Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55

Over linksbenige Nederlanders gesproken, Rekik heeft ook geen basisplaats bij Sevilla en is pas 26, misschien is hij wel te porren voor een terugkeer?
Ake ook bij City, maar die zal vast onhaalbaar zijn.

 

+1/-0

Persoonlijk zie ik meer in het halen van een RCV van het postuur Alex, waardoor Boscagli wederom centraal achterin terecht zal komen en Teze naar de rechtsback positie zal verkassen.

Echter, indien een speler als Rekik (of inderdaad Ake) haalbaar blijken te zijn dan ben ik er absoluut voor te porren om een van hen binnen te halen en Boscagli op het middenveld te laten staan naast een speler als Propper.

Wat ik mijzelf inmiddels al meerdere weken afvraag, zal Sangare niet een rol als RCV kunnen vervullen in het nieuwe seizoen? Mede vanwege zijn gebrekkige voetballende vermogen lijkt mij dit voor het elftal minder gevaarlijk dan op het middenveld.

 

+1/-0

Aké onhaalbaar lijkt me nogal een understatement :D

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 09 mei 2021 om 11:01:

Persoonlijk zie ik meer in het halen van een RCV van het postuur Alex, waardoor Boscagli wederom centraal achterin terecht zal komen en Teze naar de rechtsback positie zal verkassen.

Echter, indien een speler als Rekik (of inderdaad Ake) haalbaar blijken te zijn dan ben ik er absoluut voor te porren om een van hen binnen te halen en Boscagli op het middenveld te laten staan naast een speler als Propper.

Wat ik mijzelf inmiddels al meerdere weken afvraag, zal Sangare niet een rol als RCV kunnen vervullen in het nieuwe seizoen? Mede vanwege zijn gebrekkige voetballende vermogen lijkt mij dit voor het elftal minder gevaarlijk dan op het middenveld.


Ja zie er ook wel een centrale verdediger in..
Fysiek kan een bal afpakken.
Heb begin dit seizoen al gezegd een Rosario 2.0.
Vind het een beetje een onhandige jongen.. soms zie je hem bezig en denk je..dit gaat maar net goed.
Te zwak op het middenveld ...denk dat hij wat meer rust heeft als het spel voor hem ligt dan om hem heen..

 

+1/-0

Het zou Sangare inderdaad goed doen vermoedelijk indien hij het spel wat meer voor zich heeft. Is daarnaast fysiek zoals vermeld inderdaad een beest, terwijl zijn balverovering ook enorm sterk is. Uiteraard zal een RCV rol voor hem, gepaard gaan met de nodigde aanpassingstijd, maar Schmidt heeft ook met Mauro JR. op LB een wijziging doorgevoerd.

Mij zou het in principe niets verbazen indien Schmidt aankomende zomer zal gaan schuiven met de posities van zowel Jordan Teze alsmede die van Ibrahim Sangare.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 11 mei 2021 om 15:49:
Uiteraard zal een RCV rol voor hem, gepaard gaan met de nodigde aanpassingstijd,



Gelukkig hebben we tijd zat. Voorrondes CL zijn om te experimenteren. ;)

Anders kunnen we altijd nog Luckassen weer terug halen.

Wat dit PSV nodig heeft is minimaal een ervaren CV en een topmiddenvelder erbij. Er moet eindelijk weer eens CL gehaald worden en weer voor de titel worden gespeeld. Geen rare fratsen of vreemde systemen wat niet bij de spelersgroep past, maar een elftal wat klopt en er gelijk staat. Geen excuses meer over elftal heeft tijd nodig etc, want zoveel zal er ook wel weer niet gaan veranderen. Presteren. Punt. Doelstellingen zijn er om gehaald te worden.

Dat is tenminste het PSV wat ik ken.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 mei 2021, 20:29:24.

 

+1/-0

Rik Elfrink @RikElfrink

Van Ginkel speelt nu in een wat offensievere rol in een 4-3-3 bij PSV en ook dat gaat hem goed af. Prima rol voorafgaand aan de goal van Zahavi, die een voorzet van Malen met het hoofd binnen kan werken. PSV heeft geen kind aan dit PEC.

