Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Timo Baumgartl

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Die Duitsers hebben wel een prima mentaliteit hoor, ik vind dat PSV dat prima heeft ingeschat. Nu ook zijn 2e goal gemaakt en PSV sinds zijn eerste wedstrijd (9 in totaal) 1x gelijk (Haugesund) en 8x winst.

 

+2/-0

Goed begin. Zeker een verbetering tov Schwaab

 

+1/-0

Timo vandaag tegen ajaks helaas zwakjes. Werd een aantal keren toch flink in de luren gelegd. Ik vond Viergever vandaag eigenlijk zekerder ogen en beter de duels aangaan. Voor het eerst, dat moet erbij gezegd worden.

 

+1/-0

Viergever is net zo goed geen held. Wordt heel erg veel naar achteren gelopen door onze spelers. Talloze momenten waar een bal ergens tussenin valt en in plaats van het duel aan te gaan, loopt men achteruit. Viergever was daar in de eerste helft zo'n beetje kampioen in.

Voor wat betreft Baumgartl: das geen hoogvlieger. Schrale troost (?), dat is Alvarez ook niet.

 

+1/-0

Ik vond hem helemaal niet zwak. Het was niet zijn beste wedstrijd ofzo maar toch degelijk. Kijk ook niet alleen naar zijn defensieve taken want aanvallend was het ook weer heel verzorgd met een pass over 30 a 40 meter naar voren.

Baumi en Viergever is prima voor PSV begrippen, en ze zouden beide een betere aanvoerder zijn dan Rosario.

 

+1/-0

Er wordt veel gezeurd maar Viergever en Baum staan prima. Goal van Ajax was goed uitgespeeld, geen schuld bij de verdediging. Dat bestaat ook namelijk. Aantal tegengoals valt reuze mee, enkel 4 in de competitie. Dat het geen top Europees niveau is dat weten we maar voor de eredivisie is het prima. Concurrentie is niet beter.

 

+2/-0

Inderdaad zo verkeerd is Baumgartl niet. Die snor moet weer wat populairs nalullen.
Veltman en Blind zijn verdedigend zeker zo slecht. Aan de bal gewoon goed en verdedigend zit er nog rek in

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 23 september 2019 om 12:02:

Baumi en Viergever is prima voor PSV begrippen, en ze zouden beide een betere aanvoerder zijn dan Rosario.


Je maakt een Duitser die net hier is toch geen aanvoerder! Ook volgend jaar nog niet hoor. Is je afkeer van Rosario zo groot?

 

+1/-0

Ik moet echt heel erg lachen om de uitspraak van Johan Derksen, die noemt Timo een struisvogel. Ik moet zeggen dat hij ook echt wel op dat beest lijkt met zijn loopje ja :D :D :D :B :B :B

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

FlitsPhirips schreef op 24 september 2019 om 14:19:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 23 september 2019 om 12:02:

Baumi en Viergever is prima voor PSV begrippen, en ze zouden beide een betere aanvoerder zijn dan Rosario.


Je maakt een Duitser die net hier is toch geen aanvoerder! Ook volgend jaar nog niet hoor. Is je afkeer van Rosario zo groot?



Kan me niet voostellen dat iemand het een goed idee vindt om Rosario nog 2 jaar aanvoerder te laten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 24 september 2019 om 18:31:

Kan me niet voostellen dat iemand het een goed idee vindt om Rosario nog 2 jaar aanvoerder te laten.


Ik wel hoor, mits hij uit zijn vormcrisis raakt. Dat overkomt elke speler weleens. Het zou best kunnen dat het ook aan zijn aanvoerderschap lag hoor, geen idee. Ik vind het alleen wat simpel om hem daar meteen ongeschikt voor te achten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FlitsPhirips schreef op 24 september 2019 om 14:19:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 23 september 2019 om 12:02:

Baumi en Viergever is prima voor PSV begrippen, en ze zouden beide een betere aanvoerder zijn dan Rosario.


Je maakt een Duitser die net hier is toch geen aanvoerder! Ook volgend jaar nog niet hoor. Is je afkeer van Rosario zo groot?



Die Duitser heeft wel meer aanvoerderschap in zijn grote teen dan Rosario in zijn hele lijf.

Rosario is daarbij ook aanvoerder gemaakt toen ie er relatief net was. Die heeft een seizoenshelft aardig meegedraaid en toen uit vorm geraakt. En dus 1 jaar in de eredivisie gespeeld. En hij kijkt als een gare doodgraver uit z'n ogen EN hoort meestal bij de slechtste 3 spelers aan PSV zijde. Alsof dat een goede basis is voor aanvoerderschap.

Niet dat ik per se een langs wil breken van Baumi als aanvoerder. Maar het is een degelijke speler met meer leiderschapskwaliteiten.

En inderdaad: prima speler voor PSV, zit ook nog groei in. Laat Derksen toch lekker lullen. Ben het meestal wel met em eens trouwens, maar inzake Baumi niet.

 

+1/-0

Man, man, man wat een ongelofelijke pannenkoek!

 

+1/-3

Heul zwakke wedstrijd. Is in de duels toch te vaak een zacht ei.

 

+1/-0

Opvallend zwak, normaal een van mijn favorieten. Shit happens, I guess.

 

+2/-0

Bleh.. zwakke pot!

 

+2/-0

Hij is ontzettend traag op de eerste meters. Kerk trekt een sprint en tegen de tijd dat Baumgartl op stoom is, is Kerk volledig uit zicht. Tegen RKC had hij ook een paar van dit soort momenten, terwijl hij in een wedstrijd als tegen Ajax juist weer prima zijn tekortkomingen kan camoufleren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 19 oktober 2019 om 23:14:

Opvallend zwak, normaal een van mijn favorieten. Shit happens, I guess.


Hopelijks het inderdaad jeugdigheid wat we nu van hem hebben gezien en is dat gebrek aan snelheid niet een structurele tekortkoming.

 

+1/-0

Dat Kerk hem eruit loopt is niet zo gek. By far de beste CV die we hebben en ik ben benieuwd hoe het nu gaat vanaf links centraal de komende wedstrijden in de eredivisie als Viergever er niet bij is. Ik verwacht dat hij donderdag niet speelt zodat Schwaab en Viergever centraal staan en vanaf zondag Schwaab-Baumi.

 

+2/-0

Weer een grote fout......

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

PSV Forum » Spelers » Timo Baumgartl