Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 51 52 53 54 55

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 02 oktober 2020 om 10:20:

Baumgartl in de belangstelling van Fulham.

Snel rond maken en een basis waardige CV halen (Kim?)



PL = money, dus circa een miljoen of 20 vragen, resulterend in 15 miljoen vangen en dan kan PSV zelf de gewenste verdediger halen.

 

+1/-0

Spannende paar dagen voor de boeg hoor. Bruma weg, Romero geblesseerd, wellicht Baumgartl nog lozen. Dan moet JdJ de komende dagen een spits, vleugelspeler, CV en wellicht nog een talentvolle back halen.

Laatste jaren was altijd relatief rustig de laatste paar dagen, spannend dus :psv

 

+1/-0

Dat zou echt een feest worden, f5 paradise :)

 

+1/-0

Op Twitter en op internet zie je veel voorbij komen over Sarr (die net nieuw is bij Chelsea). PSV zou de verdediger die het postuur van Teze heeft willen aantrekken op huurbasis. Maarja, ik weet niet of ik daar enthoussiast van wordt eerlijk gezegd.

Edit; Maar dan links ipv rechts.

 

+1/-0

Kan ook als lb spelen.
Was teamgenoot van Boscagli bij Lille.
We zullen het zien.

 

+1/-0

Net als je denkt dat het er best goed uitziet krijg je de kans om volledig door te selecteren zodat je de meeste spelers kunt lozen die je vorig jaar in een crisis hebben laten afzakken. De aankopen van vorig jaar; Afellay Ruiter Mitroglu Schwaab Doan Bruma zijn al weg, Baumgartl staat in de deuropening klaar met zijn koffer. In totaal 30 miljoen resulteert in 3 verhuren en 0 euro transfervergoeding symbolisch gezien. Wat is er in godsnaam vorige zomer gebeurd?

PSV plaatst zich voor de EL en ineens mag Bruma wel weg, en is er zelfs sluimerend nieuws over Baumgartl. Je zou bijna zeggen dat PSV toch nog ergens geld heeft liggen om te kunnen doorselecteren. Maar het is 2 voor 12 en dan wordt het allemaal wel erg krapjes. Het is opwindend, zorgwekkend en kansrijk tegelijk. Hoevaak krijg je op deze manier de kans om de bezem er doorheen te halen? Maar als je dan even ook de blessures van Romero Thomas Guti Obispo mee neemt dan zitten we inderdaad veel te dun in de opties met een programma wat nog nooit zo vol heeft gezeten. En om het nog erger te maken, we hebben nog nooit zo n talentloos Jong PSV gehad waarbij we precies 0 selectiespelers kunnen laten invliegen.

We gaan over 2,5 week de periode des doods in met 9 weken vol dubbele programma's met slechts onderstaande spelers;

Keepers: Mvogo/Unnerstall
Verdedigers: Dumfries/Teze/Baumgartl/Viergever/Boscagli/Max
Middenveld: Ihattaren/Mauro/Rosario/Sangare/Thomas/Hendrix/Sadilek/Gakpo
Aanval: Madueke/Zahavi/Malen/Piroe

20 spelers waarvan Unnerstall en Piroe eigenlijk niet mee tellen. Twee jongens die 18 zijn, een speler die structureel pijntjes heeft, een jeugdspeler die ineens elke minuut speelt voor het eerst in zijn cariere en sommige posiies zonder echte back-up. Dan wordt het ineens wel erg spannend want je mag toch verwachten dat er minimaal 1 verdediger en 1 aanvvaller bij komt, en dan heb je het echt over minimaal. Gelukkig hebben we nog 2,5 dag :). Wat ik al zei; Opwindend, zorgelijk en kansrijk. Het wordt de spannendste transferdeadline sinds Micheal Ball.

 

+2/-0

Jdj is zijn eigen wanbeleid aan het herstellen en die vrijheid krijgt hij van raad van commissarissen.
Ik kijk het even af ...ben benieuwd.

 

+1/-1

Ik hoop dat John z'n zaakjes op orde heeft.

Ik lees net dat Fran Sol een jaar verhuurd wordt aan Tenerife. Dat was toch een aardige backup spits geweest.

