Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

We hebben natuurlijk weinig te klagen als Psv supporters de laatste jaren.
Maar ze zijn nu voorlopig afgehaakt voor Konai Sano.
Psv had 14 a 15 miljoen geboden terwijl nec 18 miljoen verlangt plus bonussen.
Schouten,Sano,van Bommel,Mijnans,waarvan de laatste 3 ,40 miljoen plus samen hebben gekost als Sano doorgaat.
Kunnen we die spelers niet in een eerder stadium scouten?
Ik heb het gevoel dat de scouting veel en veel beter kan.

+1/-0

Heel leuk dit te horen, cq lezen, maar waar is Stewart mee bezig?
Ik zou me eens richten op een linksback…. Misschien een centrale verdediger die kan opbouwen….. Sano leuke voetballer hoor, maar zal ik de middenvelders ff voor nu opnoemen? Veerman, Til, Mijnans, Wanner, Mauro, Fernandez, flamingo (kan op6) en Plea kan op 10 als het moet….. dat zijn er al 8…. Tenzij Bosz Sano ziet in de rol van Schouten?!? Maar lijkt me niet……

+1/-0

De wedstrijd tegen Villareal was toch wel redelijk ontluisterend. Elke poging om iets te ondernemen van de Spanjaarden leverde gevaar op. En dat terwijl we toch met een redelijk sterke opstelling op het veld stonden. Ik mis zeker in de verdediging iemand die leiding kan geven.

In een eerder stadium heb ik geroepen dat het niet zo erg gesteld was, maar je zou ook kunnen zeggen dat we met Saibari en Schouten onze 2 belangrijkste spelers zijn kwijtgeraakt, en dat we met Mijnans een 'gewone' middenvelder hebben teruggehaald. En dan ben je onderaan de streep toch wel wat zwakker geworden, zeker als je daarnaast ook nog wat jongens mist die nog met vakantie zijn.

Volgende week spelen we tegen AZ, semi om het echie, dan ben ik benieuwd of AZ ook in staat is om zo makkelijk onze zwakke plekken bloot te leggen. Want als dat zo is, dan verliezen we de pot om de JCS en dan moet Stewart echt (proactief) aan de bak om ervoor te zorgen dat we dit seizoen weer competitief gaan zijn.

+1/-0

Dan is Stewart al eigenlijk te laat…. Een fatsoenlijke echte linksback en opbouwende centrale, die tevens een moordenaar is, hebben we zo snel mogelijk nodig…. Het systeem waar Peter in speelt, om dit eigen te maken icm aanpassen duurt vaak altijd een paar weken…. Kijk eens naar ons competitie schema…. Al vrij vlot 2 serieuze potten uit…. Ik begrijp het getreuzel niet zo…..

+1/-0

De leiding van PSV weet ook heus wel dat we minstens twee nieuwe verdedigers nodig hebben.

Blijkbaar is het niet gelukt om de gewenste spelers te overtuigen (nu al) voor PSV te kiezen.

Persoonlijk zou ik ook graag zien dat nieuwe spelers de gehele voorbereiding mee kunnen draaien en dat ze niet pas komen wanneer je al een maand in de competitie zit en al belangrijke punten verspeeld kunt hebben, maar nieuwe spelers moeten ook wel daadwerkelijk beter zijn dan de spelers die je al in je selectie hebt.

Voorlopig ben je drie basisspelers van vorig seizoen kwijt en heb je er één potentiële basisspeler voor terug.

+1/-0

Ik hoop echt dat ik binnenkort om m'n oren wordt geslagen met een aantal sterke aankopen maar ik snap werkelijk waar niet waarom het zo lang duurt om een linksback of vervanger voor Schouten te halen. Zeker voor Schouten is er geen excuus. Die is al MAANDEN uitgeschakeld.

+1/-0

Je zou toch denken dat een club die spelers behalve een aantrekkelijk salaris en goeie randvoorwaarden ook Champions League voetbal kan bieden, wat makkelijker spelers kan verleiden te tekenen, dan nu het geval (b)lijkt. Fingers crossed dat er op korte termijn een of meerdere goeie namen gepresenteerd kunnen worden.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 27 juli 2026 om 18:53:

Je zou toch denken dat een club die spelers behalve een aantrekkelijk salaris en goeie randvoorwaarden ook Champions League voetbal kan bieden, wat makkelijker spelers kan verleiden te tekenen, dan nu het geval (b)lijkt. Fingers crossed dat er op korte termijn een of meerdere goeie namen gepresenteerd kunnen worden.

Stewart had blijkbaar Rots en Nijstad willen halen, Rots ging naar Hoffenheim en Nijstad voelde zich blijkbaar nog niet klaar voor een overstap naar PSV.

Dominguez werd ook genoemd. Ik kan me voorstellen dat deze speler af wil wachten wat er verder mogelijk is voor hem. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor spelers als El Ouahdi en Geertruida en andere spelers van dat niveau. PSV gaat juist voor spelers van dat niveau.

