Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 51 52 53 54 55

Baumgartl dus ook weg. Prima, de drie grootste miskopen weg, hoewel huur niet echt een oplossing is.

Maar zo blijven er wel weinig spelers over. Ik zie ze niet echt opeens nog 2 spelers kopen/huren, een CV en rechter-aamvaller.

 

+1/-0

Eigenlijk is verhuur in niets logisch toch? Ik bedoel PSV komt ik weet niet hoeveel spelers te kort en ze laten hem nu niet mee doen omdat ze geen risico willen lopen. Dat doe je normaal niet bij een huur transfer toch? Daarnaast hem verhuren en een nieuwe huren lost ook niet zoveel op want Teze is gewoon basiswaardig. Je kunt ook niet echt zeggen dat Baumgartl met zijn fysiek zijn waarde opkrikt in de Premier League to be honest.

Dus ik denk dat het koop moet zijn. Wat ik me heel goed kan voorstellen is dat PSV toch genoeg geld heeft voor Kim en die heeft nog steeds nergens getekend. Wellicht dat ze nu de kans hebben om daadkrachtig te zijn want er is wel geld bij de verkoop van Baumgartl.

 

+1/-0

Het vertrek van weer een verdediger maakt de komst van een kanjer als CV noodzakelijk, dunkt me.
Hopelijk gaat dat snel gebeuren, want de tijd dringt.

 

+1/-0

Elfrink heeft het over een Griek van Leverkusen Panagiotis Retsos maar dat zou de grootste wanbeleid ever zijn. Die jongen heeft de afgelopen 2 jaar vrijwel niets gespeeld door blessures. Daarnaast toen hij fit was nog steeds niet bij Leverkusen en daarna bij Sheffield ook niet. We zitten zo dun in de verdedigers dat we in ieder geval topfitte spelers moeten hebben en geen spelers die nog de tijd nodig hebben om wedstrijdfit te geraken. Zeker voor niet basisspelers is dat niet te doen.

 

+1/-0

PSV moet sowieso zorgen voor nieuwe spelers die fit zijn. Kwaliteit huur je niet zo snel want deze spelers hebben uitzicht op basisplek bij hun club , en kopen is nu hoofdprijs betalen. ben benieuwd. klokje tikt verder........

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 12:11:

Elfrink heeft het over een Griek van Leverkusen Panagiotis Retsos maar dat zou de grootste wanbeleid ever zijn. Die jongen heeft de afgelopen 2 jaar vrijwel niets gespeeld door blessures. Daarnaast toen hij fit was nog steeds niet bij Leverkusen en daarna bij Sheffield ook niet. We zitten zo dun in de verdedigers dat we in ieder geval topfitte spelers moeten hebben en geen spelers die nog de tijd nodig hebben om wedstrijdfit te geraken. Zeker voor niet basisspelers is dat niet te doen.



We zouden natuurlijke een nieuwe speler voor de verandering ook eerst eens een kans kunnen geven voordat er direct al 'grootste wanbeleid ever' voorbij komt

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 04 oktober 2020 om 12:23:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 12:11:

Elfrink heeft het over een Griek van Leverkusen Panagiotis Retsos maar dat zou de grootste wanbeleid ever zijn. Die jongen heeft de afgelopen 2 jaar vrijwel niets gespeeld door blessures. Daarnaast toen hij fit was nog steeds niet bij Leverkusen en daarna bij Sheffield ook niet. We zitten zo dun in de verdedigers dat we in ieder geval topfitte spelers moeten hebben en geen spelers die nog de tijd nodig hebben om wedstrijdfit te geraken. Zeker voor niet basisspelers is dat niet te doen.



We zouden natuurlijke een nieuwe speler voor de verandering ook eerst eens een kans kunnen geven voordat er direct al 'grootste wanbeleid ever' voorbij komt



Ik zeg toch niet dat het een slechte speler is? Ik vind het belachelijk als PSV iemand haalt die in 2 jaar tijd niet gespeeld heeft. En daarnaast vind ik het feit dat we nu 5 verdedigers hebben voor 4 posities met 13 wedstrijden in 8 weken ook een belangrijk motief om topfitte spelers te halen.

 

+1/-0

Huur zou in dit geval toch stuk beter zijn? Teze doet het prima, maar een back-up is nodig. Nu miljoenen neertallen voor een RCV betekent gegarandeerd basisplaats, terwijl bij het huren van deze Griek het afbreukrisico veel minder groot is.