 

+1/-0

Het probleem van een back-up spits is dat daar niemand op zit te wachten om bij PSV back-up spits te zijn. En als er een speler is die daar wel mee kan leven dan is hij zeer waarschijnlijk niet goed genoeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 02 oktober 2020 om 23:36:

Het probleem van een back-up spits is dat daar niemand op zit te wachten om bij PSV back-up spits te zijn. En als er een speler is die daar wel mee kan leven dan is hij zeer waarschijnlijk niet goed genoeg.



Het grote probleem is , je moet wel. Zie de blessures van Max en Ryan. De beste laat je spelen en er zijn bankzitters. Het is niet anders. Je moet de plekken op kunnen vangen.
Andere kant van het verhaal is laat zien wie de beste is , een mooie uitdaging toch ?

 

+1/-0

Als Baumgartl blijft zou ik geen rcv aantrekken voor de basis aantrekken.
Dat zou betekenen dat Teze naar de bank gaat en die jongen doet het gewoon goed.
Op de 2 blunders na en strafschop die al dan niet terecht was hebben we weinig goals tegen gekregen.
Zou eerder voor een verdediger gaan die lb kan spelen.
Een vervanger voor Bruma en een spits .
Misschien van Ginkel huren die dan rustig aan kan haken .
Hendrix gewoon behouden een jaar want voor die 2 miljoen vind je geen betere.

 

+1/-0

Beetje gemengde gevoelens,
Ik snap niet hoe onze complete scouting zo mis kon zitten bij Baumgartel en Bruma? Het kan toch niet zo zijn dat deze mannen van de een op andere dag geen knikker meer kunnen raken? Ik hoop van harte dat ze bij hun nieuwe clubs aan spelen toe komen en weer een deel van hun oude vorm terug vinden. Ik ben benieuwd of het gaat lukken komende dagen nog echte versterkingen aan te trekken, duidelijk is wel dat er nog iets bij moet komen.

 

+1/-0

Jongens, laten we even realistisch bekijken dat we dit seizoen nog nauwelijks tegenstand hebben gehad. In Nederland hebben we gespeeld tegen Groningen, Emmen en Heracles. Resulterend in 1 goede overwinning, 1x met de hakken over de sloot winst en 1x puntverlies wat niet onterecht te noemen is. Dan hebben we Europees gespeeld tegen Mura en Rosenborg, twee clubs waar je jezelf blameert als je ervan zou verliezen.

Ik denk dus niet dat het mogelijk is om nu al een oordeel te vellen over hoe goed / slecht we zijn en op basis van deze wedstrijden te concluderen dat bijv. het verdedigingsduo Teze & Boscagli PSV-waardig is.

Ik vond de analyse van René van der Gijp in de rust van de wedstrijd tegen Rosenborg treffend. Ons middenveld bestaat uit enkel grijze muizen die allemaal net te weinig kwaliteit en handelingssnelheid hebben om het geraamte van de ploeg te zijn. Als je ze onder druk zet, dan zijn ze nauwelijks in staat om met goede oplossingen te komen. Dat resulteert erin dat je qua veldspel eigenlijk niet veel beter bent dan zowel Heracles als Rosenborg. Gelukkig hebben we voorin wél kwaliteit rondlopen. Als deze mannen aan de bal komen, zie je ook meteen dat er iets gebeurt. Verdedigend zijn we dit seizoen nog niet echt getest, en de tegengoals die we tot nu toe hebben geïncasseerd, zijn niet representatief. Verdedigend is het wachten op grotere wedstrijden zoals straks tegen Granada, Vitesse en PAOK.

Oftewel, vertalend naar beleid, zou ik zeggen dat je vooral moet toeslaan als je je basis kan versterken. Een verdediger van het kaliber Alex zou fantastisch zijn (keep on dreaming). Dan gaat Teze of Boscagli maar naar de bank, gezien het aantal wedstrijden komt iedereen wel aan z'n minuten. En als je een spits kunt halen waarmee je je "plan B" kunt uitvoeren, dan zou dat ook wenselijk zijn. Maar om nu iemand te halen die niet beter is dan Bruma, dat heeft in mijn ogen weinig zin. Nu kun je met Mauro, Thomas, Madueke en Gakpo ook al voldoende variëren. Als je er een speler bij zet, die niks extra's kan brengen (zoals bijv. Bruma) kun je het geld beter op zak houden.

 

+1/-0

Eens. Behalve over Bruma. Gezien hoe die speelt is het niet moeilijk om iemand te halen die beter is. ;)

Er moet zeker nog een rechtsbuiten/rechtshalf bij. En een CV als Baumgartl verkocht wordt. Een extra spits mag ook, maar vind ik wat minder belangrijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kezje1981 schreef op 03 oktober 2020 om 10:08:

Ik snap niet hoe onze complete scouting zo mis kon zitten bij Baumgartel en Bruma?



