Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Groep B Champions League

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 04 oktober 2023 om 10:34:

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 04 oktober 2023 om 09:07:

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 04 oktober 2023 om 08:46:

Ik hoop vooral dat Ramalho nu echt zijn laatste kans heeft gehad. Voor je gevoel speelde hij goed, maar hij geeft altijd in elke wedstrijd 2 grote kansen weg. En op dit niveau worden die fouten afgestraft.




Dat gevoel heb ik ook. En dit maal kwamen we nog beter weg, dat die spanjaard de bal met zijn nagel van zijn pink raakte....

Echter, het is wel zo dat Ramalho weer niet betrokken was bij een tegendoelpunt. En hij puur verdedigend echt goed zijn werk doet.

Die kans op de lat mi stond hij ook goed en stond Boscali niet goed en was een hele goede pas.

Maw ik ben ook geen fan van Boscalgi, die zorgt ook voor veel onrust, verkeerde pases en is verdedigend veel minder. Ik wil ook zeggen dat we er voor moeten waken dat we van Ramalho een kop van jut maken. Want nogmaals hij is zeer weinig bij tegendoelpunten betrokken.



Je zegt dat Ramalho niet bij een doelpunt betrokken was, maar dat is geen graadmeter. Hij veroorzaakt twee (op dit niveau) 100% kansen. Éen door zijn foute pass door het midden en één door slecht wegwerken en die goal werd met geluk afgekeurd.

Ik vond hem echt goed spelen, maar je weet dat er één of twee van deze momenten komen.

Ik heb nog niet genoeg gezien van Bella-Kotchap maar hij zal wel beter zijn als Ramalho hoop ik.

Ik heb wel genoten van Lang, Teze, Bakayoko en Schouten (wat is die goed zeg!)

Veerman en Lozano vielen tegen.



Ik beweer ook niet wat jioj zegt. Maar ik denk dat we ons wel moeten realiseren dat er gisteren bij de 0-1 iemand zijn man gigantisch liet lopen, wat niet de eerste keer was dit jaar, of in zijn carrière. Waar dus wel een goal uit voortkomt. En staat deze persoon meer dan eens heel slecht opgesteld.
Mijns inziens moet je op beide focussen, maar ik zou de prio wel leggen bij de goals en niet bij een slechte pas.

Supporters en media zitten full focus op Ramalho, terwijl hij geen tegen goal heeft veroorzaakt en we moeten maken dat we iemand alla Manolev gaan behandelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 05 oktober 2023 om 07:54:

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 04 oktober 2023 om 10:34:

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 04 oktober 2023 om 09:07:

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 04 oktober 2023 om 08:46:

Ik hoop vooral dat Ramalho nu echt zijn laatste kans heeft gehad. Voor je gevoel speelde hij goed, maar hij geeft altijd in elke wedstrijd 2 grote kansen weg. En op dit niveau worden die fouten afgestraft.




Dat gevoel heb ik ook. En dit maal kwamen we nog beter weg, dat die spanjaard de bal met zijn nagel van zijn pink raakte....

Echter, het is wel zo dat Ramalho weer niet betrokken was bij een tegendoelpunt. En hij puur verdedigend echt goed zijn werk doet.

Die kans op de lat mi stond hij ook goed en stond Boscali niet goed en was een hele goede pas.

Maw ik ben ook geen fan van Boscalgi, die zorgt ook voor veel onrust, verkeerde pases en is verdedigend veel minder. Ik wil ook zeggen dat we er voor moeten waken dat we van Ramalho een kop van jut maken. Want nogmaals hij is zeer weinig bij tegendoelpunten betrokken.



Je zegt dat Ramalho niet bij een doelpunt betrokken was, maar dat is geen graadmeter. Hij veroorzaakt twee (op dit niveau) 100% kansen. Éen door zijn foute pass door het midden en één door slecht wegwerken en die goal werd met geluk afgekeurd.

Ik vond hem echt goed spelen, maar je weet dat er één of twee van deze momenten komen.

Ik heb nog niet genoeg gezien van Bella-Kotchap maar hij zal wel beter zijn als Ramalho hoop ik.

Ik heb wel genoten van Lang, Teze, Bakayoko en Schouten (wat is die goed zeg!)

Veerman en Lozano vielen tegen.



Ik beweer ook niet wat jioj zegt. Maar ik denk dat we ons wel moeten realiseren dat er gisteren bij de 0-1 iemand zijn man gigantisch liet lopen, wat niet de eerste keer was dit jaar, of in zijn carrière. Waar dus wel een goal uit voortkomt. En staat deze persoon meer dan eens heel slecht opgesteld.
Mijns inziens moet je op beide focussen, maar ik zou de prio wel leggen bij de goals en niet bij een slechte pas.

