Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 18 19 20 21 22

Gelukkig is 'blinde Schmidt' heel respectvol

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 07 juli 2021 om 11:42:

Ja joh, als Beugelsdijk bij PSV komt spelen moet ik zeker vertellen wat een geweldenaar het is.
Ik zeg het zoals het is, of Doan nou bij PSV speelt of bij Ajax of bij Heracles, het is een matige voetballer. Geen enkele extra kwaliteit brengt hij. Dat kun je dan respectloos noemen, maar dat slaat nergens op. Dit is ook het verschil tussen Ajax en PSV. Daar in Amsterdam laten ze het je wél weten als je de kwaliteit niet hebt.



Mwah, daar wordt iedere jeugdspeler standaard de nieuwe Cruijff/Van Basten genoemd als hij zelf zijn veters kan strikken. Zo gingen we nog jaren genieten van Ekkelenkamp en Eiting. Of van Sierhuis en Dani de Wit. Dus dat ze het daar zo duidelijk laten weten klopt niet.

Doan is voor PSV een nuttige kracht en geen basisspeler, maar dat is ook niet wat Schmidt zegt. Ik denk wel dat je voor plek 12-15 spelers nodig hebt die er staan en alles geven als ze nodig zijn en niet mopperen als ze op de bank zitten.

Van blind iemand afkraken is in elk geval nog geen enkele speler beter gaan voetballen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 07 juli 2021 om 11:51:

Gelukkig is 'blinde Schmidt' heel respectvol



Ik heb ook niet de intentie om respectvol te zijn. Ik vind Schmidt een slechte trainer, in mijn ogen snapt hij er niks van.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 07 juli 2021 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 07 juli 2021 om 11:51:

Gelukkig is 'blinde Schmidt' heel respectvol



Ik heb ook niet de intentie om respectvol te zijn. Ik vind Schmidt een slechte trainer, in mijn ogen snapt hij er niks van.




des te knapper dat we afgelopen seizoen 2e zijn geworden dan!

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 07 juli 2021 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 07 juli 2021 om 11:51:

Gelukkig is 'blinde Schmidt' heel respectvol



Ik heb ook niet de intentie om respectvol te zijn. Ik vind Schmidt een slechte trainer, in mijn ogen snapt hij er niks van.



In mijn ogen snap jij er niks van ;-)

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 07 juli 2021 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 07 juli 2021 om 11:51:

Gelukkig is 'blinde Schmidt' heel respectvol



Ik heb ook niet de intentie om respectvol te zijn. Ik vind Schmidt een slechte trainer, in mijn ogen snapt hij er niks van.



Misschien ben ik ouderwets, of heb ik een idioot wereldbeeld, maar ik vind de zin "Ik heb ook niet de intentie om respectvol te zijn." een hele rare.

Waarom zou je niet respectvol willen zijn? Is dat niet de basis van de menselijke omgangsvormen? Je kunt het met Schmidt eens zijn of oneens, maar dat doet niks af dat hij door PSV in dienst is genomen om vanuit zijn visie met de club aan de slag te gaan. Een taak die hij in mijn ogen naar eer en geweten uitvoert.

In mijn ogen zou de wereld een veel betere plek zijn als mensen in de basis gewoon respect voor elkaar zouden hebben. Iets wat al enige tijd in toenemende mate aan het verdwijnen is. Niet alleen op internetfora of sociale media, maar in de gehele maatschappij.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 09 juli 2021 om 12:29:

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 07 juli 2021 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 07 juli 2021 om 11:51:

Gelukkig is 'blinde Schmidt' heel respectvol



Ik heb ook niet de intentie om respectvol te zijn. Ik vind Schmidt een slechte trainer, in mijn ogen snapt hij er niks van.



Misschien ben ik ouderwets, of heb ik een idioot wereldbeeld, maar ik vind de zin "Ik heb ook niet de intentie om respectvol te zijn." een hele rare.

Waarom zou je niet respectvol willen zijn? Is dat niet de basis van de menselijke omgangsvormen? Je kunt het met Schmidt eens zijn of oneens, maar dat doet niks af dat hij door PSV in dienst is genomen om vanuit zijn visie met de club aan de slag te gaan. Een taak die hij in mijn ogen naar eer en geweten uitvoert.