Het is blijkbaar niet zo gemakkelijk om goede spelers naar PSV te halen als wij allemaal denken/hopen.

+2/-0

NL competitie spreekt totaal niet aan en telt qua salarissen ook niet mee. Wij denken dan dat CL dat deels compenseert. Realiteit is/lijkt dat dit niet het geval is en veel spelers wekelijkse volle stadions en serieuze tegenstand in PL/Bundesliga verkiezen boven 8 potjes CL en op zondag uit naar Telstar. Kijk ook naar een De Vrij en Ake die Griekenland en Turkije boven een terugkeer naar Nederland verkiezen.

Stewart lijkt te mikken op spelers die aantoonbaar beter zijn dan hetgeen we nu hebben. De slager-CV die sommigen van ons willen, gaat er m.i. niet komen. Past niet bij Bosz-voetbal en gaat ons alleen al daarom niet echt verder helpen.
We gaan dus waarschijnlijk de competitie in met het elftal van zaterdag aangevuld met de laatste WK-gangers en dat is meer dan voldoende voor in NL. Ik verwacht pas echt beweging als er meer uitgaande transfers komen. Tot die tijd zou het mij idd. niet verbazen als Perisic als extra optie op linksback in beeld is en ik zie Bosz zelfs nog in staat om een middenvelder naar achter te halen a la Schouten (bv. Wanner).

Je moet slechts hopen dat het late inpassen van aankopen niet leidt tot het weggeven van je CL-campagne zoals vorig jaar tegen Union.

+1/-0

Nikiforov 3 schreef op 27 juli 2026 om 21:31:

NL competitie spreekt totaal niet aan en telt qua salarissen ook niet mee. Wij denken dan dat CL dat deels compenseert. Realiteit is/lijkt dat dit niet het geval is en veel spelers wekelijkse volle stadions en serieuze tegenstand in PL/Bundesliga verkiezen boven 8 potjes CL en op zondag uit naar Telstar. Kijk ook naar een De Vrij en Ake die Griekenland en Turkije boven een terugkeer naar Nederland verkiezen.

Stewart lijkt te mikken op spelers die aantoonbaar beter zijn dan hetgeen we nu hebben. De slager-CV die sommigen van ons willen, gaat er m.i. niet komen. Past niet bij Bosz-voetbal en gaat ons alleen al daarom niet echt verder helpen.
We gaan dus waarschijnlijk de competitie in met het elftal van zaterdag aangevuld met de laatste WK-gangers en dat is meer dan voldoende voor in NL. Ik verwacht pas echt beweging als er meer uitgaande transfers komen. Tot die tijd zou het mij idd. niet verbazen als Perisic als extra optie op linksback in beeld is en ik zie Bosz zelfs nog in staat om een middenvelder naar achter te halen a la Schouten (bv. Wanner).

Je moet slechts hopen dat het late inpassen van aankopen niet leidt tot het weggeven van je CL-campagne zoals vorig jaar tegen Union.

Maar zeker de Griekse competitie spreekt toch niet meer aan dan de Nederlandse competitie? Het moet dan toch het geld zijn dat meer aanspreekt. Of in het geval van De Vrij dat hij in Nederland alleen voor Feijenoord zou willen voetballen of dat hij geen zin heeft om te worden afgekraakt in Nederland.

+1/-0

Dat lijkt mij ook. Griekenland is een avontuur en zal zeker zo goed betalen als in Nederland, maar de competitie stelt internationaal niets voor en op de toppers na is het daar qua bezoekersaantallen huilen met de pet op, waarbij de meeste wedstrijden nog geen 5.000 toeschouwers trekken.

romario35 schreef op 27 juli 2026 om 21:42:

Nikiforov 3 schreef op 27 juli 2026 om 21:31:

Maar zeker de Griekse competitie spreekt toch niet meer aan dan de Nederlandse competitie? Het moet dan toch het geld zijn dat meer aanspreekt. Of in het geval van De Vrij dat hij in Nederland alleen voor Feijenoord zou willen voetballen of dat hij geen zin heeft om te worden afgekraakt in Nederland.

+1/-0

Ik denk dat het probleem ook is dat Obispo en Nagalo beiden teruggeketst zijn. Anders waren er misschien wat meer knopen doorgehakt. Je wil niet over een aantal jaar met een aantal spelers op de bank en tribune die het budget knijpen als er mindere tijden komen. Dat is eerder een probleem geweest. Je ziet dat Saibari meteen door Mijnans vervangen wordt. Ik denk dat er wel meer spelers snel gehaald kunnen worden als basisspelers weg gaan.

Tevens hoeven we voorlopig nog geen grote wedstrijden de spelen. Als we tegen Fortuna, Grunn en Excelsior niet winnen, ligt dat niet aan de kwaliteit. De fruijtschaal zal me wat. Dat is geen doelstelling van PSV en ook financieel niet belangrijk.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027