Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Mauro Jr.

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Prima nieuws. Aardig voor de breedte. Eigenlijk niet het niveau wat je moet nastreven maar door zijn multifunctionaliteit zal hij vast weer zn minuutjes maken

 

+1/-0

Voorlopig is het gewoon onze eerste linksback en moeten we nog maar een betere zien te vinden. Oké Ernie, next!

 

+1/-0

Lees zojuist over lichten optie Fenerbache voor onze Mauro. Ook Porto is in de markt. PSV wil graag contract opwaarderen en Mauro denkt na....Ik zou zeggen ¨Vanenburg¨-constructie. Hij weg is onhandig...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Transfer88 schreef op 18 juni 2026 om 19:54:

Lees zojuist over lichten optie Fenerbache voor onze Mauro. Ook Porto is in de markt. PSV wil graag contract opwaarderen en Mauro denkt na....Ik zou zeggen ¨Vanenburg¨-constructie. Hij weg is onhandig...



Misschien zou ik het moeten weten hoor, maar wat is de ¨Vanenburg -constructie” ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 juni 2026 om 06:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Transfer88 schreef op 18 juni 2026 om 19:54:

Lees zojuist over lichten optie Fenerbache voor onze Mauro. Ook Porto is in de markt. PSV wil graag contract opwaarderen en Mauro denkt na....Ik zou zeggen ¨Vanenburg¨-constructie. Hij weg is onhandig...



Misschien zou ik het moeten weten hoor, maar wat is de ¨Vanenburg -constructie” ?



Contract voor 't leven met daarbij na zijn spelerstijd een plekkie op kantoor/in de staf bij Philips/PSV. Nou zie ik onze Mauro niet zo snel de werkvloer van ASML of VDL betreden, maar wie weet ;)

 

+1/-0

Mauro Jr. is in een paar jaar tijd uitgegroeid tot een basiswaardige PSV-speler met een nooit-opgeven mentaliteit. Het maakt niet uit of je hem als back gebruikt of als controlerende middenvelder. Hij bijt zich vast in wedstrijden en heeft daarmee de harten veroverd van de supporters.

Na 9 seizoenen in Nederland, lijkt het mij niet vreemd dat hij ook eens elders zou willen spelen. Gewoon voor de verandering, het meemaken van een andere (voetbal)cultuur en natuurlijk zullen de verdiensten in Istanbul, Porto of Sevilla ook niet slecht zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou hem het liefst in Eindhoven houden, maar het zal mij niet verbazen als Mauro Jr. gaat kiezen voor de ervaring.

 

+1/-0

Die plek op kantoor/Philips/PSV of waar dan ook heb ik indertijd nooit iets over gehoord. Was gewoon een jaarlijks gegarandeerd bedrag tot zijn 65e. Is uiteindelijk niet gebeurd omdat hij naar Japan vertrok.

 

+1/-0

Die is gewoon weg. Ik neem aan dat Stewart zich al aan het oriënteren is op een vervanger.

 

+1/-0

Gelukkig heeft mevr. Ferreira dos Santos een flinke vinger in de pap.
Vorig jaar besloot zij dat Mauro niet naar Fenerbahce ging.

Laten we hopen dat PSV het contract van Mauro kan opbreken, deze clausule eruit (wanneer deze bestaat) en desnoods 10% van de toekomstige transfersom naar Mauro gaat.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Spelers » Mauro Jr.