Vergeet niet dat Baumgartl ook verhuurd wordt (wat minder ideaal is). Stel PSV legt nu 7 a 8 mil neer voor een goede RCV, Baumgartl keert volgende zomer terug en Teze zet zijn sterke ontwikkeling door. Luxe natuurlijk, maar we moeten ook een beetje realistisch blijven.

Die spits en RCV mogen van mij prima gehuurd worden, een nieuwe vleugelspeler ook wel. Een talentvolle back, dat is nu een ander verhaal.

*Edit*

Zie net dat Bayern een nieuwe reserve-spits gaat halen. Nu zie ik liever een iets oudere pinchhitter (zo tussen de 25-28 jaar), maar ik kan wel leven met Zirkzee. Een basisplek kan je hem natuurlijk niet garanderen, maar met ons spelsysteem komt die aan meer dan genoeg wedstrijden.

 

+1/-0

Ik zie niet wat we opschieten met het verhuren van Baumgartl en een nieuwe verdediger huren die niet beter is dan Baumgartl. Als je zegt sorry Timo, maar je moet blijven en je kans komt nog, dan hoef je RCV al niets te halen. Dan weet je wat je hebt en ook qua kwaliteiten zou Baumgartl best mee kunnen denk ik. Hij heeft een prima pass, kan doordekken en is niet zo snel dan Teze maar zeker snel genoeg om met ruimte in de rug te spelen. Als vanmiddag Teze of Dumfries een tikkie krijgt dan moet heb je eigenlijk al geen back-up opties meer. Want Rosario (cv) en Hendrix (rb) kunnen niet omdat we geen middenvelders over hebben. Ik vind het dan heel vreemd dat je vandaag Baumgartl niet erbij hebt.


Zirkzee is wel een nummer 9 met de nodige fysiek, en Malen en Zahavi kunnen beide wellicht ook vanaf links of rechts komen. Dus qua aanval zou dat het probleem wel oplossen denk ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 12:41:

Ik zie niet wat we opschieten met het verhuren van Baumgartl en een nieuwe verdediger huren die niet beter is dan Baumgartl. Als je zegt sorry Timo, maar je moet blijven en je kans komt nog, dan hoef je RCV al niets te halen. Dan weet je wat je hebt en ook qua kwaliteiten zou Baumgartl best mee kunnen denk ik. Hij heeft een prima pass, kan doordekken en is niet zo snel dan Teze maar zeker snel genoeg om met ruimte in de rug te spelen. Als vanmiddag Teze of Dumfries een tikkie krijgt dan moet heb je eigenlijk al geen back-up opties meer. Want Rosario (cv) en Hendrix (rb) kunnen niet omdat we geen middenvelders over hebben. Ik vind het dan heel vreemd dat je vandaag Baumgartl niet erbij hebt.


Zirkzee is wel een nummer 9 met de nodige fysiek, en Malen en Zahavi kunnen beide wellicht ook vanaf links of rechts komen. Dus qua aanval zou dat het probleem wel oplossen denk ik.



Maar je moet ook het financiele plaatje niet uit 't oog verliezen. Het is duidelijk dat Baumgartl, zowel onder Bommel als onder Schmidt, hoogstens back-up is. PSV kan het zich niet veroorloven om spelers van 10 miljoen als bankzitter te hebben. Als Timo dit seizoen weer tot 15 wedstrijden komt en je wilt hem volgende zomer van de hand doen, dan krijg je nog hoogstens 3 a 4 miljoen (als het al zoveel is). Speelt die een seizoen basis in de PL dan behoudt hij z'n waarde. Optie tot koop zal toch ook wel zo'n 7 a 8 mil zijn, we hebben het wel over een PL-club hier.

Zelfde principe geldt natuurlijk voor Bruma en Doan. Las gisteren dat Olympiakos zo'n 8 miljoen zou moeten overmaken, vandaag 6.5. Laten we zeggen dat voor al deze drie miskopen zo'n 7 miljoen wordt gevangen. Daar kan ik persoonlijk wel mee leven.

 

+1/-0

Bruma en Baumgartl,Doan weg.
Das voor 30 miljoen aan spelers.
John heeft er vorig jaar een zooitje van gemaakt, dat dit nu zo moet gaan allemaal in de laatste dagen van de transfer window.
Neem aan dat er dan nog 3 spelers worden aangetrokken in 1 dag tijd?
Dan moet je wel zeker zijn dat alles rondkomt.
Maar die Griek zou een lachertje zijn dan kun je beter Timo behouden.
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.

