Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 51 52 53 54 55

Het is dat we geen breedte aankopen doen maar ik zou het best willen zien met deze selectie en een backup back. Die ontbreekt namelijk echt.

 

+1/-0

Ik denk dat we wel genoeg opties hebben als er nog een goede CV bij komt.

 

+1/-0

We hebben 5 cv's en 2 backs.

 

+1/-0

PSV heeft een scorende middenvelder nodig. Dus halen we er eentje die amper scoort.

 

+1/-1

Dat is inderdaad het belangrijkste wat een speler op die positie moet hebben ja ...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 26 september 2020 om 00:18:

PSV heeft een scorende middenvelder nodig. Dus halen we er eentje die amper scoort.


Scoort Mo wel dan ?

 

+1/-0

Snap het ook niet,maar aan de andere kant met het systeem wat Roger wil spelen vind ik 2 fysieke defensieve middenvelders nog niet eens zo raar.
Deze heeft wel een pass naar voren, maar handelingssnelheid is niet best.
Als je hier 9 miljoen voor uitgeeft en Hendrix die kwa style hetzelfde is gaat verkopen voor 3 miljoen.
Duidelijk is dat deze uit de koker van John komt en hoop dat het wel een voltreffer is.
Deze coach is koppig genoeg als het hem niet bevalt om deze speler langs Bruma en Baumgartl op de bank te zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 26 september 2020 om 01:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 26 september 2020 om 00:18:

PSV heeft een scorende middenvelder nodig. Dus halen we er eentje die amper scoort.


Scoort Mo wel dan ?



Is ook geen optie op het middenveld nu toch?

Deze speler krijgt uiteraard de kans om zich te bewijzen. Wie weet is het een aanwinst. Maar wat we echt nodig hadden op het middenveld is een type Van Ginkel. Een leiderstype die kan scoren.

Die zijn natuurlijk niet makkelijk te vinden. Maar 9 miljoen uitgeven voor een speler uit de 2e divisie, afwachten. Hopelijk geen tweede Doan/Bruma/Baumgartl. Neem aan dat de trainer het in hem ziet zitten.

Is trouwens zo te zien rechtsbenig, en lang. Een soort tweede Rosario dus. Kunnen we niet beter met een rechts- en linksbenige middenvelder spelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 26 september 2020 om 11:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 26 september 2020 om 01:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 26 september 2020 om 00:18:

PSV heeft een scorende middenvelder nodig. Dus halen we er eentje die amper scoort.


Scoort Mo wel dan ?



Is ook geen optie op het middenveld nu toch?

Deze speler krijgt uiteraard de kans om zich te bewijzen. Wie weet is het een aanwinst. Maar wat we echt nodig hadden op het middenveld is een type Van Ginkel. Een leiderstype die kan scoren.

Die zijn natuurlijk niet makkelijk te vinden. Maar 9 miljoen uitgeven voor een speler uit de 2e divisie, afwachten. Hopelijk geen tweede Doan/Bruma/Baumgartl. Neem aan dat de trainer het in hem ziet zitten.

Is trouwens zo te zien rechtsbenig, en lang. Een soort tweede Rosario dus. Kunnen we niet beter met een rechts- en linksbenige middenvelder spelen?



Misschien moeten we even afwachten en geduld hebben. Nieuwe aanwinsten even de kans geven. Ik heb wel veel vertrouwen in Roger , het spel is nu heel anders en veel aantrekkelijker . Het kost echter veel meer energie . Ik hoop dat het team dit op kan brengen en volhouden dan gaan wij een mooi seizoen tegemoet.

 

+1/-0

Als er iets duidelijk is, dan is het wel dat PSV een groter plan heeft dan welke simpele supporter zich ook kan voorstellen. Zahavi, Max en Sangare kende ik allemaal niet, maar je hoeft niet heel lang te zoeken om erachter te komen dat ze stuk voor stuk Europees gezien een uitstekende reputatie hebben en
(behalve Zahavi dan) niet aan de minste clubs gelinkt werden. Dat is echt even anders als de aankopen van vorig jaar.

Ik denk eerlijk gezegd dat die CV er niet meer gaat komen. We hebben met Baumgartl en Viergever al 2 reserve CV’s en deze Sangare is nog een slot op de deur als nodig. Verdedigend/fysiek schijnt hij prima te zijn en hij heeft een goede pass. Sterker nog, het zou me niet eens verbazen als hij ook centraal achterin uit de voeten kan. Dat zou namelijk verklaren waarom PSV bij Barca aangeklopt schijnt te hebben voor Puig/Pedri. Er moet namelijk een spelmakertje naast Rosario komen (of misschien zelfs naast Sangare op het middenveld).

Spannend mensen, er gebeurt toch van alles momenteel. Ik sluit zelfs niet eens uit dat er nog een backup voor Romero word binnen gehaald.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Revolinho schreef op 26 september 2020 om 12:05:

Als er iets duidelijk is, dan is het wel dat PSV een groter plan heeft dan welke simpele supporter zich ook kan voorstellen. Zahavi, Max en Sangare kende ik allemaal niet, maar je hoeft niet heel lang te zoeken om erachter te komen dat ze stuk voor stuk Europees gezien een uitstekende reputatie hebben en
(behalve Zahavi dan) niet aan de minste clubs gelinkt werden. Dat is echt even anders als de aankopen van vorig jaar.



