Giancarlo Antognoni
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: -
Forumreacties: 4.304
Reg.: 13 december 2002
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 13:59:
Hoewel ik denk dat Zirkzee genoeg speeltijd zou krijgen bij PSV denk ik niet dat Bayern hem aan PSV wil verhuren. Zirkzee zullen ze willen verhuren met de garantie op een basisplaats, lijkt mij, anders heeft het weinig zin om hem nu te verhuren. Zirkzee moet wekelijks spelen.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.480
Reg.: 18 juli 2017
Ik heb net op een rijtje gezet wat we op dit moment in huis hebben. Kwalitatief is het hier en daar wat magertjes, maar zo extreem als afgelopen zondag (slechts 4 veldspelers op de bank) zal het niet meer worden denk ik. Ook als er niks bij komt.
Doelmannen: hoeven we het niet over te hebben. Goede bezetting.
Verdediging: naast onze basisverdediging hebben we Baumgartl, Viergever en Obispo. Met Viergever en Teze hebben we 2 multifunctionele jongens die ook back kunnen spelen. Kwalitatief missen we achterin de échte rots in de branding en een back-up voor de back-posities zou nog fijn zijn. Echter, als Obispo fit is, dan hebben we met 7 spelers (én in noodgevallen Fein, Hendrix of Mauro) op zich voldoende bezetting.
Middenveld: Hier zijn we meer dan dubbel bezet. Met Sangaré, Thomas, Hendrix, Rosario, Fein en Guti heb je in principe 6 man die zich kunnen richten op de 2 controlerende posities. Voor de linie daarvoor is de spoeling dunner. Daar hebben we Mauro, Ihattaren, straks Van Ginkel en vanuit de aanval Madueke en Gakpo die er kunnen spelen.
Aanval: Voor de spitspositie hebben we Malen en Zahavi. Madueke en Gakpo kunnen hier natuurlijk ook spelen, maar dit zijn ook opties voor je aanvallende middenvelders. Tot slot heb je Piroe als back-up, die mijns inziens het niveau niet heeft. Romero laat ik buiten beschouwing hier.
Conclusie: je mist - zeker in de verdediging en misschien ook op het middenveld - een stukje kwaliteit. Daarnaast is het vooral aanvallend heel dunnetjes in de breedte. Ik heb ook niet de indruk dat we iets kunnen verwachten van Jong PSV, want dat is kwalitatief te mager. Toch hebben we 25 spelers in de eerste selectie, een aantal wat voldoende zou moeten zijn, ook met het drukke programma tot de winterstop.
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 06 oktober 2020 om 17:14:
Ik heb net op een rijtje gezet wat we op dit moment in huis hebben. Kwalitatief is het hier en daar wat magertjes, maar zo extreem als afgelopen zondag (slechts 4 veldspelers op de bank) zal het niet meer worden denk ik. Ook als er niks bij komt.
Doelmannen: hoeven we het niet over te hebben. Goede bezetting.
Verdediging: naast onze basisverdediging hebben we Baumgartl, Viergever en Obispo. Met Viergever en Teze hebben we 2 multifunctionele jongens die ook back kunnen spelen. Kwalitatief missen we achterin de échte rots in de branding en een back-up voor de back-posities zou nog fijn zijn. Echter, als Obispo fit is, dan hebben we met 7 spelers (én in noodgevallen Fein, Hendrix of Mauro) op zich voldoende bezetting.
Middenveld: Hier zijn we meer dan dubbel bezet. Met Sangaré, Thomas, Hendrix, Rosario, Fein en Guti heb je in principe 6 man die zich kunnen richten op de 2 controlerende posities. Voor de linie daarvoor is de spoeling dunner. Daar hebben we Mauro, Ihattaren, straks Van Ginkel en vanuit de aanval Madueke en Gakpo die er kunnen spelen.
Aanval: Voor de spitspositie hebben we Malen en Zahavi. Madueke en Gakpo kunnen hier natuurlijk ook spelen, maar dit zijn ook opties voor je aanvallende middenvelders. Tot slot heb je Piroe als back-up, die mijns inziens het niveau niet heeft. Romero laat ik buiten beschouwing hier.
Conclusie: je mist - zeker in de verdediging en misschien ook op het middenveld - een stukje kwaliteit. Daarnaast is het vooral aanvallend heel dunnetjes in de breedte. Ik heb ook niet de indruk dat we iets kunnen verwachten van Jong PSV, want dat is kwalitatief te mager. Toch hebben we 25 spelers in de eerste selectie, een aantal wat voldoende zou moeten zijn, ook met het drukke programma tot de winterstop.
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 372
Reg.: 19 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Giancarlo Antognoni schreef op 06 oktober 2020 om 16:51:
open/sluit de onderstaande quote:Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 13:59:
Hoewel ik denk dat Zirkzee genoeg speeltijd zou krijgen bij PSV denk ik niet dat Bayern hem aan PSV wil verhuren. Zirkzee zullen ze willen verhuren met de garantie op een basisplaats, lijkt mij, anders heeft het weinig zin om hem nu te verhuren. Zirkzee moet wekelijks spelen.
Dat zou dan ook moeten gelden voor Fein, die dicht tegen de hoofdmacht zit bij Bayern. Volgens mij kan een club die verhuurt, géén speeltijd claimen.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Ik denk het niet. Maar dat is meteen de kern van dit beleid. Wij kunnen allemaal wel vinden dat bepaalde spelers op bepaalde posities kunnen maar Schmidt moet ze opstellen. Als hij zegt; John geen probleem, ik heb Mauro als eerste optie achter Max als jij voor mij een aanvallende middenvelder haalt, dan is er geen probleem. Als hij zegt; Doe mij die Fein maar erbij dan kan Teze back-up worden van Dumfries dan is dat ook geregeld. Als hij vind dat Madueke en Gakpo voldoende alternatieven zijn voor 1 van de spitsposities dan denk ik dat we met 4 opties + Piroe genoeg opties hebben voor de 2 posities voorin.
De grote hamvraag is; hoe ziet de trainer het?
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Nee, zeker weten doen we het niet. Maar ik heb bij Schmidt nog niet het idee dat hij spelers op rare plekken zet, dat was meer iets voor van Bommel. Daarbij heeft Schmidt wel duidelijk gemaakt hoe hij zijn middenveld wil en hebben we kunnen zien dat, ondanks een aardig begin, Rosario-Thomas nogal wankel is. Van Ginkel past eigenlijk ook niet in dat plaatje. Dat lijkt mij dan ook een speler die Sjon erdoor gedrukt heeft.
Ik zou toch best teleurgesteld zijn als Schmidt niet met Sangare en Fein op het middenveld gaat spelen.
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.969
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:
Dit bericht is gewijzigd op 6 oktober 2020, 19:50:41.
luukske95
Vedette
Uit: etten-leur
Forumreacties: 383
Reg.: 18 januari 2010
Maxiromero23
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Zuid - EE
Forumreacties: 15
Reg.: 22 juli 2020
Fox
Fan van PSV
Mister PSV
Runner-up PSV Quiz Seizoen 03/04
Winnaar Europese toto 03/04
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 04
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05
Vak: Noord - U
Forumreacties: 15.409
Reg.: 13 oktober 1999
open/sluit de onderstaande quote:luukske95 schreef op 06 oktober 2020 om 19:52:
Zeker vanwege dat bericht van Rik, iedereen allemaal nieuwsgierig is het dadelijk gewoon Duitse pers voor de transfer van Fein😂😂
Edit: had de foto nog niet gezien zou wat zijn.
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 20:06:
Precies wat ik al dacht. Blijft wel een gokje. Ik hoop maar dat hij er nog een beetje zin in heeft, als hij komt.
Mark Versteden op Twitter:
@markversteden
·
4 m
Ik en @YannickEling krijgen bij @psvpodcast
nu een berichtje binnen dat het wel echt waar is #Gotze. Binnen PSV is er een akkoord over het aantrekken. Van een betrouwbare bron die eerder ook Puma bij ons wist te scoopen. Nog meer hoop dus. #psv
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21