Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Maxi Romero

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Heb eens nagekeken hoezo psv hem überhaupt heeft gekocht en begrijp het nog steeds niet!! Hij heeft tot nu toe in zijn carrière 14 goals gescoord en daarvan zijn er 3 bij jong psv!!! Dus voordat psv hem kocht had hij maar 9 goals gescoord en hebben ze 10 mil betaald! We hebben de meest waardeloze scouting die er bestaat als je voor een SPITS 10 mil betaald die maar 9 goals heeft gescoord! Ok hij is jong maar met alle respect als je zelfs zijn goals ziet zijn er miss 2/3 wouw rest zijn intikker 🤦🏻‍♂️

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV_Ronaldo9 schreef op 13 januari 2020 om 13:51:

Heb eens nagekeken hoezo psv hem überhaupt heeft gekocht en begrijp het nog steeds niet!! Hij heeft tot nu toe in zijn carrière 14 goals gescoord en daarvan zijn er 3 bij jong psv!!! Dus voordat psv hem kocht had hij maar 9 goals gescoord en hebben ze 10 mil betaald! We hebben de meest waardeloze scouting die er bestaat als je voor een SPITS 10 mil betaald die maar 9 goals heeft gescoord! Ok hij is jong maar met alle respect als je zelfs zijn goals ziet zijn er miss 2/3 wouw rest zijn intikker 🤦🏻‍♂️



Vijf jaar geleden stond hij nog op 't punt om te tekenen voor Arsenal, Velez en de Engelsen waren akkoord over een transfersom van zes miljoen. En dat was nog voordat hij uberhaupt z'n debuut had kunnen maken.

In december 2017 was iedereen nog unaniem: dit wordt een toppertje.

VI destijds:

open/sluit de onderstaande quote:

Volgens Nederlandse scouts op de internationale markt, is Romero een zeer talentvolle voetballer met een stevig postuur. Fysiek sterk voor zijn leeftijd en vrij allround. Hij kan zowel in een systeem met twee aanvallers als een speelwijze met één spits goed uit de voeten. Daarnaast is hij niet alleen een aanspeelpunt, maar kan hij ook goed met het gezicht naar het doel voetballen.



Het gaat natuurlijk om meer dan alleen z'n doelpunten, PSV zag ook speltechnisch voldoende potentie. En laten we eerlijk wezen, als deze jongen op 18-jarige leeftijd in 40 wedstrijden voor Velez zo'n 25 goals had gemaakt, dan had die natuurlijk nooit voor PSV gespeeld. In totaal kwam die tot zo'n 2000 speelminuten met daarin 9 goals, dat zijn absoluut geen misselijk cijfers.

De laatste berichten van Elfrink en Faber baren me echter wel zorgen. Z'n ontwikkeling de laatste twee jaar is natuurlijk gestokt, onder meer door blessures. Naar mijn idee kon die ook niet al te best aarden in Nederland, al is dit puur een observatie op basis van hoe die erbij liep tijdens wedstrijden en trainingen. Desondanks is hij natuurlijk 'pas' 21 (afgelopen week was hij jarig). Naar mijn mening nog iets te vroeg om hem af te schrijven, maar als PSV hem van de zomer voor een paar miljoen weet te slijten aan een Argentijnse club, dan begrijp ik dat ook wel weer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 13 januari 2020 om 14:19:

open/sluit de onderstaande quote:

PSV_Ronaldo9 schreef op 13 januari 2020 om 13:51:

Heb eens nagekeken hoezo psv hem überhaupt heeft gekocht en begrijp het nog steeds niet!! Hij heeft tot nu toe in zijn carrière 14 goals gescoord en daarvan zijn er 3 bij jong psv!!! Dus voordat psv hem kocht had hij maar 9 goals gescoord en hebben ze 10 mil betaald! We hebben de meest waardeloze scouting die er bestaat als je voor een SPITS 10 mil betaald die maar 9 goals heeft gescoord! Ok hij is jong maar met alle respect als je zelfs zijn goals ziet zijn er miss 2/3 wouw rest zijn intikker 🤦🏻‍♂️



Vijf jaar geleden stond hij nog op 't punt om te tekenen voor Arsenal, Velez en de Engelsen waren akkoord over een transfersom van zes miljoen. En dat was nog voordat hij uberhaupt z'n debuut had kunnen maken.

In december 2017 was iedereen nog unaniem: dit wordt een toppertje.

VI destijds:

open/sluit de onderstaande quote:

Volgens Nederlandse scouts op de internationale markt, is Romero een zeer talentvolle voetballer met een stevig postuur. Fysiek sterk voor zijn leeftijd en vrij allround. Hij kan zowel in een systeem met twee aanvallers als een speelwijze met één spits goed uit de voeten. Daarnaast is hij niet alleen een aanspeelpunt, maar kan hij ook goed met het gezicht naar het doel voetballen.