Dit bericht is gewijzigd op 4 oktober 2020, 12:55:16.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 04 oktober 2020 om 12:44:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 12:41:

Ik zie niet wat we opschieten met het verhuren van Baumgartl en een nieuwe verdediger huren die niet beter is dan Baumgartl. Als je zegt sorry Timo, maar je moet blijven en je kans komt nog, dan hoef je RCV al niets te halen. Dan weet je wat je hebt en ook qua kwaliteiten zou Baumgartl best mee kunnen denk ik. Hij heeft een prima pass, kan doordekken en is niet zo snel dan Teze maar zeker snel genoeg om met ruimte in de rug te spelen. Als vanmiddag Teze of Dumfries een tikkie krijgt dan moet heb je eigenlijk al geen back-up opties meer. Want Rosario (cv) en Hendrix (rb) kunnen niet omdat we geen middenvelders over hebben. Ik vind het dan heel vreemd dat je vandaag Baumgartl niet erbij hebt.


Zirkzee is wel een nummer 9 met de nodige fysiek, en Malen en Zahavi kunnen beide wellicht ook vanaf links of rechts komen. Dus qua aanval zou dat het probleem wel oplossen denk ik.



Maar je moet ook het financiele plaatje niet uit 't oog verliezen. Het is duidelijk dat Baumgartl, zowel onder Bommel als onder Schmidt, hoogstens back-up is. PSV kan het zich niet veroorloven om spelers van 10 miljoen als bankzitter te hebben. Als Timo dit seizoen weer tot 15 wedstrijden komt en je wilt hem volgende zomer van de hand doen, dan krijg je nog hoogstens 3 a 4 miljoen (als het al zoveel is). Speelt die een seizoen basis in de PL dan behoudt hij z'n waarde. Optie tot koop zal toch ook wel zo'n 7 a 8 mil zijn, we hebben het wel over een PL-club hier.

Zelfde principe geldt natuurlijk voor Bruma en Doan. Las gisteren dat Olympiakos zo'n 8 miljoen zou moeten overmaken, vandaag 6.5. Laten we zeggen dat voor al deze drie miskopen zo'n 7 miljoen wordt gevangen. Daar kan ik persoonlijk wel mee leven.



Laten we niet teveel naar volgende zomer kijken maar eerst kijken hoe we de transferperiode 2020 doorkomen. Vorig jaar haalde we voor 30 miljoen spelers die nu geen minuut meer maken.

Doordat we Bruma Doan en Baumgartl op huurbasis weg doen hebben we ook geen cent om ons te versterken voor de korte termijn. Maar we hebben nu wel nog minimaal 3 spelers nodig.

Als we 3 goede spelers huren waarbij we een optie hebben om ze te kopen of een jaar te verlengen kan ik er wel mee leven, anders vind ik de balans niet goed.

 

+1/-0

Op zich goed dat we alle middelmaat laten vertrekken, maar de selectie wordt wel erg smal. Er moet nog minimaal een rcv bij en dan moeten we streven naar een betere speler als Teze. Anders haal je weer nieuwe middelmaat van het niveau Baumgartl. Als Teze hierdoor weer op de bank komt dan is dat maar zo, er zijn wedstrijden genoeg.

Ik verwacht ook nog steeds wat meer ervaren en sterke middenvelder. Ik durf nog steeds niet te bouwen op Rosario. Hij speelt nu wel aardig, maar ik verwacht niet dat hij dit een seizoen lang vol gaat houden. Een klasbak a la Guardado is waar we naar moeten streven.

John moet wel opschieten. Als we hiermee verder moeten kom je echt spelers tekort.

 

+1/-0

Ik snap niet dat psv baumgartl laat gaan en dan deze niets zegende griek wil halen. Baumgartl is ook niet veel bijzonders maar toch.

Psv moet proberen van drongelen te halen uit Duitsland of een talent uit zuid Amerika. zie bijv hoe het is gelopen met senesi niet duur en een groot talent die feyenoord met veel winst gaat doorverkopen.

Hoe zit het eigenlijk met lyanco en die Zuid-Koreaan zijn ze daarin nog geïnteresseerd.

Eigenlijk alles beter dan een nietszeggende griek die blessure gevoelig is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

alexpsv schreef op 04 oktober 2020 om 15:32:

Ik snap niet dat psv baumgartl laat gaan en dan deze niets zegende griek wil halen. Baumgartl is ook niet veel bijzonders maar toch.