Ik heb dit al eens eerder gezegd maar wat als er, op dat moment, niets beters te halen was?

We weten dat PSV normaal niet gelijk aan het begin van de transfermarkt toeslaat, maar liever wat langer wacht om te kijken of er iets later misschien betere spelers te halen zijn. Vorig jaar was dit echter niet mogelijk omdat we al vroeg belangrijke wedstrijden voor de CL moesten spelen. Toen PSV moest beginnen aan de vCL waren veel andere Europese clubs net begonnen aan hun voorbereiding en dus nog niet toe aan het bepalen wie er wel of niet een transfer mochten maken, waardoor PSV het dus moest doen met spelers die op dat moment wel al mochten vertrekken bij hun club.

 

+1/-0

Ik zou zeggen een aanvaller en een verdediger. Hoe of wat zien we wel als het maar van goede kwaliteit is. Ik zou Baumgartl behouden omdat je met Teze wellicht een betere stand in rechtsback hebt dan er nu op de markt is te vinden.

Een plan B spits zou fijn zijn maar echt alleen maar mits topfit en van goede kwaliteit. Een flankspeler zou ook nog een optie zijn maar ook hier alleen als het top kwaliteit is.

 

+2/-0

Ik kan me niet voorstellen dat er nog veel gaat gebeuren. Interesse rond Baumgartl lijkt niet heel concreet, rond Hendrix is het al een tijd stil. De enige die ik nog zie vertrekken is wellicht Bruma, maar dan zal er heel snel geschakeld moeten worden om een vervanger aan te trekken. Hoogstwaarschijnlijk is alles wat nu nog gaat komen op huurbasis.

 

+1/-0

Zou natuurlijk heel erg jammer zijn als PSV matige spelers niet kan plaatsen omdat ze geen vervanger kunnen halen. Als Fulham bijv echt leuke bedragen wil betalen dan moet je er haast wel voor gaan ‘die trein komt maar een keer langs etc’ ...Last staan Bruma

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 03 oktober 2020 om 13:05:


Oftewel, vertalend naar beleid, zou ik zeggen dat je vooral moet toeslaan als je je basis kan versterken. Een verdediger van het kaliber Alex zou fantastisch zijn (keep on dreaming). Dan gaat Teze of Boscagli maar naar de bank, gezien het aantal wedstrijden komt iedereen wel aan z'n minuten. En als je een spits kunt halen waarmee je je "plan B" kunt uitvoeren, dan zou dat ook wenselijk zijn. Maar om nu iemand te halen die niet beter is dan Bruma, dat heeft in mijn ogen weinig zin. Nu kun je met Mauro, Thomas, Madueke en Gakpo ook al voldoende variëren. Als je er een speler bij zet, die niks extra's kan brengen (zoals bijv. Bruma) kun je het geld beter op zak houden.



Geheel met je eens dat het veel te vroeg is om te kunnen oordelen hoe sterk of zwak we zijn.
En omdat dromen mag, zou ik ook graag een nieuwe Alex tegenkomen.
Maar toch hoor ik Schmidt zeggen dat hij er nog een paar spelers bij wil hebben. Begrijpelijk nu er al zoveel blessures zijn en er dadelijk om de drie dagen gespeeld gaat worden.

Vraag is dan wie de basis sterker maken?
Als ik lees hoe verschillend er nu al gedacht wordt over b.v.Rosario, Hendrix, Mauro en Thomas, of ook over Ihattaran en zelfs voor zijn komst over Zahavi, dan is de term basisspeler arbitrair. Ik vind dat een Thomas en onze nieuwe spits veel toevoegen en daarom niet mogen ontbreken in het team.

Vergeet ook niet dat Bruma elders wel gepresteerd heeft en hier niet. Zo zijn er veel voorbeelden van verschillend rendement van spelers, afhankelijk van de club waar ze spelen.
Maar paniekaankopen op het laatste moment voldoen meestal niet, dus daar geef ik je helemaal gelijk in.

 

+1/-0

Baumgartl echt op weg naar Fulham... wow dan moeten er toch echt 2 spelers klaar staan om Bruma en Baumgartl te vervangen. Ben heel erg benieuwd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21