Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV-Sc Heerenveen vrijdag 9 oktober 20.00 uur

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Duurt nog even maar de uitgelezen wedstrijd voor eerherstel..

+1/-0

Zo, terug naar de eredivisie. De wedstrijd leeft nog niet echt hier?

+1/-0

Nee niet echt he, na vanavond zal dat wel langzaam gebeuren...
Maar het is te hopen dat de blessures meevallen (ik heb recent niets meer gehoord van Geertruida) en dat de vorm er nog is zo vlak voor een aantal belangrijke CL wedstrijden. Leipzig is ook al snel..

Laat ik er eens een voorspelling ingooien, een moeizame 2-1 (Natuurlijk weer na een achterstand :denk

+1/-0

Potentiële bananenschil. Geertruida en Wanner zijn geblesseerd uit de interlands gekomen. Dest en Obispo komen vandaag pas terug van de andere kant van de wereld en alle spitsen zijn geblesseerd.
Daarnaast is er weinig activiteit geweest op de Herdgang, want uit mijn hoofd zijn alleen Olij, Mijnans en Flamingo in huis geweest. Voor de rest is iedere speler van de A-selectie naar nationale (jeugd)ploegen geweest, waarin een groot deel flink wat minuten heeft gemaakt. Wordt dus heel erg afwachten hoe we hieruit komen.

Verwacht dat Dest niet gaat spelen i.v.m. zijn vlieguren. Dat betekent dat Mauro op rechts komt en dan kom ik tot de volgende opstelling:

Kovar
Mauro - Flamingo - Yarek/Obispo - Kostic
Sano, Mijnans, Fernandez
Van Bommel - Til - Bajraktarevic

Geertruida nog geblesseerd? Dan zal Flamingo centraal komen.
Is Obispo speelklaar, of heeft hij rust nodig? We gaan het zien, maar weer in het ritme komen zal lastig zijn.
Heerenveen is een lepe ploeg, die de selectie voor een groot deel bij elkaar heeft gehad de afgelopen weken. Afwachten dus.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

forza vessem schreef op 08 oktober 2026 om 11:09:

Potentiële bananenschil. Geertruida en Wanner zijn geblesseerd uit de interlands gekomen. Dest en Obispo komen vandaag pas terug van de andere kant van de wereld en alle spitsen zijn geblesseerd.
Daarnaast is er weinig activiteit geweest op de Herdgang, want uit mijn hoofd zijn alleen Olij, Mijnans en Flamingo in huis geweest. Voor de rest is iedere speler van de A-selectie naar nationale (jeugd)ploegen geweest, waarin een groot deel flink wat minuten heeft gemaakt. Wordt dus heel erg afwachten hoe we hieruit komen.

Verwacht dat Dest niet gaat spelen i.v.m. zijn vlieguren. Dat betekent dat Mauro op rechts komt en dan kom ik tot de volgende opstelling:

Kovar
Mauro - Flamingo - Yarek/Obispo - Kostic
Sano, Mijnans, Fernandez
Van Bommel - Til - Bajraktarevic

Geertruida nog geblesseerd? Dan zal Flamingo centraal komen.
Is Obispo speelklaar, of heeft hij rust nodig? We gaan het zien, maar weer in het ritme komen zal lastig zijn.
Heerenveen is een lepe ploeg, die de selectie voor een groot deel bij elkaar heeft gehad de afgelopen weken. Afwachten dus.

Bro zal ongetwijfeld ook opgeroepen worden

+1/-0

Mooi he … hoe onze vrienden van ESPN toch wel een keer of 7 (of meer) laten weten “hoe duur” het Coen Dillen shirt is … bah bah

+2/-0

Prima doelpunt weer!

+1/-0

Ben er nog niet gerust op. We moeten na de rust echt die 2e gaan maken

+2/-0

Hele matige pot met een goed resultaat.. op naar de volgende

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 09 oktober 2026 om 21:54:

Hele matige pot met een goed resultaat.. op naar de volgende

Het moet inderdaad echt beter. Scheelt ook dat je Wanner, Geertruida en een fitte spits mist. Til en Mijnans voorin werkt niet.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV-Sc Heerenveen vrijdag 9 oktober 20.00 uur