Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Hirving Lozano.

 

+1/-0

Een basisspeler van een topclub uit de Serie A zal inderdaad dolgraag salaris in willen leveren om weer in Nederland te gaan voetballen. Los van het feit dat zijn transfersom niet te betalen is.

 

+1/-0

Niet meteen 1 op 1 vervanger van Gakpo, meer een stand-in / alternatief voor de Jong die ook uitstekend op de flank kan: Amin Sarr (Heerenveen).

Haal die nu, houd Gakpo er bij en kijk gedurende het seizoen wie er van Savio, Sarr, Madueke, het beste is als opvolger van Gakpo. Dan heb je komende zomer (of eventueel winter) je opvolger al in huis. Of, indien geen van die drie tegen Gakpo-achtige kwaliteit aan weet te schurken, haal je alsnog een top winger (maar dan op tijd zodat die er staat aan het begin van de competitie).

 

+1/-0

Als we dan toch vooral namen gaan noemen die niet haalbaar zijn, ga ik voor Neymar als vervanger van Gakpo

 

+1/-1

Donyell malen aub als vervanger van gakpo.

Overigens schijnt depay ook nog steeds geen club te hebben gevonden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ShinyAzurill schreef op 21 augustus 2022 om 13:44:

Als we dan toch vooral namen gaan noemen die niet haalbaar zijn, ga ik voor Neymar als vervanger van Gakpo



Ik zou Bergwijn terughalen. Heb je meteen de topscorer van de Eredivisie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 21 augustus 2022 om 02:53:

Het wordt die Belg, Januzaj.
Ik zou Karlson halen in ieder geval. Sowieso beter dan Stengs.



Januzaj? Heb je wellicht een bron? Het is wel een ervaren speler, en transfervrij begreep ik. Hoe zeker ben je?

 

+1/-0

Er schijnt zelfs al een akkoord te zijn maar ik heb dat via dus niet dat ik dit zeker weet ofzo. Ik vind het een slechte keuze en zou die 50 miljoen goed investeren maargoed.

 

+1/-0

Is Jan U Zei niet 'gewoon' de vervanger voor Noni?

 

+1/-0

Is die naam Stengs ergens op gebaseerd? Die speelt toch ook gewoon bij Nizza. Dat is toch normaal gesproken "onhaalbaar"?

Karlsson bij PSV zie ik wel zitten. Dan kunnen we hopelijk straks weer counters uitspelen en het oude recept doorkoppen en rennen. Gakpo is daar toch wat minder scherp op. Hij is duur en herstellende, maar dat zal voor veel spelers gelden als je ze nu los wil weken.

We houden dan nog wat geld over om een andere speler te kopen. Het lastige is alleen dat we in de breedte al aardig veel spelers hebben. En met Mauro, Noni en Boscagli ooit fit hebben we ook een basis met spelers die je eigenlijk niet wil banken. Qua talenten zitten we ook wel redelijk tot goed.

 

+1/-0

Als je 50+ voor Gakpo krijgt, dan zou ik niet twijfelen om 20 neer te leggen voor Karlsson. Qua leeftijd vergelijkbaar met Gakpo, qua rendement zelfs iets betere cijfers de afgelopen 2 seizoenen. En ik denk nog voldoende groeimogelijkheden om bij PSV nog beter te renderen van bij AZ.

Depay, Lozano en Malen acht ik allen onhaalbaar. Stengs is inderdaad gewoon basisspeler bij Nice, dus ik zou niet inzien waarom hij terug naar NL zou willen komen. Daarnaast heb ik ook mijn twijfels bij Stengs, mijns inziens teveel een mooi-weer voetballer.

 

+2/-0

Calvin Stengs heeft echt bedroevende stats. Bij OG Nice welgeteld 1 goal en 1 assist in 30 wedstrijden (ok, een groot deel als invaller). Ik hoop toch echt van ganser harte dat ze niet met hem komen aankakken.