Psv moet proberen van drongelen te halen uit Duitsland of een talent uit zuid Amerika. zie bijv hoe het is gelopen met senesi niet duur en een groot talent die feyenoord met veel winst gaat doorverkopen.

Hoe zit het eigenlijk met lyanco en die Zuid-Koreaan zijn ze daarin nog geïnteresseerd.

Eigenlijk alles beter dan een nietszeggende griek die blessure gevoelig is.



Zeven miljoen voor een verdediger voor Feyenoord is anders een bijzonder hoog bedrag! Dan duurde het ook nog even voordat hij onomstreden was.

Ik snap de verhuur van een speler op een positie die al mager is ook niet zo. Misschien dat de salarissen te hoog zijn, zoals hier eerder werd gezegd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 12:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 04 oktober 2020 om 12:44:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 12:41:

Ik zie niet wat we opschieten met het verhuren van Baumgartl en een nieuwe verdediger huren die niet beter is dan Baumgartl. Als je zegt sorry Timo, maar je moet blijven en je kans komt nog, dan hoef je RCV al niets te halen. Dan weet je wat je hebt en ook qua kwaliteiten zou Baumgartl best mee kunnen denk ik. Hij heeft een prima pass, kan doordekken en is niet zo snel dan Teze maar zeker snel genoeg om met ruimte in de rug te spelen. Als vanmiddag Teze of Dumfries een tikkie krijgt dan moet heb je eigenlijk al geen back-up opties meer. Want Rosario (cv) en Hendrix (rb) kunnen niet omdat we geen middenvelders over hebben. Ik vind het dan heel vreemd dat je vandaag Baumgartl niet erbij hebt.


Zirkzee is wel een nummer 9 met de nodige fysiek, en Malen en Zahavi kunnen beide wellicht ook vanaf links of rechts komen. Dus qua aanval zou dat het probleem wel oplossen denk ik.



Maar je moet ook het financiele plaatje niet uit 't oog verliezen. Het is duidelijk dat Baumgartl, zowel onder Bommel als onder Schmidt, hoogstens back-up is. PSV kan het zich niet veroorloven om spelers van 10 miljoen als bankzitter te hebben. Als Timo dit seizoen weer tot 15 wedstrijden komt en je wilt hem volgende zomer van de hand doen, dan krijg je nog hoogstens 3 a 4 miljoen (als het al zoveel is). Speelt die een seizoen basis in de PL dan behoudt hij z'n waarde. Optie tot koop zal toch ook wel zo'n 7 a 8 mil zijn, we hebben het wel over een PL-club hier.

Zelfde principe geldt natuurlijk voor Bruma en Doan. Las gisteren dat Olympiakos zo'n 8 miljoen zou moeten overmaken, vandaag 6.5. Laten we zeggen dat voor al deze drie miskopen zo'n 7 miljoen wordt gevangen. Daar kan ik persoonlijk wel mee leven.



Laten we niet teveel naar volgende zomer kijken maar eerst kijken hoe we de transferperiode 2020 doorkomen. Vorig jaar haalde we voor 30 miljoen spelers die nu geen minuut meer maken.

Doordat we Bruma Doan en Baumgartl op huurbasis weg doen hebben we ook geen cent om ons te versterken voor de korte termijn. Maar we hebben nu wel nog minimaal 3 spelers nodig.

Als we 3 goede spelers huren waarbij we een optie hebben om ze te kopen of een jaar te verlengen kan ik er wel mee leven, anders vind ik de balans niet goed.



En daarom zit er een TD, om zowel naar dit seizoen, alsmede de komende seizoenen te kijken. Baumgartl is onder twee trainers afgeschreven, zou bankzitter blijven, dus waarom zou je geen huurspeler halen als stand-in. Mocht Teze een dipje krijgen, wat te verwachten is, dan zullen we zien hoe goed z'n stand-in is. Ik begrijp overigens je zorgen over z'n fitheid, maar dat is een ander verhaal.

