Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

David Alaba zou een welkome versterking zijn.

De verdediging is nog steeds een gatenkaas en blijft dit ook zolang Obispo en Flamingo bij psv zitten.

Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat Stewart en Brands een goede transfer periode achter de rug hebben want naast Kosic en Geertruida had er zo ie zo nog een goede centrale verdediger gehuurd of gekocht moeten worden.

Waarom doet PSV dat elke transfer periode niet.

+1/-0

Geertruida en Sano zijn in ieder geval prima aankopen, zo veel is al wel duidelijk. Als je die Brandt er toch bij had kunnen hebben op het middenveld i.p.v. Mijnans...

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 05 september 2026 om 22:04:

Geertruida en Sano zijn in ieder geval prima aankopen, zo veel is al wel duidelijk. Als je die Brandt er toch bij had kunnen hebben op het middenveld i.p.v. Mijnans...

Mijnans blijft een beetje een vreemde aankoop / zeker voor dat bedrag

PSV mist wel wat body / zeker op het middenveld maar Sano doet het goed.

Krijgen we eindelijk Mauro in Oranje!

+1/-0

Er lijkt meer dynamiek in de as te zitten met Geertruida - Sano. Greertruida vond ik erg rustig en sterk en Sano is een stuk dynamischer op het middenveld.

Kostic wellicht naar de linksback en Mauro naar het middenveld schuiven voor meer body.

Fernandez in grotere wedstrijden wellicht wisselen voor Wanner of Mijnans.

Komt wel goed. Vond het prima staan. Ja je geeft wat kansen weg, maar dat is voetbal.

Tolu raakt die bal half (ketst tegen zijn andere voet) anders win je gewoon met 0-3

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 06 september 2026 om 08:26:

Er lijkt meer dynamiek in de as te zitten met Geertruida - Sano. Greertruida vond ik erg rustig en sterk en Sano is een stuk dynamischer op het middenveld.

Kostic wellicht naar de linksback en Mauro naar het middenveld schuiven voor meer body.

Fernandez in grotere wedstrijden wellicht wisselen voor Wanner of Mijnans.

Komt wel goed. Vond het prima staan. Ja je geeft wat kansen weg, maar dat is voetbal.

Tolu raakt die bal half (ketst tegen zijn andere voet) anders win je gewoon met 0-3

Het was een vrij open wedstrijd waarbij er veel ruimtes werden weggegeven. Overal op het veld 1 tegen 1 met hoog druk onder hoge intensiteit. Om nu te stellen dat als die kans van Tolu er niet in zou gaan we met 0-3 hadden gewonnen is wat kort door de bocht. Ook Ajax kreeg levensgrote kansen met o.a. Klaassen en Berghuis. PSV was wat volwassener dan Ajax. Plus de doelpunten vielen op het juiste moment voor PSV. Met die goal van Geertruida ga je heel lekker de rust in.

Verder zijn er een aantal goede aankopen gedaan, maar had het liefst nog een extra verdediger gezien. Krejci was voor mij welkom. Anderzijds wil je ook niet teveel spelers in je selectie.

Welke transfermarkt is nog open om een paar spelers te lozen? Ik zag dat de Griekse markt nog open is tot 15 september. Helaas is de Saoedische dicht sinds gisteren. Ik had graag nog een aantal overbodige spelers voor de hoofdprijs willen verkopen.

+1/-0

Iedereen was blij dat Dest op de laatste dag van de transferperiode aangaf dat hij wilde blijven. Maar ik weet niet of we daar echt blij mee moeten zijn …
Op een paar (goede) aanvallende acties na, heeft hij in verdedigend opzicht nog niets laten zien dit jaar. Erger nog, hij voetbalt te nonchalant en maakt veel fouten!
De eerste jaren bij ons was hij heel goed, maar het gaat alleen maar bergafwaarts.
Is het niet zo dat hij “wilde blijven” omdat er gewoon geen enkele (grotere) club interesse had??
Na zijn we op de rechtsback positie echt heel zwak met alleen Dest en Sildilla die notabene geblesseerd is. Misschien tijd om Mauro weer op rechtsback te plaatsen??

+2/-0

Eens. Denk ook niet dat er échte interesse was.
Dest is echter maar een schakeltje in het geheel.

+1/-0

Het blijft een jaarlijks terugkerend iets, niet willen investeren in de verdediging.
Huren van Geertruida is leuk, maar schuif je het probleem weer een jaartje op.
Moeten ze toch eens wat meer aandacht aan besteden de media, waarom niet investeren in de verdediging?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027