BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.640
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ajax moet niet 1, niet 2, maar 3 ploegen inhalen in de strijd om P2. Met wedstrijden tegen NAC-uit, PSV, Utrecht en Heerenveen-uit in het verschiet hebben ze ook een aanzienlijk lastiger programma dan Feyenoord. Laat ik het zo zeggen: hoezeer ik Ajax de 2e plaats ook misgun, als ze hem nu nog weten te pakken, hebben ze het ook wel verdiend.
Twente heeft overigens het zwaarste programma van de top 5, met nog wedstrijden tegen NEC, PSV en AZ in het verschiet.
Ik ben zeer benieuwd wat er deze zomer in Amsterdam gaat gebeuren. Als ik weer eens een artikel lees dat ze Xavi of Guardiola gaan polsen voor de trainersvacature, dan lach ik me de ballen uit de broek. De kans is groter dat ze na de zomer weer een onbekende Spaanse trainer voor de groep staat en dat jongens als Wijndal, Gaaei, Van de Boomen en Mannsverk nog steeds onder contract staan. Gelukje voor Ajax is wel dat Ipswich Town op punt van promoveren staat en dat zou ertoe leiden dat de optie-tot-koop op Akpom gelicht zou moeten worden.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.193
Reg.: 8 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 14 april 2026 om 15:28:
Ik ben zeer benieuwd wat er deze zomer in Amsterdam gaat gebeuren. Als ik weer eens een artikel lees dat ze Xavi of Guardiola gaan polsen voor de trainersvacature, dan lach ik me de ballen uit de broek. De kans is groter dat ze na de zomer weer een onbekende Spaanse trainer voor de groep staat en dat jongens als Wijndal, Gaaei, Van de Boomen en Mannsverk nog steeds onder contract staan. Gelukje voor Ajax is wel dat Ipswich Town op punt van promoveren staat en dat zou ertoe leiden dat de optie-tot-koop op Akpom gelicht zou moeten worden.
DieKaleMan
Fan van PSV
Vedette
Uit: Wist ik het maar
Vak: -
Forumreacties: 121
Reg.: 18 augustus 2011
Favoriete opstelling: 4-3-3
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 423
Reg.: 16 januari 2021
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:forza vessem schreef op 14 april 2026 om 14:00:
Zonde dat NEC - Feyenoord gelijk werd. Brengt Ajax wel weer in de race om plek 2.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax