Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Reacties van supporters

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Zucht… vertel mij maar hoe je nu moet reageren…

+1/-0

Standaard toch? Bus tegenhouden, gesprek eisen, stadion slopen. Of is dat alleen een Amsterdams en Rotterdams dingetje?

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 01 maart 2025 om 20:52:

Standaard toch? Bus tegenhouden, gesprek eisen, stadion slopen. Of is dat alleen een Amsterdams en Rotterdams dingetje?

Ik hoop dat wij gewoon normaal blijven doen..

+2/-0

De Kleenex Take a moment zakdoekjes zijn nog in de bonus.

+1/-0

Haha, krijg je de behoefte om er even mee te spelen na een avond als deze? Bij mij is de zin dan wel even voor een paar uur over hoor 😜😂

+1/-0

vaio schreef op 02 maart 2025 om 07:33:

Haha, krijg je de behoefte om er even mee te spelen na een avond als deze? Bij mij is de zin dan wel even voor een paar uur over hoor 😜😂

Het was meer bedoeld voor hen die de behoefte voelen om Peter op gepaste wijze uit te zwaaien de komende wedstrijden.

+1/-0

We hebben ongelofelijk geluk dat de rest ook bagger is anders praat je over plek vijf of zes na deze onthutsende serie.

+1/-0

Hendrikus schreef op 02 maart 2025 om 14:42:

We hebben ongelofelijk geluk dat de rest ook bagger is anders praat je over plek vijf of zes na deze onthutsende serie.

Echt iedereen is bagger...zelfs Ajax, maar die blijft wel de puntjes pakken. Echt een vreemd seizoen, Feyenoord, PSV, AZ, Twente spelen in mijn ogen 90% van de tijd mooier voetbal dan Ajax, vaak ook beter, maar weten met een overtal in kansen en balbezit toch telkens punten te verspelen.

Ajax gister tegen Almelo: 14 schoten Almelo, 5 van Ajax. Ajax wint wel.

Zo zie je dat bij alle wedstrijden diegene die op de counter speelt de wedstrijden wint (diegene met minste schoten en minste kansen) wellicht moeten wij dat ook meer gaan doen!? Ik vind kampioen van de armoede altijd wat respectloos, dus ik zeg dat eigenlijk niet, maar het lijkt er wel steeds meer op...

+1/-0

Mooi staatje van Benitez sinds de winterstop.

16 tegendoelpunten
14 reddingen

Ik ga niet zeggen dat het allemaal aan Benitez ligt. Maar daar begint het wel.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Reacties van supporters