Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

Mochten de volgende spelers nog gaan…. Sildillia, flamingo, nagalo, Esmir, en eventueel ook Man…. Dan hoop ik op de volgende vervangers:
Sami Ouaissa
Jordan Teze
En dan misschien Lammers of Boadu…. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar die jonge Deen van Bodo….

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Riverside schreef op 26 augustus 2026 om 15:56:

Mochten de volgende spelers nog gaan…. Sildillia, flamingo, nagalo, Esmir, en eventueel ook Man…. Dan hoop ik op de volgende vervangers:
Sami Ouaissa
Jordan Teze
En dan misschien Lammers of Boadu…. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar die jonge Deen van Bodo….

Ouaissa lijkt me te licht en niet nodig wanneer je Man gewoon houdt. Een nieuwe spits erbij lijkt me wel wenselijk.

Teze zou inderdaad zowel Sildillia als Flamingo kunnen vervangen, hij is bekend met de voetbalvisie van Bosz en hij is echt een jongen van de club.

Nejasmic zou ik ook nog best graag zien komen. Hij kan zowel op zes als op vier spelen en lijkt me een goede (tijdelijke) vervanger voor Schouten. Koopmeiners zou ik nog liever zien, maar die lijkt me niet haalbaar.

+1/-0

Als er niemand meer vertrekt hoop ik alleen op een spits die niet Lammers heet.

+2/-0

Het mag duidelijk zijn dat PSV interesse toont in zowel talentvolle als ervaren spelers en ook hoog inzet.

Tot nu toe zijn de namen die hoog op de lijstjes stonden ook daadwerkelijk naar PSV gekomen. Ik laat me graag verrassen wie er nog bij komen.
Achterin een speler als Jordan Teze is natuurlijk welkom.

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 26 augustus 2026 om 18:38:

Als er niemand meer vertrekt hoop ik alleen op een spits die niet Lammers heet.

Als Lammers 100 procent fit is is hij een speler die je er uitstekend bij kan hebben. We hebben sowieso een voetballende spits met ervaring nodig zolang Plea niet inzetbaar is

+1/-0

Is er sprake van dat Jordan Teze niet gelukkig is of niet gewaardeerd wordt in Monaco? Het laatste wat ik over hem gehoord heb, is dat hij in de belangstelling stond van grotere clubs... Waarom zou hij terug naar PSV (willen) komen? Hij is pas 2 seizoen weg...

Ik heb Lammers altijd een 'aardige spits' gevonden. Hij is niet de top-speler die basismateriaal is voor het PSV van de afgelopen jaren. Als je hem nu voor een spotprijsje kunt halen, dan kun je de gok nemen hem erbij te halen. Maar als ik Lammers was, zou ik voor een club gaan waar je gewoon gegarandeerd alles speelt en kunt uitgroeien tot 'local hero'.

Ik ben benieuwd of er nog ergens iets uit een hoge hoed komt. Of dat we op een of andere miraculeuze wijze nog af geraken van Nagalo. Maar ik verwacht eigenlijk niks meer. De selectie is qua aantallen al groter dan waar Bosz normaliter mee werkt.

+1/-0

BasArnhem schreef op 28 augustus 2026 om 09:46:

Ik ben benieuwd of er nog ergens iets uit een hoge hoed komt. Of dat we op een of andere miraculeuze wijze nog af geraken van Nagalo. Maar ik verwacht eigenlijk niks meer. De selectie is qua aantallen al groter dan waar Bosz normaliter mee werkt.

Kwaliteit boven kwantiteit.. de vraag is alleen, wil het bestuur dat.. Willen we / kunnen we investeren in kwaliteit, wetende dat we daarmee spelers (incl salariskosten etc) naar de tribune verwijzen..
Saudie Arabie en Turkije zijn nog wat langer open.. daar zouden we wellicht nog wat kunnen slijten, maar een risico is dat wel. Lukt het niet, dan zit je een half jaar langer aan een speler vast en verslechterd het je positie komende winter.

+1/-0

vaio schreef op 28 augustus 2026 om 10:18:

BasArnhem schreef op 28 augustus 2026 om 09:46:

Kwaliteit boven kwantiteit.. de vraag is alleen, wil het bestuur dat.. Willen we / kunnen we investeren in kwaliteit, wetende dat we daarmee spelers (incl salariskosten etc) naar de tribune verwijzen..
Saudie Arabie en Turkije zijn nog wat langer open.. daar zouden we wellicht nog wat kunnen slijten, maar een risico is dat wel. Lukt het niet, dan zit je een half jaar langer aan een speler vast en verslechterd het je positie komende winter.

Ik verwacht nog wel een toevoeging in de voorhoede. Met het vertrek van Couhaib en blessure van Plea verwacht ik nog wel wat.

+1/-0

Lees dat Celtic in Eindhoven is voor Van den berg, waarom schuiven ze die niet gewoon door, scoort lekker voor Jong, waarom niet?

+1/-0

Lees net dat we 8 miljoen voor Ouaissa van NEC hebben geboden. Dan zal Bajraktarevic wel vertrekken.