Bij Bruma kon je ook zeggen dat hij een grote naam had en vaak gelinkt werd aan grote clubs. Portugees international. Hij ging bijna naar Porto. En Leipzig is tegenwoordig ook een grote club. Lato trouwens ook (Valencia). Was volgens de berichten een enorm talent. Toekomstig Spaans international. Doan werd vooraf ook opgehemeld. Baumgartl was een Duits jeugd-international. Het zegt niet alles. We gaan zien wat het wordt.

Misschien dat de trainer toch ook niet zo'n fan van Rosario is, ook al speelt die weer wat beter? Hij lijkt me eerder een vervanger voor hem dan voor Hendrix. Rosario is ook niet mijn favoriet dus wie weet gaan we er dan op vooruit.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 september 2020, 12:23:34.

 

+1/-0

Klopt inderdaad. Hij benoemt Rosario tot reserve-aanvoerder, roemt hem in bijna ieder interview en persconferentie, maar eigenlijk wil hij er vanaf :D

 

+1/-0

Mijn ideale opstelling zou eerder dit zijn:

----------------- Unnerstall ------------------

Dumfries --- Aankoop --- Viergever --- Max

Ihattaren --- Sangare --- Thomas/Mauro --- Gakpo

-------------- Zahavi --- Malen --------------


Moeten Sangare en Zahavi wel aanwinsten zijn, en Ihattaren krijgt voorlopig nog het voordeel van de twijfel. Anders Madueke.

Het hangt er ook vanaf wat voor type speler die Sangare is, anders kan je nog Hendrix naast hem zetten, of Ihattaren.

 

+1/-0

Ja, heel slim. Laten we een trainer aanstellen die staat voor een bepaalde speelstijl en die speelstijl vervolgens niet uit gaan voeren

 

+1/-0

Ik denk dat Schmidt dit voor ogen heeft:

Mvogo
Dumfries aankoop Boscagli Max
---- Rosario Sangare------
Madueke------------Gakpo
----Zahavi----Malen----

 

+2/-0

Thomas wordt elke keer opgeofferd om op andere posities te spelen dus ik denk dat hij onze Toornstra is en we uit moeten gaan van Rosario/Sangare als motor van de ploeg.

Zahavi is ook geen echte nr 9 puntspeler als ik Bosz mag geloven. Dus daar kan nog wel een probleem ontstaan als Malen niet 50 wedstrijden per jaar kan spelen.

Ik zie al kleine scheurtjes in de samenstelling van de selectie, en ik denk dat we niet alle scheurtjes gaan fixen in een week tijd.

 

+1/-0

Als ze die ervaren CV niet op de kop kunnen tikken, moeten ze dan niet gewoon in Arnhem Bazoer ophalen?

Speelt daar tegenwoordig solide centraal achterin zoals ie bij ons is opgeleid. Is snel, fysiek sterk, kan veel meters maken, is enigszins na schade en schande wijzer aan het worden, ook al blijft ie die kortsluiting af en toe hebben. Heeft inmiddels een bloedhekel aan ajax, en wil zich nog altijd revancheren tov hen.

Met 23 jaar nog steeds in de nadagen van zijn belofte. Als je die mentaal in het gareel krijgt ben je voor een paar jaar klaar achterin, en kan je hem op termijn nog steeds voor een veelvoud verkopen.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

michelos schreef op 29 september 2020 om 01:00:

Als ze die ervaren CV niet op de kop kunnen tikken, moeten ze dan niet gewoon in Arnhem Bazoer ophalen?

Speelt daar tegenwoordig solide centraal achterin zoals ie bij ons is opgeleid. Is snel, fysiek sterk, kan veel meters maken, is enigszins na schade en schande wijzer aan het worden, ook al blijft ie die kortsluiting af en toe hebben. Heeft inmiddels een bloedhekel aan ajax, en wil zich nog altijd revancheren tov hen.

Met 23 jaar nog steeds in de nadagen van zijn belofte. Als je die mentaal in het gareel krijgt ben je voor een paar jaar klaar achterin, en kan je hem op termijn nog steeds voor een veelvoud verkopen.



Voetbaltechnisch gezien is dit een prima speler, maar ik twijfel of er de juiste kop op staat. Als je zowel bij PSV als bij Ajax met onenigheid vertrekt, heb je wellicht niet de juiste mentaliteit.

 

+1/-0

Tot nu toe kunnen de aankopen mij wel bekoren. Max is een bijzondere aankoop. Zelden zie je iemand uit het buitenland zo snel aanhaken en direct topniveau halen. Mvogo heeft natuurlijk die twee blunders gemaakt, maar ik heb ook al een handvol prachtige reddingen gezien. Ik had veel vertrouwen in Unnerstall in de goal, maar als dat echt niet werkt met de huidige speelstijl geef ik Mvogo het voordeel van de twijfel.

Zahavi en Sangaré hebben we natuurlijk nog niet zien spelen, dus dat is afwachten. Maar ergens heb je wel het gevoel dat dit andere aanwinsten zijn dan een Mitroglou en Ramselaar.

open/sluit de onderstaande quote:

Revolinho schreef op 26 september 2020 om 12:05:

Als er iets duidelijk is, dan is het wel dat PSV een groter plan heeft dan welke simpele supporter zich ook kan voorstellen.


Dit dus. Laten we even afwachten en vertrouwen hebben in de nieuwe trainer met dito speelstijl.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 28 september 2020 om 12:19:

Thomas wordt elke keer opgeofferd om op andere posities te spelen dus ik denk dat hij onze Toornstra is en we uit moeten gaan van Rosario/Sangare als motor van de ploeg.



Rosario/Sangare is denk ik te weinig creatief. En te weinig scorend vermogen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21