Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Wilfried Gnonto lijkt naar Leeds te gaan:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/405888/sinisterra-krijgt-ex-target-feyenoord-als-concurrent-bij-leeds/link

Voor 4-5 miljoen lijkt me dit een mooie speler voor PSV, al kunnen we qua salaris en competitie waarschijnlijk niet opboksen tegen kapitaalkrachtige clubs als Leeds.

 

+1/-0

Ziyech zou ook wel een goede vervanger kunnen zijn voor gakpo. Stel dat psv 60 miljoen voor gakpo krijgt, nou ja 40 miljoen johnny kennende. Dan zou ziyech toch een perfecte vervanger voor gakpo kunnen zijn.

 

+1/-3

Alsof PSV Ziyech kan betalen. Al helemaal niet als 'johnny' zogenaamd akkoord zou gaan met 40 miljoen voor Gakpo.

 

+1/-0

Karlsson van AZ lijkt me wel wat, 17 goals en 13 assists. Kan op links en rechts.
Roger Guedes (corinth) ook een leuke ouderwetse buitenspeler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Glasman01 schreef op 19 augustus 2022 om 12:21:

Ziyech zou ook wel een goede vervanger kunnen zijn voor gakpo. Stel dat psv 60 miljoen voor gakpo krijgt, nou ja 40 miljoen johnny kennende. Dan zou ziyech toch een perfecte vervanger voor gakpo kunnen zijn.

29 jaar, dus tientallen miljoenen afschrijven in een paar jaar. Gaat niet gebeuren.

 

+1/-0

Ziyech zou ook welkom zijn. Iemand die het spel ziet, kan scoren en het spel heel goed kan verplaatsen kunnen we wel gebruiken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Patdaddy schreef op 19 augustus 2022 om 18:05:

Ziyech zou ook welkom zijn. Iemand die het spel ziet, kan scoren en het spel heel goed kan verplaatsen kunnen we wel gebruiken.



Ziyech past gewoon niet bij onze club!! Let die aub wegblijven ….

 

+2/-0

Ik was vroeger wel gecharmeerd van Pione Sisto
kan echter niet beoordelen of hij op dit moment bovenniveau Bruma uitkomt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kezje1981 schreef op 20 augustus 2022 om 13:05:

Ik was vroeger wel gecharmeerd van Pione Sisto
kan echter niet beoordelen of hij op dit moment bovenniveau Bruma uitkomt.



Heb hem regelmatig zien spelen, ook tegen PSV. Heeft me niet overtuigd. Niks beter dan Bruma. Statistieken laten ook te wensen over. Weinig goals en assists.
Ik ben benieuwd waar de scouting mee komt als Gakpo echt vertrekt. Karlsson vind ik te duur, hoewel hij wel aardige statistieken heeft. Maar ik zie liever een verrassing komen. Ik hoor ook Malen, maar dat is geen linksbuiten. Verdient ook teveel.

Ik ben overigens van mening dat als Gakpo vertrekt PSV 2 buitenspelers aan moet trekken, temeer omdat Madueke er tot de winter uit ligt. Saibari doet het goed hoor, maar net als Bakayoko staan ze niet voor een groot aantal assists en doelpunten. En je wil wel kampioen worden natuurlijk. Dus graag spelers met hoog rendement.

 

+1/-0

Ik lees nu ook de naam van Calvin Stengs, daar word ik ook nog niet direct blij van...........
Of een van jullie wel?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 20 augustus 2022 om 16:51:

Ik lees nu ook de naam van Calvin Stengs, daar word ik ook nog niet direct blij van...........
Of een van jullie wel?



Voor linksbuiten lijkt me dat geen optie. Is eerder een 10 of iemand die van rechts komt. Voetballen kan ie erg goed, maar ik vind het zo'n slappeling. Er komt meer kijken bij profvoetballer zijn in de top. Tot dusverre ben ik niet overtuigd.

 

+1/-0

Stengs ben ik ook geen fan van. Wat mij betreft geen Eredivisionist, maar dan houdt mijn kennis van haalbare voetballers ook weer snel op. Ik zou dus iets doen wat lijkt op goed scouten.

 

+1/-0

Indien PSV de CL haalt en Gakpo verkast, dan zou CR7 een optie kunnen zijn, mits hij akkoord gaat met een salaris van 2 miljoen met wat tekengeld met een contract van 1 jaar met een eventueel een optie voor een extra jaar.

Haal je veel exposure binnen en wellicht ook veel meer merchandise verkopen.

Ruudje heeft nog een aantal jaar met hem samengespeeld bij Man Utd, dus wellicht helpt dat ook met het handelen van het karakter van CR7.

Dit geeft PSV wel een langere periode om een jonge goede vervanger voor Gakpo te vinden.

 

+1/-0

Dus eigenlijk is CR7 dus geen optie, haha. Zit bij Man Utd nog op 30+ per jaar. Voor 2 miljoen per maand zou hij er wellicht nog heel kort over na denken.

 

+1/-0

Het wordt die Belg, Januzaj.
Ik zou Karlson halen in ieder geval. Sowieso beter dan Stengs.

 

+1/-0

Kunnen we niet Mudryk wegkapen bij Shakhtar in de huidige situatie?

 

+1/-0

Of talenten als Stipe Biuk (HDS), Sekou Koita (RBS) of Felix Mambimbi (YB), Valentin Mihaila (Parma)

Dit bericht is gewijzigd op 21 augustus 2022, 08:00:30.

 

+1/-0

Ik zeg Donyell Malen, weet niet of hij haalbaar is, maar kan op links, rechts, en zelfs als Luuk geblesseerd is kan hij in het midden, tevens hoop ik ook nog op Santi👍

 

+1/-0

Hoe lang is Malen al weg? Dat kunnen we toch nooit betalen?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?