Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Spits

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 08 juni 2022 om 13:34:

Ajax heeft die Gnonto helemaal niet te pakken, ze hebben alleen (ook) interesse.

Scamacca is bij lange na niet haalbaar, daar wordt nu al gesproken over bedragen van 40 miljoen euro.

Weghorst mag alleen op huurbasis een jaar vertrekken, daar heb je dan ook niks aan.

Barrow is afgelopen zomer voor 15 miljoen euro naar Bologna vertrokken nadat hij een seizoen daarvoor al op huurbasis gespeeld had. Die kun je ook vergeten.

Mertens zou een optie kunnen zijn, maar die is ook in beeld bij veel clubs in Italië en de Premier League. Zelf zou hij in Italië willen blijven.




Laten we het eerste wat je typet hopen! Want PSV moet hem gewoon halen.

 

+1/-0

Vincent Jansen halen! Die kan echt nog wel voetballen

 

+1/-0

Vooropgesteld, Luuk kan echt wel ballen, heeft veel voor PSV betekend, en zal zeker in de erdedivisie zijn 15 tot 20 goals per seizoen wel maken.

Als het echter waar is dat Luuk 5 mln per jaar vraagt, met een transfersom van 6mln, dan vind ik dat een onverantwoorde investering. Je bent dan (uitgaande van een 3-jarig contract) zo’n 21 mln kwijt, zonder vooruitzicht op restwaarde.

Ga dan maar voor Zirkzee of een andere beloftevolle spits

 

+1/-0

Ik ben blij met de herinnering aan Luuk, maar al dat geld uitgeven, vind ik niet sterk met het oog op de toekomst. Dan liever iemand die er misschien niet zo snel staat, maar waar je wel plezier van gaat hebben en die nog waarde heeft t.z.t.

 

+1/-0

Die tijd heb je niet, want die spits moet er in augustus al staan als je je moet kwalificeren voor de CL

Voor mij is het een no-brainer. Ik zou die 6 miljoen euro vandaag nog op tafel leggen. Ga een zelfde constructie aan zoals met Zahavi met een salaris aangevuld met tekengeld en dat probleem is ook opgelost.

 

+1/-0

Die 6 miljoen ik ook, dat is in deze tijd niet veel. Maar dat salaris is wat te gortig. Luuk weet dat PSV Gotze 3 miljoen heeft gegeven dus gaat dat nou ook vragen. Dat getuigt niet echt van clubliefde.

 

+1/-0

Mijn gevoel zegt in tegenstelling tot vorig jaar (toen mijn verwachtingen blijkbaar te hoog waren) dat die 4,5 a 5 miljoen (6 miljoen enkel vraagprijs) het zeker waard is zodat je een aanvalsleider heb waar je nog 2 jaar op kunt bouwen. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik altijd heb gezegd dat het halen van Tadic en Blind op de korte termijn goed is maar op de langere termijn tricky omdat er een moment komt dat de kosten niet meer opwegen tegen de prestaties en dat risico heb je bij Luuk wel. Je gaat hem niet voor 2 miljoen per jaar als stormram gebruiken als hij even een tijdje niet levert en je komt er ook echt niet meer van af want niemand gaat dat salaris overnemen voor een 33 34 of 35 jarige als dat moment komt.

Dus ja ik denk dat je met Luuk een plug and play oplossing hebt die past bij Mauro/Max en bij Gakpo/Doan en wat minder bij Madueke. Dat mag best 4,5 miljoen kosten en ook best een flink salaris. Maar er is wel degelijk een financieel risico wat gekoppeld zit aan een sportief risico. Een alternatief als Zirkzee, die ik echt niet zo goed ken, is als profiel eigenlijk interessanter. Want dat is een allround spits die nog aan het begin staat en waar je ook zomaar 40 miljoen op kunt verdienen als het wel allemaal even lekker op zijn plek valt. Maar ook daar heb je een financieel risico natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 17 juni 2022 om 09:41:

Die 6 miljoen ik ook, dat is in deze tijd niet veel. Maar dat salaris is wat te gortig. Luuk weet dat PSV Gotze 3 miljoen heeft gegeven dus gaat dat nou ook vragen. Dat getuigt niet echt van clubliefde.



Even los van clubliefde.. zijn kwaliteiten hebben toch gewoon een prijskaartje?
Ik zou ook niet 40% van mijn salaris inleveren om weer bij een vorige werkgever te gaan werken omdat ik het daar ooit leuk had.. Ik heb nu een bepaalde waarde en kwaliteit, en wil dat graag op een juist niveau terug zien.
Denk dat een voetballer er net zo zakelijk in zit (uitzonderingen daargelaten).

 

+1/-0

Ik zie in Bakayoko eigenlijk wel een spits , zeer fysiek , heeft een actie, een goede traptechniek met z'n linkervoet en is ook nog redelijk snel. De vraag is hoe gaat hij positioneel om met de spits rol. Hij heeft wel diepte in z'n spel , kan denk ik wel een bal vast houden maar wat betreft het combineren en ruimtes maken is natuurlijk niet te zeggen als hij er niet speelt. Had hij maar een wereldklasse spits om van te leren 😅

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 juni 2022, 04:52:11.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psv0493 schreef op 24 juni 2022 om 04:45:

Ik zie in Bakayoko eigenlijk wel een spits , …. Had hij maar een wereldklasse spits om van te leren 😅



 

+2/-0

Misschien een verassende naam maar is Mariano Diaz van Real Madrid niks voor PSV?
Paar jaar terug bij Lyon een veel belovende spits, waarmee hij vervolgens een transfer verdiende naar Real Madrid. Nooit goed uit de verf gekomen in Madrid, maar ik geloof zeker dat hij het voetballen niet verleerd is, daarnaast pas 28 en met de contacten van RvN in Spanje zou dit wel een versterking kunnen zijn voor PSV. Enige nadeel is misschien dat Diaz ook een stapje terug in Spanje kan maken bijvoorbeeld Villareal of Valencia.

Anders misschien Belotti proberen van Torino? Als je dan toch kijkt in de buitencategorie spitsen ;). Belotti is namelijk wel echt een killer in de 16 zoals RvN vroeger ook was. Zal daarom veel respect voor hem hebben en daarnaast heeft hij de mogelijkheid bij PSV om Europees te spelen en voor verschillende prijzen. Aangezien in Italië de spitsposities bij topploegen al vergeven zijn, zou dit zomaar een verrassende move kunnen zijn. Ja hij zal direct grootverdiener worden, maar dat zal Luuk ook zijn, kwaliteit kost nu eenmaal geld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 22 juni 2022 om 22:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 17 juni 2022 om 09:41:

Die 6 miljoen ik ook, dat is in deze tijd niet veel. Maar dat salaris is wat te gortig. Luuk weet dat PSV Gotze 3 miljoen heeft gegeven dus gaat dat nou ook vragen. Dat getuigt niet echt van clubliefde.



Even los van clubliefde.. zijn kwaliteiten hebben toch gewoon een prijskaartje?
Ik zou ook niet 40% van mijn salaris inleveren om weer bij een vorige werkgever te gaan werken omdat ik het daar ooit leuk had.. Ik heb nu een bepaalde waarde en kwaliteit, en wil dat graag op een juist niveau terug zien.
Denk dat een voetballer er net zo zakelijk in zit (uitzonderingen daargelaten).

Gotze kostte geen transfersom, heeft nog restwaarde en De Jong heeft zich niet jaren als basisspeler bewezen in een topcompetitie.

Dit bericht is gewijzigd op 25 juni 2022, 19:29:25.

 

+2/-0

Gnonto lijkt naar Feyenoord te gaan. Een optie minder voor PSV. Ik ben benieuwd welke spitsen naar PSV gaan komen.

 

+1/-0

Volgens mij zet PSV duidelijk in op Luuk. Denk dat we met het oog op vCL niet lang meer moeten wachten.

 

+1/-0

Jurgen Locadia is transfervrij. Waarom hem
niet Al's extra optie erbij nemen?

 

+2/-0

Thiago borbas uit Uruguay. Snel, goed in de 16 en ook een goede penalty: https://m.youtube.com/watch?v=x122p-q4lpolink

 

+2/-0

@SnelheidOpDeFlanken ik zou een Diaz of Belotti heel hard toejuichen. Een balletje opgooien bij deze jongens zal toch geen kwaad kunnen? Andere wilde optie is Edinson Cavani (Wereldklasse en transfervrij, maar veel salaris, 35 en geen restwaarde).

Ik denk dat we vooral in de groep aflopende contracten moeten scouten. 1-jarige contracten geven namelijk korting op de verkoopprijs, waardoor het voor ons clubje interessant kan worden, waarbij ik 2 interessante opties zie:

Breel Embolo, fysiek sterke Zwitserse spits, 25 jaar oud van Gladbach. Lijkt in Duitsland niet helemaal zijn draai te vinden, maar heeft zeker wel de kwaliteiten om in de Eredivisie succesvol te zijn. Heeft volgens Transfermarkt een waarde van 15 miljoen.

Youssoufa Moukoko, bekend van zijn ongekende doelpuntenproductie tegen een aantal leeftijdsklasses hoger in de jeugd. Die zal zich ook wel achter zijn oren krabben, nu Dortmund Adeyemi en Haller koopt. Misschien Donyell inschakelen om een goed woordje voor ons te doen? Marktwaarde van Moukoko ligt volgens Transfermarkt op 15 miljoen, maar heeft nog maar een eenjarig contract en Dortmund spreekt met hun transferbeleid weinig vertrouwen uit in deze 17-jarige doelpuntenmachine.

 

+1/-0

iemand ? ;)

 

+1/-0

Als ze voor Luuk gaan, prima, dan moeten ze die halen. Niet twijfelen, van die prijs gaat de komende maand toch niets af. Take it or leave it. En als het niks wordt snel doorschakelen. Over een maand moeten we er staan, mét een nieuwe spits.. Maar maak een keuze..

 

+2/-0

Ze zullen er vast mee bezig zijn. Een maand geeft nog tijd. Vind het niet vreemd dat PSV alsnog niet 6m + salaris wil betalen

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Spits