+1/-0

Er was nog geld voor een klapper maar als uiteindelijk Ouaissa en Lammers komen dan getuigt dat andermaal van heel weinig creativiteit. Niet alleen het spel wordt seizoen na seizoen minder, ook het aan- en verkoopbeleid laat te wensen over. Wat heeft de scouting deze transferzomer toegevoegd?

+3/-0

Hopelijk vertrekken emir of man, obispo, nagalo, Sildillia en flamingo nog.

Zodat er nog goede vervangers kunnen worden gehaald.

Jammer dat psv pepi niet heeft verkocht en daarvoor Arokodare of zirkzee heeft gekocht.

+1/-0

Forza psv schreef op 28 augustus 2026 om 19:24:
Jammer dat psv pepi niet heeft verkocht en daarvoor Arokodare of zirkzee heeft gekocht.

Blijf jij nu echt elke keer in de vlekken schieten van spelers die Ajax gehaald heeft of wil halen? Of Jij kende die Arkodare natuurlijk al en die stond al jaren op jouw lijstje?

+2/-0

James Sonny Crockett schreef op 28 augustus 2026 om 19:12:

Er was nog geld voor een klapper maar als uiteindelijk Ouaissa en Lammers komen dan getuigt dat andermaal van heel weinig creativiteit. Niet alleen het spel wordt seizoen na seizoen minder, ook het aan- en verkoopbeleid laat te wensen over. Wat heeft de scouting deze transferzomer toegevoegd?

Sano, Mijnands, Geertruida, Kostic..
Maar dat vind je niks blijkbaar..

+1/-0

Minder dan Schouten, Lang, Perisic en Dest? Jazeker.

+1/-0

Hendrikus schreef op 28 augustus 2026 om 19:50:

Blijf jij nu echt elke keer in de vlekken schieten van spelers die Ajax gehaald heeft of wil halen? Of Jij kende die Arkodare natuurlijk al en die stond al jaren op jouw lijstje?

Ja ajax gaat voor toppers, psv voor eredivisie middelmaat een speler van sparta die zich nog moet bewijzen, sam lammers die uit de psv jeugd komt en niet geschikt genoeg is gevonden door psv toen der tijd en ouaissa is leuk bij nec maar het is nog maar afwachten voor psv niveau. Psv huur eens toppers zoals tillman en een spits bijv zirkzee.

+2/-0

James Sonny Crockett schreef op 28 augustus 2026 om 19:58:

Maar aan die 4 hebben we ook niet zoveel uitgegeven toch? Schouten was een buitenkansje, Dest ook. Volgens mij heeft alleen Lang wat gekost. Perisic ook transfervrij toch?

+1/-0

Forza psv schreef op 28 augustus 2026 om 20:31:

Ja ajax gaat voor toppers, psv voor eredivisie middelmaat een speler van sparta die zich nog moet bewijzen, sam lammers die uit de psv jeugd komt en niet geschikt genoeg is gevonden door psv toen der tijd en ouaissa is leuk bij nec maar het is nog maar afwachten voor psv niveau. Psv huur eens toppers zoals tillman en een spits bijv zirkzee.

Ajax gaat voor papieren toppers. We moeten nog zien hoe ze gaan presteren. Ze kopen wel heel veel spelers. Zal er ook wel een keer iets tussen zitten. De vraag is of dat goed beleid is.

Over het algemeen zijn niet de aankopen maar de spelers die uit de jeugd voortkomen iedere keer weer de beste en waardevolste spelers bij Ajax. De jeugdopleiding is dus blijkbaar nog altijd beter dan de scouting.

De scouting van PSV heeft zich de afgelopen jaren toch aardig bewezen. Niet ieder talent kiest echter voor PSV.

Bosz en de PSV-directie hebben PSV 3 kampioenschappen op rij bezorgd. Iets meer vertrouwen mag echt wel.

Ik had ook nog graag Koopmeiners of Boscagli, Timber of Nejasmic, Tillman, El Ouahdi en Tresoldi gehaald, maar is dat realistisch? En wat doe je dan met spelers als Gasiorowski, Mijnans, Wanner en Pepi? Het zou kapitaalsvernietiging betekenen.

+3/-0

Jaybee schreef op 28 augustus 2026 om 22:33:

James Sonny Crockett schreef op 28 augustus 2026 om 19:58:

Maar aan die 4 hebben we ook niet zoveel uitgegeven toch? Schouten was een buitenkansje, Dest ook. Volgens mij heeft alleen Lang wat gekost. Perisic ook transfervrij toch?

Dat maakt die aankopen dus nóg beter.

+1/-0

romario35 schreef op 28 augustus 2026 om 23:45:

Forza psv schreef op 28 augustus 2026 om 20:31:

En wat doe je dan met spelers als Gasiorowski, Mijnans, Wanner en Pepi? Het zou kapitaalsvernietiging betekenen.

3 van die 4 spelers zitten nu al op de bank.

Ik ben het overigens niet met hem eens. Tillman en Zirkzee zijn allebei spelers die je niet moet huren (of kopen), om verschillende redenen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027