Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Verbouwing Philips Stadion

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 20 maart 2026 om 22:27:

shevchenko schreef op 18 maart 2026 om 13:43:

Forza psv schreef op 18 maart 2026 om 12:54:

Waarom bouwt psv geen grote parkeer plaats in de omgeving vh stadion want parkeren is een drama.

Als psv groter wil denken moeten ze een nieuw stadion bouwen in een gebied waar veel mensen kunnen parkeren en niet meer in een woonwijk. Er is heus wel ergens een plek rond eindhoven waar het kan. Misschien moeten ze eens gaan kijken bij bayern München hoe het kan want die zitten ook buiten een woonwijk, groot parkeer garage erbij en dicht bij snelweg dus iedereen kan snel weg zijn.

Het is juist de charme van het Philips Stadion dat het midden in de stad ligt. Een groot deel van de fans komt wandelend vanuit het Centraal Station. Een ander groot deel komt rechtstreeks uit een restaurant in de stad (het is bizar hoeveel PSV fans je in alle restaurants ziet 2 uur voor de wedstrijd). Een stadion buiten de stad zou een enorme klap voor de horeca zijn.

Alleen is het altijd een drama om uit Holland terug te komen met de late wedstrijden. Sws is de trein ook ramvol. Dan is het kiezen voor een taxi, de penaltyreeks missen in de halve finale CL of onder de brug slapen. De keuze voor de auto is dan snel gemaakt.

Er is ook niks mis met de auto. Ik ga zelf ook carpoolend met de auto. Maar die moet je niet naast het stadion willen parkeren, want dan kom je niet weg. Wij parkeren op 15min loopafstand en kunnen vervolgens direct wegrijden.

+1/-0

Albert Trestena schreef op 20 maart 2026 om 22:27:

shevchenko schreef op 18 maart 2026 om 13:43:

Forza psv schreef op 18 maart 2026 om 12:54:

Waarom bouwt psv geen grote parkeer plaats in de omgeving vh stadion want parkeren is een drama.

Als psv groter wil denken moeten ze een nieuw stadion bouwen in een gebied waar veel mensen kunnen parkeren en niet meer in een woonwijk. Er is heus wel ergens een plek rond eindhoven waar het kan. Misschien moeten ze eens gaan kijken bij bayern München hoe het kan want die zitten ook buiten een woonwijk, groot parkeer garage erbij en dicht bij snelweg dus iedereen kan snel weg zijn.

Het is juist de charme van het Philips Stadion dat het midden in de stad ligt. Een groot deel van de fans komt wandelend vanuit het Centraal Station. Een ander groot deel komt rechtstreeks uit een restaurant in de stad (het is bizar hoeveel PSV fans je in alle restaurants ziet 2 uur voor de wedstrijd). Een stadion buiten de stad zou een enorme klap voor de horeca zijn.

Alleen is het altijd een drama om uit Holland terug te komen met de late wedstrijden. Sws is de trein ook ramvol. Dan is het kiezen voor een taxi, de penaltyreeks missen in de halve finale CL of onder de brug slapen. De keuze voor de auto is dan snel gemaakt.

De eerste de beste keer dat wij in een halve finale CL staan, betaal ik je hotel in de binnenstad! :D

+2/-0

Ik zit ff te denken... bij t nieuwe stadion... zou het een idee zijn om Simply the best een keer te vervangen... bij opkomst van de spelers de themesong van Highlander door de luidsprekers te laten schallen... beetje bravoure:

https://youtu.be/d2-MKq27hIQ?si=TSIB1V4RaGQFSOUKlink

Die woorden, en het thema passen precies...
Here we are, born to be kings, we're the princes of the universe....

There can be only one!

Wij zijn de Lowlanders, maar strijden samen met de Highlander....

Wat jullie?

Bron: Highlander

+1/-0

PSVeldhoven42 schreef op 31 maart 2026 om 20:07:

Wat jullie?

Ik ben niet overtuigd, maar zoveel mensen, zoveel wensen.
Veel mensen gaan ook niet zo goed op wijzigingen.
Ik zou de opkomst song niet tegelijkertijd wijzigen met het alle aanpassingen van het stadion.
Tina hoort wel een beetje bij ons toch :)

+2/-0

Ik vind dat highlander deuntje helemaal niks.

Lekker Tina laten.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Verbouwing Philips Stadion