Het gaat natuurlijk om meer dan alleen z'n doelpunten, PSV zag ook speltechnisch voldoende potentie. En laten we eerlijk wezen, als deze jongen op 18-jarige leeftijd in 40 wedstrijden voor Velez zo'n 25 goals had gemaakt, dan had die natuurlijk nooit voor PSV gespeeld. In totaal kwam die tot zo'n 2000 speelminuten met daarin 9 goals, dat zijn absoluut geen misselijk cijfers.

De laatste berichten van Elfrink en Faber baren me echter wel zorgen. Z'n ontwikkeling de laatste twee jaar is natuurlijk gestokt, onder meer door blessures. Naar mijn idee kon die ook niet al te best aarden in Nederland, al is dit puur een observatie op basis van hoe die erbij liep tijdens wedstrijden en trainingen. Desondanks is hij natuurlijk 'pas' 21 (afgelopen week was hij jarig). Naar mijn mening nog iets te vroeg om hem af te schrijven, maar als PSV hem van de zomer voor een paar miljoen weet te slijten aan een Argentijnse club, dan begrijp ik dat ook wel weer.




Klopt wat je zegt maar ik vind 10 mil voor zo’n speler is veeels te veel! Die Rodriguez is 19 en was als middenvelder topscorer bij velez en is nu voor maar 7 mil verkocht aan bologna! Ik vind dat ze een veel te grote risico zijn ingegaan om een speler die een zware blessure had er 10 kol voor betalen terwijl die nog niks had bewezen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV_Ronaldo9 schreef op 13 januari 2020 om 15:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 13 januari 2020 om 14:19:

open/sluit de onderstaande quote:

PSV_Ronaldo9 schreef op 13 januari 2020 om 13:51:

Heb eens nagekeken hoezo psv hem überhaupt heeft gekocht en begrijp het nog steeds niet!! Hij heeft tot nu toe in zijn carrière 14 goals gescoord en daarvan zijn er 3 bij jong psv!!! Dus voordat psv hem kocht had hij maar 9 goals gescoord en hebben ze 10 mil betaald! We hebben de meest waardeloze scouting die er bestaat als je voor een SPITS 10 mil betaald die maar 9 goals heeft gescoord! Ok hij is jong maar met alle respect als je zelfs zijn goals ziet zijn er miss 2/3 wouw rest zijn intikker 🤦🏻‍♂️



Vijf jaar geleden stond hij nog op 't punt om te tekenen voor Arsenal, Velez en de Engelsen waren akkoord over een transfersom van zes miljoen. En dat was nog voordat hij uberhaupt z'n debuut had kunnen maken.

In december 2017 was iedereen nog unaniem: dit wordt een toppertje.

VI destijds:

open/sluit de onderstaande quote:

Volgens Nederlandse scouts op de internationale markt, is Romero een zeer talentvolle voetballer met een stevig postuur. Fysiek sterk voor zijn leeftijd en vrij allround. Hij kan zowel in een systeem met twee aanvallers als een speelwijze met één spits goed uit de voeten. Daarnaast is hij niet alleen een aanspeelpunt, maar kan hij ook goed met het gezicht naar het doel voetballen.



Het gaat natuurlijk om meer dan alleen z'n doelpunten, PSV zag ook speltechnisch voldoende potentie. En laten we eerlijk wezen, als deze jongen op 18-jarige leeftijd in 40 wedstrijden voor Velez zo'n 25 goals had gemaakt, dan had die natuurlijk nooit voor PSV gespeeld. In totaal kwam die tot zo'n 2000 speelminuten met daarin 9 goals, dat zijn absoluut geen misselijk cijfers.

De laatste berichten van Elfrink en Faber baren me echter wel zorgen. Z'n ontwikkeling de laatste twee jaar is natuurlijk gestokt, onder meer door blessures. Naar mijn idee kon die ook niet al te best aarden in Nederland, al is dit puur een observatie op basis van hoe die erbij liep tijdens wedstrijden en trainingen. Desondanks is hij natuurlijk 'pas' 21 (afgelopen week was hij jarig). Naar mijn mening nog iets te vroeg om hem af te schrijven, maar als PSV hem van de zomer voor een paar miljoen weet te slijten aan een Argentijnse club, dan begrijp ik dat ook wel weer.




Klopt wat je zegt maar ik vind 10 mil voor zo’n speler is veeels te veel! Die Rodriguez is 19 en was als middenvelder topscorer bij velez en is nu voor maar 7 mil verkocht aan bologna! Ik vind dat ze een veel te grote risico zijn ingegaan om een speler die een zware blessure had er 10 kol voor betalen terwijl die nog niks had bewezen!