En zoals ik al zei, hetzelfde geldt voor Bruma. Die droeg niks bij, krijgt nu de kans om z'n waarde te behouden, terwijl PSV (hoogstwaarschijnlijk) iemand gaat huren die toch wel iets meer gaat bijdragen dan onze Portugee.s

Overigens wel fijn om weer te zien dat we weer een afschuwelijke speler gaan binnenhalen, 'die Griek'.... Die gast kostte twee jaar geleden nog bijna 20 miljoen, dus laten we vooral even rustig doen met ons oordeel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 04 oktober 2020 om 16:06:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 12:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 04 oktober 2020 om 12:44:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 12:41:

Ik zie niet wat we opschieten met het verhuren van Baumgartl en een nieuwe verdediger huren die niet beter is dan Baumgartl. Als je zegt sorry Timo, maar je moet blijven en je kans komt nog, dan hoef je RCV al niets te halen. Dan weet je wat je hebt en ook qua kwaliteiten zou Baumgartl best mee kunnen denk ik. Hij heeft een prima pass, kan doordekken en is niet zo snel dan Teze maar zeker snel genoeg om met ruimte in de rug te spelen. Als vanmiddag Teze of Dumfries een tikkie krijgt dan moet heb je eigenlijk al geen back-up opties meer. Want Rosario (cv) en Hendrix (rb) kunnen niet omdat we geen middenvelders over hebben. Ik vind het dan heel vreemd dat je vandaag Baumgartl niet erbij hebt.


Zirkzee is wel een nummer 9 met de nodige fysiek, en Malen en Zahavi kunnen beide wellicht ook vanaf links of rechts komen. Dus qua aanval zou dat het probleem wel oplossen denk ik.



Maar je moet ook het financiele plaatje niet uit 't oog verliezen. Het is duidelijk dat Baumgartl, zowel onder Bommel als onder Schmidt, hoogstens back-up is. PSV kan het zich niet veroorloven om spelers van 10 miljoen als bankzitter te hebben. Als Timo dit seizoen weer tot 15 wedstrijden komt en je wilt hem volgende zomer van de hand doen, dan krijg je nog hoogstens 3 a 4 miljoen (als het al zoveel is). Speelt die een seizoen basis in de PL dan behoudt hij z'n waarde. Optie tot koop zal toch ook wel zo'n 7 a 8 mil zijn, we hebben het wel over een PL-club hier.

Zelfde principe geldt natuurlijk voor Bruma en Doan. Las gisteren dat Olympiakos zo'n 8 miljoen zou moeten overmaken, vandaag 6.5. Laten we zeggen dat voor al deze drie miskopen zo'n 7 miljoen wordt gevangen. Daar kan ik persoonlijk wel mee leven.



Laten we niet teveel naar volgende zomer kijken maar eerst kijken hoe we de transferperiode 2020 doorkomen. Vorig jaar haalde we voor 30 miljoen spelers die nu geen minuut meer maken.

Doordat we Bruma Doan en Baumgartl op huurbasis weg doen hebben we ook geen cent om ons te versterken voor de korte termijn. Maar we hebben nu wel nog minimaal 3 spelers nodig.

Als we 3 goede spelers huren waarbij we een optie hebben om ze te kopen of een jaar te verlengen kan ik er wel mee leven, anders vind ik de balans niet goed.



En daarom zit er een TD, om zowel naar dit seizoen, alsmede de komende seizoenen te kijken. Baumgartl is onder twee trainers afgeschreven, zou bankzitter blijven, dus waarom zou je geen huurspeler halen als stand-in. Mocht Teze een dipje krijgen, wat te verwachten is, dan zullen we zien hoe goed z'n stand-in is. Ik begrijp overigens je zorgen over z'n fitheid, maar dat is een ander verhaal.



Het gaat volgens mij hier om de balans. PSV heeft met Luckassen, Doan, Bruma en Baumgartl nu 4 spelers die komende zomer terug komen als ze niet presteren. En je gaat geen van die 4 normaal gesproken volgend jaar ook gebruiken. Bruma en Luckassen lijkt me logsich en Baumgartl zijn toekomst is al min of meer afhannkelijk van Fulham. Want als die degraderen kunnen ze hem niet eens overnemen wellicht. Je geeft dus al je kaarten uit handen en bent nu passagier in plaats van bestuurder. Compleet afhankelijk.

Omdat het er ook 4 zijn, heb je nu geen cent gekregen en dus moet je zelf weer gaan huren met als gevolg dat je volgend jaar een complete renovatie moet gaan doen, wellicht weer zonder geld.

 

+1/-0

Die 'Griek' is niet aan de orde aldus Schmidt. Fijn, scheelt weer flink wat discussies.

 

+1/-0

Maar er moet wel duidelijk een andere CV bij. Veel te weinig spelers.

 

+1/-0

Er komt sowieso een CV bij, daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21