Uit: Nuenen
Vak: -
Forumreacties: 50
Reg.: 23 februari 2007
Favoriete opstelling: geen
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.352
Reg.: 30 november 2007
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.213
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 18 juni 2026 om 19:54:
Lees zojuist over lichten optie Fenerbache voor onze Mauro. Ook Porto is in de markt. PSV wil graag contract opwaarderen en Mauro denkt na....Ik zou zeggen ¨Vanenburg¨-constructie. Hij weg is onhandig...
Vak: Oost - WW
Forumreacties: 5.325
Reg.: 29 juli 2005
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 19 juni 2026 om 06:31:
open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 18 juni 2026 om 19:54:
Lees zojuist over lichten optie Fenerbache voor onze Mauro. Ook Porto is in de markt. PSV wil graag contract opwaarderen en Mauro denkt na....Ik zou zeggen ¨Vanenburg¨-constructie. Hij weg is onhandig...
Misschien zou ik het moeten weten hoor, maar wat is de ¨Vanenburg -constructie” ?
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.655
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
Mauro Jr. is in een paar jaar tijd uitgegroeid tot een basiswaardige PSV-speler met een nooit-opgeven mentaliteit. Het maakt niet uit of je hem als back gebruikt of als controlerende middenvelder. Hij bijt zich vast in wedstrijden en heeft daarmee de harten veroverd van de supporters.
Na 9 seizoenen in Nederland, lijkt het mij niet vreemd dat hij ook eens elders zou willen spelen. Gewoon voor de verandering, het meemaken van een andere (voetbal)cultuur en natuurlijk zullen de verdiensten in Istanbul, Porto of Sevilla ook niet slecht zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou hem het liefst in Eindhoven houden, maar het zal mij niet verbazen als Mauro Jr. gaat kiezen voor de ervaring.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.352
Reg.: 30 november 2007
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.788
Reg.: 11 januari 2002
Favoriete opstelling: 4-5-1
Gelukkig heeft mevr. Ferreira dos Santos een flinke vinger in de pap.
Vorig jaar besloot zij dat Mauro niet naar Fenerbahce ging.
Laten we hopen dat PSV het contract van Mauro kan opbreken, deze clausule eruit (wanneer deze bestaat) en desnoods 10% van de toekomstige transfersom naar Mauro gaat.