Klopt, maar zoals ik aangaf, cijfers zijn niet alles in zo'n soort gevallen. PSV kan het zich niet veroorloven om zo'n jongens te laten 'ontploffen'. PSV zag destijds een jonge spits die zich staande hield in een fysieke sterke competitie en ook z'n goaltjes meepikte. De markt is al volledig doorgeslagen en af en toe moet PSV risico's nemen om bij te blijven. Kijk nu naar die Trincao: voor 30 miljoen naar Barca, terwijl die 900 speelminuten in de benen heeft dit seizoen bij Braga..

Maargoed, ik heb dus de hoop nog steeds niet opgegeven. Scoorde van de week een knappe goal voor Velez:

https://twitter.com/i/status/1223105758637608961

Laten we hopen dat die deze lijn doortrekt en dat die van de zomer fysiek heel blijft en een kans krijgt in de voorbereiding. Financieel maakt het in ieder geval niet veel uit of die nu deze zomer of volgende zomer (ervan uitgaande dat die zich niet in de basis knokt) wordt verkocht, in beide gevallen ga je hier niet heel veel meer voor krijgen.

 

+1/-1

Word een lastig verhaal: Bruma + Romero + Guti allen voor veel gehaald en lijkt op een enorm verlies + Pereiro voor een stuiver. Wordt financieel lastig voor PSV

 

+1/-0

Hij heeft nog een langlopend contract, wat betekent dat je de tijd hebt om je geld (of een groot gedeelte) er uit terug te halen.

 

+1/-0

Is het eigenlijk mogelijk om Romero nog tussen nu en het einde van het seizoen terug te halen naar Eindhoven? Is hij dan speelgerechtigd? Mocht de nood aan de man komen in de spits door weer een blessure ofzo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FlitsPhirips schreef op 02 februari 2020 om 13:14:

Is het eigenlijk mogelijk om Romero nog tussen nu en het einde van het seizoen terug te halen naar Eindhoven? Is hij dan speelgerechtigd? Mocht de nood aan de man komen in de spits door weer een blessure ofzo.



Denk 't niet. Hoogstens dat er sprake was van een clausule in de winter, maar lijkt me stug dat Velez midden in het lopende seizoen hun eerste spits kan verliezen.

Overigens heeft hij gisteren 90 minuten meegedaan in de Copa Sudamericana (de Zuid-Amerikaanse Europea league). Na elke wedstrijd haal ik z'n naam even door Twitter en de comments zijn weer niet mals.. Alhoewel sommige fans nog aanhalen dat er geen toevoer is en hij in feite op een eiland staat, geven andere fans weer aan dat hij eigenlijk niks uitvoert.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 01 februari 2020 om 18:23:

Word een lastig verhaal: Bruma + Romero + Guti allen voor veel gehaald en lijkt op een enorm verlies + Pereiro voor een stuiver. Wordt financieel lastig voor PSV



Dat valt wel mee als je eigen talent als Bergwijn, Locadia en Depay voor forse bedragen weet te verkopen. Dat compenseert heel aardig. En ook nu zit er nog volop waarde in de selectie met Malen, Ihattaren, Lammers, Madueke en Gakpo. Spelers die voor 0 euro in de boeken staan.

PSV heeft dit boekjaar met Lozano en Bergwijn voor ruim 70 mln verkocht. Zo slecht staan ze er dus helemaal niet voor.

Neemt niet weg dat er uitermate slecht is ingekocht. Met Bruma die de kroon spant. Al is die misschien nog te slijten in Portugal. Boscagli kun je afschrijven. Lato is al weg. Baumgartl en Doan echter schrijf ik zeker nog niet af.

Guti, Bruma, Romero en Pereiro zijn dure miskopen. Zoveel is duidelijk. PSV zal komende zomer onder leiding van een nieuwe trainer de selectie fors moeten vernieuwen. In elke linie moet ervaring/leiderschap toegevoegd worden en er zullen nogal wat spelers gaan vertrekken. Waarbij ik hoop dat we onze beste spelers kunnen behouden.

 

+3/-0

Pereiro is zeker geen miskoop gebleken. Hij is een speler die mij, als hij aan de bal was, rechtop liet zitten.. mooie goals, belangrijke goals. Maar hij heeft idd niet opgeleverd wat gehoopt werd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RoRoNistelillis schreef op 07 februari 2020 om 07:23:

Pereiro is zeker geen miskoop gebleken. Hij is een speler die mij, als hij aan de bal was, rechtop liet zitten.. mooie goals, belangrijke goals. Maar hij heeft idd niet opgeleverd wat gehoopt werd.



Pereiro is inderdaad absoluut geen miskoop geweest.
Hij was zelfs eén van de besten die we hadden rondlopen in de selectie.
Jammer dat hij niet constanter was, maar dat laatste gold voor de hele ploeg in 2019.
Wat betreft Romero moeten we afwachten of hij terugkomt, en zo ja, hoe.
Voorlopig is er niet veel reden om hoge verwachtingen te koesteren, zo lijkt het.

