Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Spits

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Sowieso belachelijk dat Zahavi de laatste 3 minuten mocht meedoen tegen RKC en niet Romero.

 

+1/-0

Luuk wordt een bijzonder lastig verhaal dus dit wordt weer een spectaculaire transferzomer waarbij ik 0 vertrouwen heb dat er een nieuwe parel gevonden kan worden. Ik voel een heel dik hoofdpijndossier aankomen.

 

+1/-0

Locadia is komende zomer gratis op te halen, hoop niet dat dat het konijn uit de hoge hoed gaat worden....

 

+1/-0

Ik zou Romero nog een jaar houden.
Hij heeft ontegenzeggelijk kwaliteit.
Inmiddels heeft hij al zoveel gekost dat een extra jaar ook nog wel kan.
Blijft hij heel, dan heb je goud in handen.
Ik zie niet waarom je hem nu hij weer fit is, zou verkopen.
Toen Robben stopte bij Bayern wilde PSV 'm ook ondanks dat hij geen twee weken heel blijft, dan zie ik in een jonge vent
meer potentie om langere tijd blessurevrij te blijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 14 april 2022 om 16:18:

Ik zou Romero nog een jaar houden.
Hij heeft ontegenzeggelijk kwaliteit.
Inmiddels heeft hij al zoveel gekost dat een extra jaar ook nog wel kan.
Blijft hij heel, dan heb je goud in handen.
Ik zie niet waarom je hem nu hij weer fit is, zou verkopen.
Toen Robben stopte bij Bayern wilde PSV 'm ook ondanks dat hij geen twee weken heel blijft, dan zie ik in een jonge vent
meer potentie om langere tijd blessurevrij te blijven.



Robben was een absolute wereldtopper daar kun je Romero beter niet mee vergelijken…

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 15 maart 2022 om 13:34:

Dan verschillen we daar al over van mening, aangezien ik zowel Zahavi als Vinicius veel liever in de spits zie dan Dessers. Linssen overigens ook. En ik zou ook eerder gaan voor Openda, Pavlidis en Strand Larsen.

Vier miljoen betalen hiervoor zou volslagen lachwekkend zijn in mijn ogen. Van Dessers weet je inderdaad wel wat hij kan, verdomd weinig. Dat je het serieus verzonnen krijgt om hem te willen halen :I



Hij is inmiddels wel gewoon top scorer van de Conference League.

 

+1/-0

Toppertje die Dessers :ja Snel vastleggen voordat Real Madrid of Barcelona er mee aan de haal gaat

 

+2/-5

Dat is een beetje ovedreven, Brenetjes. Denken in uitersten is niet zo mijn ding.

 

+6/-0

Zirkzee...is wel een interessante optie. Nu aan t werk tegen Brugge. Goede techniek, straalt wat uit, balvast...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

sly schreef op 01 mei 2022 om 19:05:

Zirkzee...is wel een interessante optie. Nu aan t werk tegen Brugge. Goede techniek, straalt wat uit, balvast...



Persoonlijk vind ik dan Vinicius veel meer uitstralen. Maar met uitstraling alleen ben je er ook niet. Zirkzee ben ik niet kapot van, maar wie weet is hij wel de missing link.

 

+1/-0

Vinicius Junior bedoel je?

 

+2/-0

Even een bord-op-schoot-suggestie: Thijs Dallinga! Is ijskoud voor de goal, kan koppen, kan meevoetballen, heeft een behoorlijke snelheid en een prachtige techniek, is nog maar 21 jaar en voor een prikje op te halen.

Ik zeg doen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Polstar schreef op 13 mei 2022 om 08:40:

Even een bord-op-schoot-suggestie: Thijs Dallinga! Is ijskoud voor de goal, kan koppen, kan meevoetballen, heeft een behoorlijke snelheid en een prachtige techniek, is nog maar 21 jaar en voor een prikje op te halen.

Ik zeg doen!



Ken hem alleen qua naam. Is het niet de nieuwe RvN? ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dropshot schreef op 13 mei 2022 om 13:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Polstar schreef op 13 mei 2022 om 08:40:

Even een bord-op-schoot-suggestie: Thijs Dallinga! Is ijskoud voor de goal, kan koppen, kan meevoetballen, heeft een behoorlijke snelheid en een prachtige techniek, is nog maar 21 jaar en voor een prikje op te halen.

Ik zeg doen!



Ken hem alleen qua naam. Is het niet de nieuwe RvN? ;)



Dat zou zomaar kunnen. Ik als Youtube-scout zou hem in elk geval direct halen.

Bron: Hoogtepunten Dallinga

 

+1/-0

Zou Erik Botheim een optie kunnen zijn voor de aanval? Afgelopen winter nog voor 10 miljoen naar Krasnodar vertrokken, maar heeft zijn contract laten ontbinden en is dus nu transfervrij op te pikken. Al worden onder meer Arsenal en Valencia al genoemd als geïnteresseerde clubs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 19 mei 2022 om 15:57:

Zou Erik Botheim een optie kunnen zijn voor de aanval? Afgelopen winter nog voor 10 miljoen naar Krasnodar vertrokken, maar heeft zijn contract laten ontbinden en is dus nu transfervrij op te pikken. Al worden onder meer Arsenal en Valencia al genoemd als geïnteresseerde clubs.



Zeker transfervrij een meer dan interessante speler,maar vrees dat als clubs als Arsenal en Valencia zich aandienen hij eerder voor die competities zal kiezen.
Maar wellicht met een ambitieus CL-verhaal valt het te proberen.

 

+1/-0

Botheim lijkt me wel een goeie. Misschien kan Halvar een goed woordje doen voor ons.
Wat mij betreft nemen we afscheid van Vinicius en Romero en zouden Luuk de Jong en Openda goede opties zijn.

 

+1/-0

De Jong dus. Niet heel origineel, maar die schiet er wel gewoon 25 in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

antonh schreef op 19 mei 2022 om 21:48:

Botheim lijkt me wel een goeie. Misschien kan Halvar een goed woordje doen voor ons.
Wat mij betreft nemen we afscheid van Vinicius en Romero en zouden Luuk de Jong en Openda goede opties zijn.



Openda lijkt me aan de behoorlijk dure kant om op de bank te zetten

 

+1/-0

Op termijn misschien wel eerste keus..

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Spits