Ik zou gaan voor Georginio Rutter van Hoffenheim. 20 jaar, veelbelovend en op een hoger niveau al aardige stats (we mogen verwachten dat die in de eredivisie een stuk beter gaan worden). Frans jeugdinternational; oordeel zelf…..

https://youtu.be/-LmgeVzr9G0link

 

+1/-0

CR7

 

+2/-0

Ik geloof niet dat PSV iemand kan vinden die in de buurt komt van de betrouwbaarheid en productiviteit van Gakpo op de korte termijn zonder dat we veel te veel betalen. Ga je nu bij een club shoppen dan willen ze enkel verkopen tegen de hoofdprijs (als ze dat al willen) en koop je gewoon voor veel geld een relatieve gok. Vooral de mensen zoals ik die de markt niet goed kennen verwachten altijd dat er wel ergens een buitenspeler rond moet lopen maar zoveel vergelijkbare spelers als Gakpo zijn er niet voor minder dan 20 miljoen. Dan kun je wel een speler halen die ooit op dat niveau komt (in Brazilië betaal je al 20 miljoen voor iemand met 5 wedstrijden in het eerste als 18 jarige) maar die gaat je NU nog niet helpen terwijl Twente uit, Feyenoord thuis en Europese poule (2x) al ons seizoen kan verpesten.

Ondanks dat het naïef is om te denken ga ik nog maar even uit van het feit dat United de enige club is die 50 miljoen op tafel kan leggen en dat zij in Gakpo slechts een zekerheidje zien (waarbij ze nu weten wat het ze kost) zodat ze die kunnen halen als Ajax echt hard to get speelt. Dat Gakpo na woensdag dus gewoon nog een jaar blijft en hier de pannen van het dak speelt in de CL en voor de titel.

 

+1/-0

Als we daadwerkelijk 50 miljoen of iets dat daarbij in de buurt komt voor Gakpo ontvangen en daarvan voor ca. 20 miljoen Karlsson kopen, denk ik niet dat we er zoveel minder van worden. Heb je nog 20-25 miljoen in kas voor verdere versterkingen...

 

+2/-0

Ik kijk nooit wedstrijden van AZ. Behalve als ze tegen PSV, Ajax en Feyenoord moeten. En elke keer in die wedstrijden valt me Karlsson op. Speelt altijd sterk tegen de top 3.

Statistisch gezien doet Karlsson niet onder aan Gakpo en Anthony. Ja laatst genoemden spelen bij een topclub. Met meer prestatiedruk en vaker tegen een muur van verdedigers. Van de andere kant gaat hij bij PSV betere spelers om zich heen krijgen.

(alle competities bij elkaar)
Karlsson 51 wedstrijden 21 doelpunten
Gakpo 47 wedstrijden 21 doelpunten
Anthony 33 wedstrijden 12 doelpunten

Voor Madueke heb je ook nog een goede vervanger nodig. Ik zou Karlsson en Lozano proberen te halen.

 

+1/-0

Oke gakpo dus donderdag naar man united.

Hopelijk maakt hij woensdagavond de winnende treffer voor psv zodat psv naar cl gaat.

Nu malen of depay halen als vervanger aub.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psver1982 schreef op 22 augustus 2022 om 19:34:

Oke gakpo dus donderdag naar man united.

Hopelijk maakt hij woensdagavond de winnende treffer voor psv zodat psv naar cl gaat.

Nu malen of depay halen als vervanger aub.



Waarom zouden zij dat willen, denk je?

 

+1/-0

Als we hopen op namen als Lozano, Memphis en Malen is er wel een kans op teleurstelling. We haalden natuurlijk ook ooit Götze, dus wie weet, maar het lijkt me beter om de verwachtingen te temperen. Ik zou al erg blij zijn met Karlsson en een talentvolle onbekende speler, die nog een tijdje nodig heeft.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 22 augustus 2022 om 21:51:

Als we hopen op namen als Lozano, Memphis en Malen is er wel een kans op teleurstelling. We haalden natuurlijk ook ooit Götze, dus wie weet, maar het lijkt me beter om de verwachtingen te temperen. Ik zou al erg blij zijn met Karlsson en een talentvolle onbekende speler, die nog een tijdje nodig heeft.



Georginio Rutter van Hoffenheim, en die heeft niet eens een tijdje nodig 😉

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?