Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34

Nou ik probeer positief te blijven, Stewart heeft in ieder geval tijd genoeg om aan een goede verdediging en keeper te werken lijkt mij..

+1/-0

Ik heb het allemaal niet gevolgd hier op het forum in meer dan een jaar waarschijnlijk, maar we moeten duidelijk investeren in de verdediging. Een aantal aflopende contracten van verdedigers (want daar moet je het toch min of meer van hebben).

Abdel Abqar (Alaves)
Jimmy Dunn (QPR)

Deze 2 spelers zullen ondanks de competitie waarin zij spelen niet alleen interessant zijn voor ons, maar ook interessant qua leeftijd. Beiden zijn 26/27 jaar oud, international van hun land (Marokko / Ierland). Zij zullen bij het horen van mogelijkheid om CL te spelen toch ook wel moeten denken dat dit wellicht een uitgelezen kans is om een stap te maken die wellicht leidt tot meer. Want ja, uiteindelijk zijn alle spelers passanten.

Ik zag ook dat Jordan Torunarigha van Gent transfervrij zal zijn, die heeft niet echt zijn talent waargemaakt, maar ik denk dat hij ook nog wel interessant kan zijn, mede door zijn Duitse paspoort.

+1/-0

Geertruida die van Feyenoord naar Leipzig is gegaan begin dit seizoen is daar aardig mislukt. Zou het een poging waard zijn hem te benaderen, was bij Feyenoord toch een sterkhouder....

+1/-0

Die is natuurlijk nooit van zijn leven te betalen. Daarnaast vind ik dat hij (ook het laatste jaar bij Feyenoord) erbij loopt alsof hij de grote meneer is, terwijl het gewoon een beperkt backie is die keihard moet werken om elke week het topniveau te halen. De laatste keren in Oranje heb ik me behoorlijk aan zijn houding geïrriteerd.

Ik verwacht dat PSV pas na een zware blessure bij Geertruida gaat aankloppen ;-)

+1/-0

Ik vind Luciano Valenta van Fc Groningen een zeer goede speler.
Die perfect zou passen in het spel van Bosz.

+1/-0

Valente is zeker een interessante speler, maar nog te weinig rendement. Hij zal er niet meteen staan verwacht ik bij PSV. Je zou hem kunnen kopen in de Robben constructie. Tillman is nog paar klassen beter, met veel hoger rendement. Ik denk dat het wel meer een 8 is, omdat hij op 10 te weinig rendement heeft. In 32 wedstrijden 2 goals en 7 assists is te weinig voor de nummer 10 van PSV. Maar er zit zeker veel potentie in. Ik zou hem het liefst een niveautje hoger zien dan Groningen volgend seizoen.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 15 mei 2025 om 10:06:

Valente is zeker een interessante speler, maar nog te weinig rendement. Hij zal er niet meteen staan verwacht ik bij PSV. Je zou hem kunnen kopen in de Robben constructie. Tillman is nog paar klassen beter, met veel hoger rendement. Ik denk dat het wel meer een 8 is, omdat hij op 10 te weinig rendement heeft. In 32 wedstrijden 2 goals en 7 assists is te weinig voor de nummer 10 van PSV. Maar er zit zeker veel potentie in. Ik zou hem het liefst een niveautje hoger zien dan Groningen volgend seizoen.

Scheelt natuurlijk een hoop dat
je zoals bij Psv veel meer op de helft van de tegenstander speelt of in de omschakeling bij Fc Groningen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 mei 2025, 10:44:42.

+1/-0

Ik vind bijvoorbeeld de situatie rondom Quilindschy Hartman ook interessant. Zou hij ervoor te porren zijn om naar PSV te komen? Ik vind het echt een kanjer van een linksback. Sterke verdediger die er bovenop zit, maar ook zeker dreiging naar voren. Heeft nog een eenjarig contract. Feyenoord zal niet happig zijn hem aan PSV te verkopen, en zal liever buitenland willen, maar het is zeker het proberen waard aangezien we toch wel problemen hebben op de backpositie / dat er vacatures vrij komen.

+1/-0

Boszballetje schreef op 15 mei 2025 om 10:21:

StephanPSV schreef op 15 mei 2025 om 10:06:

Scheelt natuurlijk een hoop dat
je zoals bij Psv veel meer op de helft van de tegenstander speelt of in de omschakeling bij Fc Groningen.

Jawel, maar dat neusje voor de goal zoals bijvoorbeeld een Til wel heeft, heeft ie toch minder. Ik vind het een fantastisch talent hoor en ook zeker sterk in de kleine ruimte, maar die echte doelgerichtheid zal ie aan moeten werken als ie echt op 10 wil spelen. Want een 10 heeft zeker 12-15 doelpunten nodig per seizoen vind ik.

+1/-0

Met Mauro en Dest zitten we toch goed met de backs? Nagalo en Flamingo zijn mi basiswaardige CV's. Je hebt wel dat bijgeloof altijd dat één linksbenig moet zijn, dus wellicht nog iemand erbij. Keeper en interimspits lijken me ook grote aandachtspunten. Daarnaast wel nog flink wat breedte, want uit JPSV hoef je voorlopig weinig te verwachten.

+1/-0

StephanPSV schreef op 15 mei 2025 om 17:40:

Ik vind bijvoorbeeld de situatie rondom Quilindschy Hartman ook interessant. Zou hij ervoor te porren zijn om naar PSV te komen? Ik vind het echt een kanjer van een linksback. Sterke verdediger die er bovenop zit, maar ook zeker dreiging naar voren. Heeft nog een eenjarig contract. Feyenoord zal niet happig zijn hem aan PSV te verkopen, en zal liever buitenland willen, maar het is zeker het proberen waard aangezien we toch wel problemen hebben op de backpositie / dat er vacatures vrij komen.

Ik denk dat die Te Kloese doodleuk 20 miljoen vraagt als Stewart durft aan te kloppen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25