Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 31 maart 2025 om 15:22:

Wie gaan er vertrekken?
Benitez, Drommel (?), Karsdorp, Ledezma (?), Mauro (?), Boscagli, Malacia, Veerman, Saibari (?), Perisic, Bakayoko, Lang.

Dat is inderdaad een stevige verbouwing, maar als ik eerlijk ben denk ik dat eigenlijk alleen Perisic hiervan een echte aderlating is. Lang kan het niveau in topwedstrijden soms aan, maar het is vaak een tombola wat je krijgt.
De rest heeft in de topwedstrijden het niet laten zien.

Mauro zou op zich ook jammer zijn, maar dan vooral omdat hij overal een prima backup is, niet omdat hij standaard basismateriaal is.

+1/-0

Er gaat waarschijnlijk een hele hoop gebeuren, hopelijk met CL-geld in het vooruitzicht.

Wie gaan er vertrekken?
Benitez, Drommel (?), Karsdorp, Ledezma (?), Mauro (?), Boscagli, Malacia, Veerman, Saibari (?), Perisic, Bakayoko, Lang.

Dan hou je inderdaad een verdomd klein groepje over. Ik denk dat we er rekening mee moeten houden dat de bank iets smaller gaat worden en dat de groep überhaupt iets kleiner gaat worden. Geen fijn vooruitzicht als je ook nog Europees moet spelen, voor een landstitel moet gaan en te maken krijgt met een Ajax dat komende zomer weer kan gaan investeren en qua transferinkomsten waarschijnlijk even veel of meer binnen gaat harken met kleinere uitgaande getallen.

Denk ik ook! Een landstitel moet je voor 2026 sowieso bij voorbaat al uit je hoofd zetten. Dat gaat echt een utopie blijken..

+1/-0

SouBavaria schreef op 31 maart 2025 om 15:48:

Er gaat waarschijnlijk een hele hoop gebeuren, hopelijk met CL-geld in het vooruitzicht.

Wie gaan er vertrekken?

Dan hou je inderdaad een verdomd klein groepje over. Ik denk dat we er rekening mee moeten houden dat de bank iets smaller gaat worden en dat de groep überhaupt iets kleiner gaat worden. Geen fijn vooruitzicht als je ook nog Europees moet spelen, voor een landstitel moet gaan en te maken krijgt met een Ajax dat komende zomer weer kan gaan investeren en qua transferinkomsten waarschijnlijk even veel of meer binnen gaat harken met kleinere uitgaande getallen.

Denk ik ook! Een landstitel moet je voor 2026 sowieso bij voorbaat al uit je hoofd zetten. Dat gaat echt een utopie blijken..

Dat dachten ze in Amsterdam drie maanden geleden ook nog...
Competitie is dusdanig zwak dat het alle kanten op kan.

Stel:
1. Een aantal sterkhouders (Dest, Flamingo, Tillman, Schouten, Pepi, de Jong, hopelijk Perisic) behouden;
2. een aantal nuttige spelers (Til, hopelijk Mauro) behouden;
3. doorgroei van een aantal jonge jongens (Babadi, Land maar bv. ook een Nagalo of Driouech);
4. Gerichte versterkingen van de opbrengsten van Lang, Bakayoko en anderen. Een buitenspeler die eens een bal voor de pot slingert en meer dan een lantaarnpaal passeert bv.

Dan kan de wereld er ineens heel anders uitzien. Een keeper die af en toe een bal tegenhoudt en een stabiele CV naast Flamingo zou niet teveel gevraagd moeten zijn.
Primaire doel is duidelijk. Mentaliteit inkopen, want deze selectie blijkt helaas voor een groot deel mentaal ongeschikt voor topvoetbal.

+2/-0

Vraag me af hoeveel geld er daadwerkelijk te besteden is.
Belastingen en winstpremies gaan er sowieso nog vanaf. Daarnaast nog niet gegarandeerd dat je volgend jaar weer CL speelt (1-2 zeker, 3 speelt 3e voorronde).

Het is wel pijnlijk duidelijk geworden dit jaar dat we te veel voetbal hebben en te weinig karakter... daar zal echt een betere mix in moeten ontstaan. Zo lang we in de tegenvallende wedstrijden niet in staat zijn om de mouwen op te stropen kun je kampioenschappen wel op je buik schrijven.

+1/-0

vaio schreef op 02 april 2025 om 11:28:

Vraag me af hoeveel geld er daadwerkelijk te besteden is.
Belastingen en winstpremies gaan er sowieso nog vanaf. Daarnaast nog niet gegarandeerd dat je volgend jaar weer CL speelt (1-2 zeker, 3 speelt 3e voorronde).

Het is wel pijnlijk duidelijk geworden dit jaar dat we te veel voetbal hebben en te weinig karakter... daar zal echt een betere mix in moeten ontstaan. Zo lang we in de tegenvallende wedstrijden niet in staat zijn om de mouwen op te stropen kun je kampioenschappen wel op je buik schrijven.

Ondanks dat daar de resultaten nog wel redelijk goed zijn, vind ik dat je het team van PSV een beetje kunt vergelijken met Real Madrid en Manchester City. Ook teams die teveel voetbal hebben en (veel) te weinig onverzettelijkheid.

HET speerpunt MOET wat mij betreft echt karakter en doorzettingsvermogen zijn (kernpunten die ons PSV op de kaart hebben gezet) en veel minder puur het voetbal. Zorg voor een normale keeper, lengte en duelkracht achterin, een ijzervreter op 6 en nieuwe buitenspelers. Pepi zal er hopelijk staan vanaf augustus, maar hij is afhankelijk van aanvoer. Er is echt zoveel werk te doen, dat ik ons clubje volgend seizoen niet mee zie doen om het kampioenschap. De roep om defensieve versterkingen is er echt al jaren, OOK vorig seizoen bleef ik dat zelf roepen hier op het forum. Gelukkig legde alleen BVB het probleem bloot.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25