Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
Favoriete opstelling: geen
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:EHVDGXT schreef op 01 september 2023 om 20:03:
Beginnen uit bij Sevilla zou fijn zijn, gezien hun (en onze) huidige vorm.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Het is echt een zware poule hoor. Ik snap dat mensen kansen zien, maar Arsenal is voor mij de absolute topfavoriet. Sevilla presteert al jaren top de laatste jaren in Europa. Dat ze het nu slecht doen zegt nog niet alles.
Lens is een outsider, maar die 2 wedstrijden moet je gewoon winnen. Minimaal 3e worden in deze groep is haalbaar, 2e zou geweldig zijn. 1e durf ik niet eens te dromen.
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 02 september 2023 om 11:13:
Het is echt een zware poule hoor. Ik snap dat mensen kansen zien, maar Arsenal is voor mij de absolute topfavoriet. Sevilla presteert al jaren top de laatste jaren in Europa. Dat ze het nu slecht doen zegt nog niet alles.
Lens is een outsider, maar die 2 wedstrijden moet je gewoon winnen. Minimaal 3e worden in deze groep is haalbaar, 2e zou geweldig zijn. 1e durf ik niet eens te dromen.
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 02 september 2023 om 11:13:
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Als dooddoener, PSV heeft tegen iedereen kansen en Champions League is altijd zwaar. Lens heeft met Openda een groot deel van de goals verloren en Lens en Sevilla zijn beiden ronduit slecht begonnen aan het seizoen. Lens had vorig jaar ook het voordeel geen Europees te spelen.
Tegen Arsenal moet je hopen dat ze niet top zijn en je wat geluk hebt.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:abroad schreef op 02 september 2023 om 16:00:
Lens was vorig jaar #2 van Frankrijk met maar een punt achterstand op PSG - I.e gewoon erg zwaar en een van de, zoniet de slechtste #4 die je kon bedenken.
Arsenal is alleen maar sterker geworden deze zomer met o.a Rice en Sevilla - een redelijke nummer 1 - is al jaren een team dat zich met de top van Europa kan meten.
Word gewoon loodzwaar.
Wat dat betreft had ik liever een sterkere 1 gehad maar een zeer haalbare 4 - dan is EL overwintering iig makkelijker.
Maar goed, worden interessante wedstrijden en elke CL loting is zwaar
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Uit: Zutphen
Forumreacties: 1
Reg.: 4 november 2007
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:Ehv040 schreef op 04 september 2023 om 17:47:
Sergio Ramos komt dus op bezoek in het Philips Stadion.
Uit: Doetinchem
Forumreacties: 446
Reg.: 3 augustus 2002
Ramos is niet bepaald populair bij de harde kern van Sevilla.
https://www.vi.nl/nieuws/excuses-van-sergio-ramos-komen-te-laat-voor-harde-kern-van-sevillalink
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
psvdebeste23
Legende
Forumreacties: 1.403
Reg.: 6 augustus 2005
PSV Oisterwijk
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: Zuid - F
Forumreacties: 15.727
Reg.: 9 december 1999
Het is niet alleen naief. Het was ook slappe hap. Als je die 2-0 en 4-0 bekijkt. Ze kunnen tussen 4 PSV-ers in vrij uithalen... Niemand maakt niet eens aanstalten om iets te ondernemen richting die Arsenal speler.
En dan die reacties van de trainer en spelers achter af "ja die is Europese top, blablabla" dat is dezelfde slappe hap instelling.
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Groep B Champions League