vind Messi echt fantastisch en ben dolblij hem zo geregeld aan het werk gezien te hebben. Voor mij is die pot destijds tegen Arsenal de meest indrukwekkende, toen hij in zijn eentje die hele pot besliste. Of toen hij in de CL finale tegen Man U iets van 2 meter hoog sprong en de bal erin kopte, vond ik ook zo bijzonder.
Ja, hij heeft maniertjes, maar dat komt wel vaker voor bij spelers. Ik vond het mooi hij Kezman, Robben en Lozano en minder mooi bij Suarez, Antony of Tagliafico.
Maar de voetballer Messi zijn imposante loopbaan te zien belonen met een wereldbeker, ik vind dat een heel erg mooi idee. Ik hoop het echt van harte.
Maar ik snap je punt 😊.
psvdebeste23
Legende
Forumreacties: 1.403
Reg.: 6 augustus 2005
cabriet
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: curacao
Forumreacties: 8
Reg.: 14 juli 2013
Even toch een contradictie..Heel Afrika schijnt volgens de NOS commentatoren voor Marokko te zijn terwijl het grootste deel van de Franse selectie uit spelers bestaat met roots in subsahara Afrika terwijl de Marokkaanse spelers voor het merendeel in Europa izijn geboren en getogen.Dus is werkelijk heel Afrika voor Marokko?
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 15 december 2022 om 06:48:
Frankrijk doet het heel knap, al hebben ze zometeen in 2 WK's misschien 1 topland getroffen of zo.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Als die Fransen eenmaal op voorsprong komen laten ze zien over een ijzersterk team te beschikken waar je nog maar moeilijk van kan winnen,toch heb ik meer genoten van Marokko.
Ben benieuwd of dit een eenmalige prestatie van formaat is,of dat de Leeuwen van de Atlas in ieder groot toernooi wederom van zich zullen doen spreken.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 14 december 2022 om 17:05:
O, ik vind Messi echt fantastisch en ben dolblij hem zo geregeld aan het werk gezien te hebben. Voor mij is die pot destijds tegen Arsenal de meest indrukwekkende, toen hij in zijn eentje die hele pot besliste. Of toen hij in de CL finale tegen Man U iets van 2 meter hoog sprong en de bal erin kopte, vond ik ook zo bijzonder.
Ja, hij heeft maniertjes, maar dat komt wel vaker voor bij spelers. Ik vond het mooi hij Kezman, Robben en Lozano en minder mooi bij Suarez, Antony of Tagliafico.
Maar de voetballer Messi zijn imposante loopbaan te zien belonen met een wereldbeker, ik vind dat een heel erg mooi idee. Ik hoop het echt van harte.
Maar ik snap je punt 😊.
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 15 december 2022 om 08:58:
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 15 december 2022 om 06:48:
Frankrijk doet het heel knap, al hebben ze zometeen in 2 WK's misschien 1 topland getroffen of zo.
Blijkbaar zijn dit de toplanden uit 2022 en destijds de toplanden uit 2018
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:the alchemist schreef op 16 december 2022 om 13:45:
Tja,wat is er minder aan dit toernooi dan alle voorgaande.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Het viel me op dat bij de wedstrijden van Nederland erg weinig oranje publiek aanwezig was. Zal wel te maken hebben met de controverse (overleden arbeidsmigranten, omkoping, etc) rondom het WK in Qatar.
Maar als ik dan wedstrijden van Argentinië zie. Daar zitten doodleuk 50 of 60 duizend Argentijnen op de tribune. Dan te bedenken dat Argentinië veel verder van Qatar af ligt dan Nederland en Argentijnen gemiddeld genomen een stuk armer zijn dan Nederlanders. Dan snap ik daar niks van. Zou de controverse bij hun niet spelen? En hoe zo hebben zij zoveel mensen op de tribune? Dat komt echt niet alleen door Messi.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 16 december 2022 om 15:53:
Het viel me op dat bij de wedstrijden van Nederland erg weinig oranje publiek aanwezig was. Zal wel te maken hebben met de controverse (overleden arbeidsmigranten, omkoping, etc) rondom het WK in Qatar.
Maar als ik dan wedstrijden van Argentinië zie. Daar zitten doodleuk 50 of 60 duizend Argentijnen op de tribune. Dan te bedenken dat Argentinië veel verder van Qatar af ligt dan Nederland en Argentijnen gemiddeld genomen een stuk armer zijn dan Nederlanders. Dan snap ik daar niks van. Zou de controverse bij hun niet spelen? En hoe zo hebben zij zoveel mensen op de tribune? Dat komt echt niet alleen door Messi.
PSV Forum » Oranje & overige interlands » WK 2022