 

+1/-0

Pereiro had een topaankoop geweest als hij in de zomer voor 15 miljoen was vertrokken (waarschijnlijk hadden we dan wel een middenvelder gehaald) en nu hij maar 2,5 miljoen opbrengt is het geen topaankoop maar een goede aankoop geweest vanuit financieel oogpunt. Niet zozeer dankzij zijn transferwaarde maar zijn waarde op het veld tegen de grote jongens.

Romero is vanuit PSV echt een grote gok geweest, en ik begrijp niet waarom ze dat hebben gedaan want dat is helemaal niet iets wat Brands graag deed. Ben benieuwd hoe hij onder een nieuwe trainer in Eindhoven draait als hij de complete voorbereiding mee kan doen.

 

+2/-0

Even op transfermarkt gekeken. Dit seizoen 19 wedstrijden gespeeld met 3 doelpunten en 3 assists. Dat is echt te weinig voor een zwakkere competitie in Argentinië. Zou alleen stand in kunnen zijn voor lammers, de 10 miljoen wordt zo wel heel erg duur. Vrees dat dit niks wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BounCe schreef op 24 februari 2020 om 08:38:

Even op transfermarkt gekeken. Dit seizoen 19 wedstrijden gespeeld met 3 doelpunten en 3 assists. Dat is echt te weinig voor een zwakkere competitie in Argentinië. Zou alleen stand in kunnen zijn voor lammers, de 10 miljoen wordt zo wel heel erg duur. Vrees dat dit niks wordt.



Dat is dus nog zonder die twee goals van gisteravond. Ondertussen heeft die in 18 competititiewedstrijden 5 keer gescoord en 3 assists gegeven. Geen bijzondere cijfers inderdaad, maar als je bedenkt dat Velez pas 22 keer scoorde in 20 wedstrijden dan vallen die cijfers toch nog wel mee. Betekent gewoon dat Maxi verantwoordelijk is voor zo'n 35% van de gehele productie van Velez.

Voor de liefhebbers de goals (vanaf 1.06):

https://twitter.com/PasionFortinera/status/1231727102560481281

Typische spitsengoals. Zo'n goals die jongens als Icardi eigenlijk constant scoren.

Bovendien denk ik dat de Argentijnse competitie zeker fysiek een stuk sterker is dan de Eredivisie. Technisch en tactisch lopen wij natuurlijk wel voor.

 

+1/-0

Ik zou volgend jaar dolgraag een fitte Romero bij PSV willen zien. Ben heel benieuwd wat deze jongen nu echt in zijn mars heeft...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gica_Popescu schreef op 24 februari 2020 om 11:55:

Ik zou volgend jaar dolgraag een fitte Romero bij PSV willen zien. Ben heel benieuwd wat deze jongen nu echt in zijn mars heeft...



Vind ik wel afhangen van het feit of ze Malen als spits blijven zien. Dan heb je namelijk Lammers en Malen al. Dus dan zou die niet per se nodig zijn. Alleen voor back-up als een der beide heren geblesseerd raakt.

 

+1/-0

Ik denk dat het niet ondenkbaar is dat we het seizoen starten met Malen als spits, Lammers en Romero als alternatieven. Afhankelijk of Malen hetzelfde kan brengen als begin dit jaar is dat voldoende, anders moet er misschien toch een spits bij en kan Romero verkocht worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 24 februari 2020 om 12:01:

Ik denk dat het niet ondenkbaar is dat we het seizoen starten met Malen als spits, Lammers en Romero als alternatieven. Afhankelijk of Malen hetzelfde kan brengen als begin dit jaar is dat voldoende, anders moet er misschien toch een spits bij en kan Romero verkocht worden.



Ik zou toch graag zien dat PSV volgend seizoen start met Malen op de vleugels, Lammers in de spits en Gakpo/Mo op de vleugels. In het huidige systeem zie je dat Lammers sowieso veel uitwijkt naar de vleugels om ruimte te maken voor Thomas. Op die manier heb je volgend seizoen Malen, Gakpo, Doan en Noni voor de vleugels, Lammers en Romero voor de spits. Mo en Mauro mogelijk ook nog opties voor de vleugels. Dan kan je Bruma van de hand doen en kan het geld van Bergwijn volledig worden benut voor het middenveld en de verdediging.

Maargoed, ligt natuurlijk ook allemaal aan de nieuwe trainer..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 24 februari 2020 om 13:14:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 24 februari 2020 om 12:01:

Dan kan je Bruma van de hand doen en kan het geld van Bergwijn volledig worden benut voor het middenveld en de verdediging.



Yes please

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Spelers » Maxi Romero