Kijk, zo zien we het graag ook volgend jaar. Normaal systeem, en spelers op hun goede posities. Voor PSV is Van Ginkel een topspeler.

 

+1/-0

Vraagje richting voetbal kenners van Belgisch voetbal. Hans Vanaken is een speler die volgens mij niet zou misstaan op ons middenveld. Ik vind hem een speler die niet verzaakt, spelers op hun nummer zet. Zijn er anders nog spelers die in België spelen die bij ons een mooie stap kunnen maken. Ooit haalden we een speler (Nilis) die ook onhaalbaar leek.

 

+1/-0

Komt dat weer..

Van Club Brugge naar PSV is zowel sportief maar zeker financieel geen stap omhoog.

 

+1/-0

Je kan je hele selectie gaan aanpassen naar de wensen van de trainer...die na volgend jaar wrsch de deur uitgaat.
Beter kijken wat je hebt kwa spelers en daar een speelstyle bij zoeken.

 

+1/-0

Het wordt wel eens tijd dat Van Ginkel definitief bij ons gaat tekenen. Hij heeft nu vaak genoeg bij mogen revalideren. Het niveau van Chelsea kan hij niet meer aan. Bij ons kan hij wel een toegevoegde waarde zijn, als hij vanaf het begin mét de voorbereiding mee kan doen.

Ik heb het idee dat beide partijen dit ook willen, dus het lijkt een kwestie van een paar handtekeningen.

 

+1/-0

Ik word doodziek van die Schmidt. Met z'n Vertessen, z'n Rosario, z'n Mvogo...
Nu is hij weer Madueke aan het kapotmaken, elk mens met ogen kan zien dat dit een waanzinnige speler is. Alleen Rogertje Schmidt ziet het niet, die komt met Vertessen...

Schmidt kunnen we inmiddels persoonlijk wel verantwoordelijk houden voor het failliet van PSV dit seizoen. Onevenwichtige opstelling, verkeerde tactiek, idioot wisselbeleid waardoor je er in Europa al bent uitgevlogen (altijd wisselen, behalve als zichtbaar het hele team met kramp rondloopt). Die Vertessen is echt helemaal niks, krijgt gewoon de voorkeur boven Noni wat een wereldtalent is. Onbegrijpelijk en iemand binnen de club zou hier iets van moeten zeggen. Dit kost je potentieel wederom miljoenen zometeen want die jongen is doodongelukkig.

 

+1/-0

Op basis van de laatste wedstrijden is het anders volkomen terecht dat Vertessen de voorkeur krijgt boven Madueke. Sinds zijn blessure was hij op die goal tegen Fortuna na uitermate zwak. Als hij vervolgens schijnbaar dan ook op de training niet goed traint is het volkomen terecht dat hij geen of minder speeltijd krijgt.

Dan kan hij nog zo'n waanzinnige speler zijn. Als je al niet goed traint, kun je het ook richting de spelers niet verkopen dat hij dan de voorkeur krijgt boven spelers die zich wel een slag in de rondte werken. Ja, dat kan als hij zoals Romario destijds in het weekend steeds beslissend is. Feit is dat hij dat sinds zijn blessure verre van geweest is.

Als je dan ook nog wil gaan beweren dat Vertessen helemaal niks is, neem ik het verder totaal niet serieus.

 

+4/-0

Dan weten wij wat we aan elkaar hebben, want ik neem iemand die niet ziet dat Vertessen er helemaal niks van kan niet serieus.

 

+1/-0

Iemand als Nilis is inderdaad niet serieus te nemen :denk

 

+1/-0

https://www.vi.nl/nieuws/psv-zet-in-op-komst-andre-ramalho

Dit moet dus de nieuwe "RCV" worden bij PSV. Ik heb totaal geen beeld van hem, maar als je hem zo ff snel bekijkt;
Ervaren (29jaar en veelal basis gespeeld)
Relatief goedkoop
Enigzins bekend met de speelwijze
Leider
Niet overtuigend in Duitsland bij een subtopper.

