Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 181 pagina's: 1 2 3 4 ... 177 178 179 180 181

Ik denk dat ze hier mazzel mee hebben. Die jongen kan er weinig van en de deal leek ook wat schimmig met al dan niet verplichte koop. Maar van die incompetentie kan ik wel genieten.

 

+1/-0

Benieuwd of ze nu Depay gaan vastleggen voor 6 miljoen salaris per jaar...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 05 september 2024 om 09:21:

Benieuwd of ze nu Depay gaan vastleggen voor 6 miljoen salaris per jaar...



haha, it crossed my mind..
zou een zet zijn zeg.. nog iemand die in de spits kan ;)

 

+2/-0

Ajax - Utrecht gaat ook niet door, kunnen ze fijn inhalen als de echte clubs Europees spelen.

 

+2/-0

Beetje triest vind ik het wel, dat Ajax nu opnieuw het 'slachtoffer' is van de stakingsdrang van de politie. Men is erg voorzichtig in de bewoordingen omdat het recht op staking zo belangrijk gevonden wordt, maar dit is de 3e wedstrijd van Ajax in (voor Ajax) 4 speelrondes waarbij de politie staakt. Je zou kunnen zeggen dat je als politie misschien daar ook rekening mee kan houden.

En daarnaast, die supporters krijgen hierdoor nog meer grootheidswaanzin, want als ze steeds Ajax uitkiezen om te staken, dan moet dat toch wel zijn omdat ze 'de grootste club van het land' zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 10 september 2024 om 09:30:

Beetje triest vind ik het wel, dat Ajax nu opnieuw het 'slachtoffer' is van de stakingsdrang van de politie. Men is erg voorzichtig in de bewoordingen omdat het recht op staking zo belangrijk gevonden wordt, maar dit is de 3e wedstrijd van Ajax in (voor Ajax) 4 speelrondes waarbij de politie staakt. Je zou kunnen zeggen dat je als politie misschien daar ook rekening mee kan houden.

En daarnaast, die supporters krijgen hierdoor nog meer grootheidswaanzin, want als ze steeds Ajax uitkiezen om te staken, dan moet dat toch wel zijn omdat ze 'de grootste club van het land' zijn.



Ze beginnen ook al te dreigen met interlands en Champions league. Dat kan nog een hele hoop meer gedoe opleveren. Weet namelijk niet of de uefa en fifa zo vergevingsgezind zijn en een wedstrijd dan maar verplaatsen.

 

+1/-0

Dat weet ik wel, dat zijn ze namelijk niet. In geval van 'echte overmacht' door rampen of weersomstandigheden, kan een wedstrijd nog wel eens kort uitgesteld worden, maar een staking van een lokale politiemacht, dat levert je gewoon een regulier nederlaag op. Ik kan me herinneren dat Tottenham de laatste wedstrijd van de groepsfase Conference League niet kon spelen en door de nederlaag die ze dat opleverde, bekerde Vitesse toen door.

Het zou toch heel erg triest zijn als Nederlandse clubs in Europa hierdoor worden benadeeld. Ik moet zeggen dat ik sowieso al weinig op heb met beroepsgroepen die weigeren in te zien dat het pensioen onbetaalbaar is als we niet langer doorwerken, maar dit soort acties van de politie en het OV kunnen bij mij helemaal op weinig begrip rekenen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 10 september 2024 om 09:30:

Beetje triest vind ik het wel, dat Ajax nu opnieuw het 'slachtoffer' is van de stakingsdrang van de politie.



Vooral triest dat in het verleden gebleken is dat deze "slachtoffers" zelf gezorgd hebben voor het feit dat er buiten proportioneel veel politie op de been moet zijn bij hun duels..

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 12 september 2024 om 10:31:

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 10 september 2024 om 09:30:

Beetje triest vind ik het wel, dat Ajax nu opnieuw het 'slachtoffer' is van de stakingsdrang van de politie.



Vooral triest dat in het verleden gebleken is dat deze "slachtoffers" zelf gezorgd hebben voor het feit dat er buiten proportioneel veel politie op de been moet zijn bij hun duels..



Dat is precies mijn gedachte. Mensen moeten bij zichzelf nagaan of het normaal is dat er zoveel politie aanwezig moet zijn en het dus absoluut niet door kan gaan als deze niet aanwezig zijn.

 

+5/-0

Gelukkig een paar reacties waarbij het echte pijnpunt wordt aangegeven, namelijk 95% ons eigen gedrag! Als er nu maar een paar agenten nodig waren om het verkeer in goede banen te leiden was er helemaal niets aan de hand. Maar als er bij een wedstrijd zonder uit supporters zelfs al waterkanonnen en ME pelotons nodig zijn is het toch echt bij de supporters(?) zelf fout gegaan.
En ja ze zouden ook eens moeten staken bij een blokkade van de A10, of op Prinsjesdag o.i.d. maar de bedrijfstak "supporters" mag best eens een keer goed in de spiegel kijken.

 

+5/-0

Davy Klaassen gaat mss toch n contract aangeboden krijgen bij het bejaardenelftal.

De successupporters hebben t meteen over Ajax DNA... dus ik ben even gaan zoeken wat Ajax DNA is...

Ajax DNA is als je een extra Chromosoom 21 hebt

 

+1/-0

Weet niet of het financieel verantwoord is, maar snap het aantrekken van Klaassen wel. Kan echt nog wel meekomen in onze competitie, heeft bewezen regelmatig te scoren en zal ook best wel krediet hebben bij hun aanhang. Aanpassingsproblemen zal hij normaal gesproken ook niet hebben. Doelpunten gaan ze wel maken met die halve zool wout, brobbey, berghuis en nu ook Klaassen. Hun verdediging lijkt me nog steeds ondermaats (ondanks halfgod Hato). Feyenoord/twente valt me tot nu toe behoorlijk tegen, misschien wordt ajax toch weer onze grootste tegenstander dit seizoen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 181 pagina's: 1 2 3 4 ... 177 178 179 180 181

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax