Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 51 52 53 54 55

Hahahaha dit is toch de beste transferontknoping in 10 jaar. Ook als hij geen minuut speelt.

Ik verwacht als links en rechts AM.

 

+1/-0

Wat. Een. Deadlineday.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 20:15:

Zal wel gehaald worden als backup spits, niet als AM.



Snap het niet echt meer. Als Schmidt zijn systeem wil veranderen ok maar in zijn 4 mans middenveld zijn de posities nu meer dan dubbel bezet:

Rosario, Ginkel, Sangare, Fein, Goetze, Thomas, Mo ... zeg het maar. Geen van allen spelers voor de zijkanten afgezien van misschien Thomas?

 

+1/-0

Hebben we nog een Duitser nodig als backup voor de backposities.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 06 oktober 2020 om 20:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 20:15:

Zal wel gehaald worden als backup spits, niet als AM.



Snap het niet echt meer. Als Schmidt zijn systeem wil veranderen ok maar in zijn 4 mans middenveld zijn de posities nu meer dan dubbel bezet:

Rosario, Ginkel, Sangare, Fein, Goetze, Thomas, Mo ... zeg het maar. Geen van allen spelers voor de zijkanten afgezien van misschien Thomas?



Van Ginkel kan voorlopig echt nog niet spelen.

 

+1/-0

Mario Götze binnengehaald. Geweldig. Wat ik hieraan ook echt goed vind is dat er nog niets uitgelekt is voordat het ook daadwerkelijk rond is gekomen. Ook de zogenaamde PSV-watchers weten van niks. Dat betekent dat het intern wel goed zit en dat er niemand lekt naar de buitenwereld.

Ik vraag me wel af waar we opeens al het geld vandaan halen. Götze zal niet voor een knaak per maand komen voetballen. Ik hoop niet dat we allemaal onverantwoorde investeringen gaan doen om tegen het grote geld in Amsterdam aan te boksen met het risico dat als je dan nog geen prijzen wint, je helemaal met lege handen staat. En een lege portomonnee.

Er moet wel gezegd worden dat de selectie eigenlijk nog steeds niet compleet is. Rechtachterin moet er echt nog wel wat bij. We hebben géén reserveback. Als deze vandaag ook nog als verrassing komt ga ik persoonlijk de banden van de kar oppompen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 20:28:

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 06 oktober 2020 om 20:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 20:15:

Zal wel gehaald worden als backup spits, niet als AM.



Snap het niet echt meer. Als Schmidt zijn systeem wil veranderen ok maar in zijn 4 mans middenveld zijn de posities nu meer dan dubbel bezet:

Rosario, Ginkel, Sangare, Fein, Goetze, Thomas, Mo ... zeg het maar. Geen van allen spelers voor de zijkanten afgezien van misschien Thomas?



Van Ginkel kan voorlopig echt nog niet spelen.



Dat ben ik met je eens maar dan nog - waar laat je al deze spelers? Guti komt ook txt terug. Goetze is natuurlijk een directe concurrent voor Mo als AM.

We gaan het zien - zeker een stunt maar prioriteiten liggen elders zou je denken

 

+1/-0

Nu alleen nog nieuwsbericht van Kim Min-Jae, zo rond 23.30u :D
PSV laat met z'n aanwinsten zijn intenties zien, en vooral daarom vind ik het erg jammer dat voor de CV geen directe versterking gehaald is (alweer). Dan had je op de vleugels met Teze of Boscagli die daar ook kunnen, meteen ook je backup.
PSV werkt zich zo uit de sloffen deze dagen (complimenten) dat ze dan toch ook een goeie CV moeten kunnen aantrekken. Als je hier straks wedstrijden door gaat verliezen is al het werk/geld voor de rest van het elftal ook weg.
Ik denk namelijk dat we qua middenveld en aanval een behoorlijk sterke selectie hebben. :psv

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 06 oktober 2020 om 20:43:

Wat ik hieraan ook echt goed vind is dat er nog niets uitgelekt is voordat het ook daadwerkelijk rond is gekomen. Ook de zogenaamde PSV-watchers weten van niks. Dat betekent dat het intern wel goed zit en dat er niemand lekt naar de buitenwereld.

.



Dat dacht ik ook al en dat geeft me ergens heel heeeeel stiekem hoop dat er wellicht centraal achterin nog een knaller bij komt je weet het niet.
Het blijft apart. Psv heeft maanden lopen roepen dat er een nieuwe cv bij zou komen.
Paar dagen terug psv zou geen grote aankopen meer doen en geen cv meer.
Als psv dit zo lang stil kan houden kunnen ze bovenstaande ook zeggen om geen slapende honden wakker te maken en in alle rust toch een 'grote' beer achterin te vangen.

#blijvendromen

 

+1/-0

Even bijkomen van dit nieuws. Stap voor stap:

Fein: Was vrij kritisch over z'n komst, ben dat nog steeds, maar met optie tot koop is het een compleet ander verhaal. Ik dacht dat PSV hem puur als back-up zou zien, maar nu verwacht/hoop ik dat hij volop de concurrentie kan aangaan met Rosario en Thomas. Sangare lijkt wel zeker van een basisplaats (voor zo'n bedrag), terwijl Hendrix en Guti voorlopig reserve blijven.

Marco: Heerlijk dat hij terug is. Afgaande op het interview zien we hem dit kalendarjaar niet meer in actie, dus gaat het meer om 'de kleedkamer' en alvast vooruitblikken op aankomende zomer als die transfervrij is. Wellicht dat die de laatste 10 a 12 wedstrijden nog kan meepikken.

Gotze: Tsja, wat kan ik hier nu van zeggen. Abnormale stunt als dit 100% rondkomt. Enigszins problematisch voor Mo, Mauro en Noni, maar aan de andere kant.. Als je zo'n topper kan halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 06 oktober 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 20:28:

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 06 oktober 2020 om 20:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 20:15:

Zal wel gehaald worden als backup spits, niet als AM.



Snap het niet echt meer. Als Schmidt zijn systeem wil veranderen ok maar in zijn 4 mans middenveld zijn de posities nu meer dan dubbel bezet:

Rosario, Ginkel, Sangare, Fein, Goetze, Thomas, Mo ... zeg het maar. Geen van allen spelers voor de zijkanten afgezien van misschien Thomas?



Van Ginkel kan voorlopig echt nog niet spelen.



Dat ben ik met je eens maar dan nog - waar laat je al deze spelers? Guti komt ook txt terug. Goetze is natuurlijk een directe concurrent voor Mo als AM.

We gaan het zien - zeker een stunt maar prioriteiten liggen elders zou je denken



Zoals ik al zei.. ik denk dat Gotze is gehaald als backup spits.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

b.vdlinden schreef op 06 oktober 2020 om 20:52:

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 06 oktober 2020 om 20:43:

Wat ik hieraan ook echt goed vind is dat er nog niets uitgelekt is voordat het ook daadwerkelijk rond is gekomen. Ook de zogenaamde PSV-watchers weten van niks. Dat betekent dat het intern wel goed zit en dat er niemand lekt naar de buitenwereld.

.



Dat dacht ik ook al en dat geeft me ergens heel heeeeel stiekem hoop dat er wellicht centraal achterin nog een knaller bij komt je weet het niet.
Het blijft apart. Psv heeft maanden lopen roepen dat er een nieuwe cv bij zou komen.
Paar dagen terug psv zou geen grote aankopen meer doen en geen cv meer.
Als psv dit zo lang stil kan houden kunnen ze bovenstaande ook zeggen om geen slapende honden wakker te maken en in alle rust toch een 'grote' beer achterin te vangen.

#blijvendromen



Zou leuk zijn maar verwacht zometeen het bericht
PSV klaar op de transfermarkt

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

b.vdlinden schreef op 06 oktober 2020 om 20:45:

Nu alleen nog nieuwsbericht van Kim Min-Jae, zo rond 23.30u :D
PSV laat met z'n aanwinsten zijn intenties zien, en vooral daarom vind ik het erg jammer dat voor de CV geen directe versterking gehaald is (alweer). Dan had je op de vleugels met Teze of Boscagli die daar ook kunnen, meteen ook je backup.
PSV werkt zich zo uit de sloffen deze dagen (complimenten) dat ze dan toch ook een goeie CV moeten kunnen aantrekken. Als je hier straks wedstrijden door gaat verliezen is al het werk/geld voor de rest van het elftal ook weg.
Ik denk namelijk dat we qua middenveld en aanval een behoorlijk sterke selectie hebben. :psv



Ik denk dat dat je verdediging al stukken stabieler wordt als het middenveld duo een upgrade krijgt. Dat laatste lijkt duidelijk het geval.

CV: Baumgartl, Viergever, Obispo en Fein die daar uit de voeten lijkt te kunnen
RB: Je kunt schuiven met Teze en Rosario moet daar ook uit de voeten kunnen
LB: Viergever, Mauro en ook Hendrix kan daar eventueel spelen

Gotze lijkt me op 3 van de 4 posities voorin uit de voeten te kunnen.

Schmidt krijgt een leuke klus om iedereen 'aan boord' te houden.

 

+1/-0

Mario schijnt eoa stofwisselingsziekte te hebben? (en daardoor blessuregevoelig is) Aldus het PSV topic op het Ajax forum.

Iemand daar meer info over?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 06 oktober 2020 om 20:57:

Marco: Heerlijk dat hij terug is. Afgaande op het interview zien we hem dit kalendarjaar niet meer in actie, dus gaat het meer om 'de kleedkamer' en alvast vooruitblikken op aankomende zomer als die transfervrij is. Wellicht dat die de laatste 10 a 12 wedstrijden nog kan meepikken.




In de berichtgeving zie ik volgens mij langs komen dat hij een contract heeft tot medio 2022.

 

+1/-0

Wie had kunnen denken dat we Mario Gotze binnen konden halen. Roger heeft kennelijk een heel erg goed (Duits) verhaal. Ik heb even zijn statussen op gezocht, vorig jaar weinig gespeeld, vooral als invaller, wel 3 goals. Het seizoen daarvoor speelde hij nog geregeld in de basis bij Dortmund, dat was een redelijk jaar met 7 goals en 7 assitsts. Ik kon me Gotze vooral als '10' herinneren bij Bayern/Dortmund/Manschaft, maar kijk ik naar zijn posities dan heeft hij de afgelopen 2-3 jaar ook minstens zo vaak als (valse) spits gespeeld. Hij kan dus op de 2 aanvallende middenveldposities en 2 spitsposities uit de voeten. Qua naam natuurlijk een regelrechte sensatie, deze man hoort vanwege zijn WK finale goal bij de 10 bekendste voetballers van Duitsland. Hopelijk tikt hij bij ons ook weer het niveau van een paar jaar geleden aan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 oktober 2020, 22:27:25.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 06 oktober 2020 om 21:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 06 oktober 2020 om 20:57:

Marco: Heerlijk dat hij terug is. Afgaande op het interview zien we hem dit kalendarjaar niet meer in actie, dus gaat het meer om 'de kleedkamer' en alvast vooruitblikken op aankomende zomer als die transfervrij is. Wellicht dat die de laatste 10 a 12 wedstrijden nog kan meepikken.




In de berichtgeving zie ik volgens mij langs komen dat hij een contract heeft tot medio 2022.




Van juni dit jaar:

open/sluit de onderstaande quote:

Chelsea heeft het aflopende contract van Marco van Ginkel met een seizoen verlengd. De 27-jarige middenvelder kan daardoor in Londen verder werken aan zijn herstel van een knieblessure.



Wellicht dat Chelsea er weer een optie in heeft gegooid. Maar als Marco fit wordt en weer belangrijk gaat zijn dan kan PSV toch gewoon een paar miljoen op tafel gooien.. Hoop dat Marco ook eindelijk eens wat vastigheid wilt.

Mbt Gotze en z'n ziekte: Dat klopt inderdaad, zie dit bericht van Borussia: https://www.bvb.de/eng/News/Overview/Mario-Goetze-remains-sidelined-metabolic-disturbances-diagnosed.

Valt me overigens nog mee hoeveel hij gespeeld heeft de laatste tijd. Afgelopen seizoen was 't maar 600 speelminuten, verdeeld over 21 wedstrijden, maar het seizoen daarvoor kwam die toch nog tot 34 wedstrijden. 10 goals en 8 assist de laatste twee seizoenen. Niet denderend, maar dacht eigenlijk dat het minder was..

 

+1/-0

Whaha... lees ik nu echt op Twitter dat ook Kim is gezien in Eindhoven? xD

Mooi avondje.

 

+1/-0

Wel te behandelen dus blijkbaar, nu maar hopen dat hier zijn oude vorm weet te halen :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 21:23:

Whaha... lees ik nu echt op Twitter dat ook Kim is gezien in Eindhoven? xD

Mooi avondje.



Was van fc afkicken weet niet hoe betrouwbaar ze zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21