 

+1/-0

Traag als stront, vrij klein, vier seizoenen bij Salzburg (na mislukt Duits avonturen): niet, wel, niet, wel basis.
Fans op internet fora: zeer negatief, vooral over zijn balbehandeling.

En voor wat het waard is (ja, niet veel, maar toch die data wordt ook door mensen die hem zien beoordeeld): in zowel FM als Fifa slechte stats en een paar downgrades achter elkaar gekregen, werd 2 jaar geleden op hetzelfde niveau als Baumgartl geschat en nu nog iets minder zelfs (terwijl ook Baumgartl, terecht, stevig gedowngrade is).

Kortom, dit lijkt mij echt niks.


edit. en naast hem staat oud-Ajacied Wöber die ook een stuk hoger ingeschat wordt.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 mei 2021, 20:11:54.

 

+1/-0

De zoveelste Hans Worst waar PSV interesse in heeft. De tijd van gokjes nemen omdat er poen voor het oprapen ligt is wel voorbij toch?
Je voelt aan alles aan dat het voor PSV steeds moeizamer gaat worden om voor de tweede plek te vechten (eerste plek hebben we het niet eens over). Als Rosario, Vertessen, Mvogo, Zahavi, Sangaré, Thomas, Mauro Jr. etc. het niveau is wat PSV nastreeft, prima, maar dan moet je accepteren dat je een subtopper in eigen land bent geworden die niet jaarlijks top 3 eindigt maar waar een 6e of 7e plek gewoon op de loer ligt. En een Zahavi, Sangaré en ook Thomas nog wel, die kun je echt wel gebruiken als het systeem klopt, de spelers eromheen veel kwaliteit brengen etc. Maar zolang er geen team staat maar een veld los zand dan komt er nooit wat van terecht.

Ik snap die Duitser niet, Vertessen is echt dramatisch aan de bal, kan niet schieten, heeft geen overzicht, geen rust, kan niet koppen, kan geen bal goed aannemen, passt 9 van de 10x naar een speler met een ander shirt aan...maar nee hoor Roger ziet een world class top player. Elke week weer, Oh oh wat was Yorbe weer fantastisch, wat een invalbeurt waarmee hij de wedstrijd deed kantelen, wat een basisdebuut dat gaat de wereld over, wat een energie bracht hij weer. Ik heb me ook mateloos geërgerd aan mensen die dat doelpunt dat afgekeurd werd tegen Ajax "pech" noemde. Het was gewoon de zoveelste blunder, je loopt alleen op de keeper af en je schiet die bal recht op de keeper..kansloos.

Dan Madueke en Gakpo, elke keer wanneer ze schitteren komt die Duitser met dooddoeners als ja ze waren wel ok maar zonder het team kunnen ze het niet, ik moet mijn team complimenteren voor de vechtlust (ja die man is stekeblind), we hebben als team goed gespeeld, en ja Noni en Cody waren ook wel ok. Ze kunnen beter.

und so weiter. Schmidt out, Nistelrooy in.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

El-Mik schreef op 17 mei 2021 om 19:56:

Traag als stront, vrij klein, vier seizoenen bij Salzburg (na mislukt Duits avonturen): niet, wel, niet, wel basis.
Fans op internet fora: zeer negatief, vooral over zijn balbehandeling.

En voor wat het waard is (ja, niet veel, maar toch die data wordt ook door mensen die hem zien beoordeeld): in zowel FM als Fifa slechte stats en een paar downgrades achter elkaar gekregen, werd 2 jaar geleden op hetzelfde niveau als Baumgartl geschat en nu nog iets minder zelfs (terwijl ook Baumgartl, terecht, stevig gedowngrade is).

Kortom, dit lijkt mij echt niks.


edit. en naast hem staat oud-Ajacied Wöber die ook een stuk hoger ingeschat wordt.





Ik geloof je direct. Ken de hele speler verder niet. Maar juichen doe ik tegenwoordig niet meer zo snel als PSV een nieuwe speler binnen haalt.

Eerst maar eens een paar maanden zien spelen. Want in dat aankoopbeleid van John de Jong, Jan Vennegoor en scouts heb ik niet zoveel vertrouwen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21