In mijn ogen zou de wereld een veel betere plek zijn als mensen in de basis gewoon respect voor elkaar zouden hebben. Iets wat al enige tijd in toenemende mate aan het verdwijnen is. Niet alleen op internetfora of sociale media, maar in de gehele maatschappij.



Helemaal eens Bas!
De grap is ook dat, wanneer mensen geen respect voor anderen hebben/tonen, ze zeker niet gehoord gaan worden. Dus door zo met gestrekt been erin te gaan, bereik je alleen dat niemand meer naar de inhoud van je boodschap kijkt.

 

+3/-0

Met de sfeer zit het wel goed, wat een leuk filmpje is dit!
https://youtu.be/i3Y5Dkyqtyg

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 07 juli 2021 om 13:08:
Ik heb ook niet de intentie om respectvol te zijn. Ik vind Schmidt een slechte trainer, in mijn ogen snapt hij er niks van.



Tot nu toe heeft hij PSV nog niet overtuigend laten spelen, daarom ook geen fan van hem. Dat staat los van de persoon. Het gaat om de resultaten. Maar dit seizoen zijn er weer andere spelers, hopelijk past hij zijn systeem daar op aan. Dan wordt het misschien nog wat.

In dat opzicht ben ik blij dat men Luuk De Jong wil halen. Zoals vaker gezegd moet hij dan eigenlijk wel met 3 aanvallers gaan spelen. Want zowel Gakpo, Madueke en De Jong moeten basis. Gakpo en Madueke zijn geen middenvelders. En De Jong moet als spits aanvoer krijgen van de flanken. Het veld breed houden, ipv alles door het midden met dat rare 4-2-2-2 systeem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 10 juli 2021 om 10:02:

open/sluit de onderstaande quote:

MinoTauro schreef op 07 juli 2021 om 13:08:
Ik heb ook niet de intentie om respectvol te zijn. Ik vind Schmidt een slechte trainer, in mijn ogen snapt hij er niks van.



Tot nu toe heeft hij PSV nog niet overtuigend laten spelen, daarom ook geen fan van hem. Dat staat los van de persoon. Het gaat om de resultaten. Maar dit seizoen zijn er weer andere spelers, hopelijk past hij zijn systeem daar op aan. Dan wordt het misschien nog wat.

In dat opzicht ben ik blij dat men Luuk De Jong wil halen. Zoals vaker gezegd moet hij dan eigenlijk wel met 3 aanvallers gaan spelen. Want zowel Gakpo, Madueke en De Jong moeten basis. Gakpo en Madueke zijn geen middenvelders. En De Jong moet als spits aanvoer krijgen van de flanken. Het veld breed houden, ipv alles door het midden met dat rare 4-2-2-2 systeem.



De spelers die Schmidt heeft gehaald daar past hij zijn systeem niet op aan, de spelers passen in zijn systeem. Let je wel een beetje op?

Vind het ook een beetje een simpele opmerking, het veld breden houden. Wat denk je dat onze backs doen? En als de backs er niet zijn, waar staan de halftienen dan? Gakpo en Madueke zijn geen middenvelders volgens jou, maar volgens mij hebben ze vorig seizoen beiden laten zien vanuit hun posities een hoop gevaar te creëren, het leek mij erop dat ze aardig in hun kracht speelden. Ik denk dat jouw denkbeelden over hoe voetbal gespeeld moet worden een beetje star en vooral achterhaald zijn.

 

+1/-0

Ik vind wel dat de enige persoon in Nederland die op basis van een foto kan inschatten hoe goed iemand is wel meer respect verdient over zijn denkbeelden over voetbal

 

+5/-0

Mooi ook, dergelijke opmerkingen daags voordat Mario Gotze het volgende in de media verspreid:

open/sluit de onderstaande quote:

In gesprek met Voetbal International geeft Mario Götze aan dat zijn nieuwe rol bij PSV uitstekend bevalt. De Duitser is de nummer tien in een 4-2-3-1 systeem. "Ik ben het ermee eens dat dit beter bij het team past. Roger vond het een goed idee om me op een positie neer te zetten die me een centrale flexibiliteit geeft, zodat ik ook meer ruimtes kan creëren door van positie te wisselen", aldus Götze. "Het is goed dat we flexibeler kunnen zijn: dat we 4-3-3 kunnen spelen als ik wat terugzak of 4-4-2 als ik voorin blijf hangen. Dat is goed voor mij, en ik denk ook voor het team."



Het afgelopen seizoen speelde we ook 4-2-2-2 & 4-2-3-1, afhankelijk van wedstrijd, tegenstander en invulling van de verschillende posities. Hoewel, met Mario Gotze 'vast' op '10' wordt het hopelijk nog meer smullen in Eindhoven. :B

 

+1/-0

Als men nu 4-2-3-1 wil gaan spelen is dat ook prima. Dat is een soort 4-3-3.

Het hangt wel van de invulling af. Tegen sterke tegenstanders mag er wel een type bijter op het middenveld. Wordt erg aanvallend anders. Maar het duo Sangare en Rosario liever niet. :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 11 juli 2021 om 12:46:

Mooi ook, dergelijke opmerkingen daags voordat Mario Gotze het volgende in de media verspreid:

open/sluit de onderstaande quote:

In gesprek met Voetbal International geeft Mario Götze aan dat zijn nieuwe rol bij PSV uitstekend bevalt. De Duitser is de nummer tien in een 4-2-3-1 systeem. "Ik ben het ermee eens dat dit beter bij het team past. Roger vond het een goed idee om me op een positie neer te zetten die me een centrale flexibiliteit geeft, zodat ik ook meer ruimtes kan creëren door van positie te wisselen", aldus Götze. "Het is goed dat we flexibeler kunnen zijn: dat we 4-3-3 kunnen spelen als ik wat terugzak of 4-4-2 als ik voorin blijf hangen. Dat is goed voor mij, en ik denk ook voor het team."



Het afgelopen seizoen speelde we ook 4-2-2-2 & 4-2-3-1, afhankelijk van wedstrijd, tegenstander en invulling van de verschillende posities. Hoewel, met Mario Gotze 'vast' op '10' wordt het hopelijk nog meer smullen in Eindhoven. :B



Ik zie dat smullen nog niet zo, ik voorzie meer ergernis of ben ik de enige die de verdediging en keeper nog steeds ruk vindt? Da's toch geen europees niveau ?
Max een half jaar als een natte krant, Boscagli die het op het middenveld redelijk doet maar centraal achterin matig was en Teze waarop we meer hopen dan dat we het echt vertrouwen, kom op zeg!
Waar blijft dat beest dat we achterin nodig hebben?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 11 juli 2021 om 18:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 11 juli 2021 om 12:46:

Mooi ook, dergelijke opmerkingen daags voordat Mario Gotze het volgende in de media verspreid:

open/sluit de onderstaande quote:

In gesprek met Voetbal International geeft Mario Götze aan dat zijn nieuwe rol bij PSV uitstekend bevalt. De Duitser is de nummer tien in een 4-2-3-1 systeem. "Ik ben het ermee eens dat dit beter bij het team past. Roger vond het een goed idee om me op een positie neer te zetten die me een centrale flexibiliteit geeft, zodat ik ook meer ruimtes kan creëren door van positie te wisselen", aldus Götze. "Het is goed dat we flexibeler kunnen zijn: dat we 4-3-3 kunnen spelen als ik wat terugzak of 4-4-2 als ik voorin blijf hangen. Dat is goed voor mij, en ik denk ook voor het team."



Het afgelopen seizoen speelde we ook 4-2-2-2 & 4-2-3-1, afhankelijk van wedstrijd, tegenstander en invulling van de verschillende posities. Hoewel, met Mario Gotze 'vast' op '10' wordt het hopelijk nog meer smullen in Eindhoven. :B



Ik zie dat smullen nog niet zo, ik voorzie meer ergernis of ben ik de enige die de verdediging en keeper nog steeds ruk vindt? Da's toch geen europees niveau ?
Max een half jaar als een natte krant, Boscagli die het op het middenveld redelijk doet maar centraal achterin matig was en Teze waarop we meer hopen dan dat we het echt vertrouwen, kom op zeg!
Waar blijft dat beest dat we achterin nodig hebben?



Max een natte krant, ja zo ben je zo snel klaar. Hij geeft zelf aan minder goed gespeeld te hebben na de winterstop en ik heb er vertrouwen in dat hij zijn tweede seizoen een belangrijke speler gaat zijn voor ons op de linksback positie. Boscagli speelde zeker niet matig, eerder ‘voldoende’, ik vond hem trouwens achterin minstens net zo voldoende als op het middenveld - sowieso is hij meer een verdediger dan een middenvelder, dat was gewoon een uit armoede geboren positiewisseling. Teze heeft voor zijn eerste seizoen prima gespeeld en je mag verwachten dat hij die lijn doorzet.

Daarnaast hebben we met Ramalho en Mwene spelers aangetrokken met de nodige ervaring, alsmede passend binnen het systeem van de trainer.

Dan heb je spelers als Viergever, Obispo, Sambo op de bank.
Er kan zeker wel een topper bij nog achterin, het liefst een multifunctionele speler want we hebben alle posities wel aardig bezet op dit moment met een mix van prima spelers naar PSV begrippen.

 

+1/-0

Jahanbakhsh vertrekt waarschijnlijk naar Feyenoord. Ik had hem graag bij PSV gezien. Weet iemand of PSV nog interesse had?

 

+1/-0

Wat moet je er mee? Een dik salaris geven voor een bankspeler?

 

+2/-0

Ik heb liever dat ze die Fofana een langjarig contract laten ondertekenen. Malen weg, Madueke staat klaar. Madueke weg, Fofana staat klaar.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

antonh schreef op 12 juli 2021 om 14:52:

Jahanbakhsh vertrekt waarschijnlijk naar Feyenoord. Ik had hem graag bij PSV gezien. Weet iemand of PSV nog interesse had?



Lijkt me vanwege het salaris voor PSV al lastig, laat staan voor Feyenoord: hij pakt 3 miljoen euro per jaar, met een contract dat nog tot 2023 loopt.

 

+1/-0

PSV is ook een beetje met handen gebonden op het moment in verband met de brede selectie die we hebben opgebouwd de afgelopen jaren.

Aanvallende spelers:

* Mauro Junior
* Mario Götze
* Marco van Ginkel
* Mohammed Ihattaren
* Ritsu Doan
* Noni Madueke
* Cody Gakpo
* Eran Zahavi
* Maxi Romero
* Bruma
* Fofana
* Donyell Malen

Dat zijn 12 spelers voor feitelijk 4 posities. Daarbij zou je kunnen zeggen dat je Van Ginkel als "6" ziet, Fofana nog echt als jeugdspeler en Malen verkocht gaat worden, maar dan hou je nog steeds 9 dure krachten over voor 4 plekken. Nu nog een dure speler halen als Berghuis of Alireza, is wellicht niet superverantwoord.

Van de andere kant, in mijn ogen zitten er tussen die 9 spelers wel ook wat vraagtekens. Bruma, Doan, Mauro Jr., Maxi Romero en ook Mo zijn tot nu toe nog niet de gouden schakels geweest die we ooit in ze zagen. Dan hou je de piepjonge Madueke, de blessuregevoelige Götze, Cody Gakpo en Eran Zahavi over. En ondanks alle lovende kritieken en sterke punten, hebben we vorig jaar ook gezien dat Gakpo lang niet altijd van zich doet spreken en dat Zahavi regelmatig ruzie met de bal heeft.

Dus ja, als alle kwartjes de goede kant op vallen en we vanuit een betere organisatie / middenveld onze aanvallers beter kunnen gebruiken, dan zou het met deze aanvallende spelers heel goed een topseizoen kunnen worden. Maar als het om één of andere reden niet lekker loopt, dan zou iemand met de kwaliteit van Alireza, Berghuis (of bijv. Luuk de Jong) heel goed voor dit elftal kunnen zijn.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 18 19 20 21 22

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22