Supporters en media zitten full focus op Ramalho, terwijl hij geen tegen goal heeft veroorzaakt en we moeten maken dat we iemand alla Manolev gaan behandelen.



Tja, nu zeg je het weer: "terwijl hij geen tegengoal heeft veroorzaakt". In mijn ogen veroorzaakt hij twee zekere tegengoals, waarvan er één afgekeurd wordt door een belachelijke handsbalregel en één om zeep wordt geholpen door Sevilla. Blijkbaar verschillen we hierin van mening.

Ik vind de full focus op Ramalho ook wel meevallen. We zeggen wat we zien en in zijn geval zie ik dat het in elke wedstrijd wachten is op het moment dat hij een (grote) fout maakt.

Dat heeft dus niets met focus te maken, ik vind hem gewoon erg slecht.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psvfan1982 schreef op 04 oktober 2023 om 19:59:

Liever kampioen worden dan 2e ronde cl en dan eruit geknikkerd worden door bijv een manchester city, real Madrid, psg of Barcelona.

Maar psv wordt geen kampioen met deze verdedigers. Zo simpel is dat en ziet iedereen lijkt me.

Vd winter snel 2 goede verdedigers halen en een controlerende middenvelder.

Er zullen heus wel clubs zijn die teze, Boscagli en ramalho willen. Bijv Franse, Braziliaanse en Duitse clubs of engelse championship clubs.



Teze
Teze doet het prima op de rechtsback positie. Hij heeft dit seizoen ook best goede wedstrijden gespeeld, echter als hij langs Ramalho gezet wordt, dan merk je dat hij voor 1,5 man aan het verdedigen is en dat is soms teveel, zeker op CL niveau.

Ramalho/ Bella Kotchap
Voor Ramalho hebben we in principe Bella Kotchap in huis gehaald. Wat de reden is dat hij nu niet de eerste keuze is, weet ik niet, dat zal vast zijn redenen hebben.

Boscagli
Boscagli is op zich ook een goede verdediger, maar naast Ramalho zie je ook dat hij wat meer twijfelt. In mijn ogen heeft de performance van Teze en Boscagli ook te maken naast welke andere verdedigers ze staan. In de basis is Boscagli een prima verdediger.

Dest
Is gewoon een aanwinst en directe versterking voor dit PSV. Snel, wendbaar en zeker in de Nederlandse Competitie meer dan goed genoeg.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psvfan1982 schreef op 04 oktober 2023 om 11:40:

Psv moet toch ook in staat zijn een type hanchco of trauner te kunnen scouten.



Heb je gister de wedstrijd tegen Atletico Madrid zitten kijken? Die 3-2 van Atletico waren beide heren nergens te vinden.

Ook daar worden (grote) fouten gemaakt. Geen enkele verdediging is foutloos, kijk ook bij PSG gister, waar spelers van 50mil in de basis staan. Krijgen ook 4 goals om hun oren.

Kortom, laten we niet blijven hangen in individuen. Iedereen kan een fout maken. Echter als een spits een fout maakt, dan maakt hij geen goal, wat minder schadelijk is. En als een verdediger een fout maakt, is de kans op een tegengoal. Deze impact is direct aanwezig en groter.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 05 oktober 2023 om 09:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Psvfan1982 schreef op 04 oktober 2023 om 19:59:

Liever kampioen worden dan 2e ronde cl en dan eruit geknikkerd worden door bijv een manchester city, real Madrid, psg of Barcelona.

Maar psv wordt geen kampioen met deze verdedigers. Zo simpel is dat en ziet iedereen lijkt me.

Vd winter snel 2 goede verdedigers halen en een controlerende middenvelder.

Er zullen heus wel clubs zijn die teze, Boscagli en ramalho willen. Bijv Franse, Braziliaanse en Duitse clubs of engelse championship clubs.



Teze
Teze doet het prima op de rechtsback positie. Hij heeft dit seizoen ook best goede wedstrijden gespeeld, echter als hij langs Ramalho gezet wordt, dan merk je dat hij voor 1,5 man aan het verdedigen is en dat is soms teveel, zeker op CL niveau.

Ramalho/ Bella Kotchap
Voor Ramalho hebben we in principe Bella Kotchap in huis gehaald. Wat de reden is dat hij nu niet de eerste keuze is, weet ik niet, dat zal vast zijn redenen hebben.

Boscagli
Boscagli is op zich ook een goede verdediger, maar naast Ramalho zie je ook dat hij wat meer twijfelt. In mijn ogen heeft de performance van Teze en Boscagli ook te maken naast welke andere verdedigers ze staan. In de basis is Boscagli een prima verdediger.

Dest
Is gewoon een aanwinst en directe versterking voor dit PSV. Snel, wendbaar en zeker in de Nederlandse Competitie meer dan goed genoeg.



We hebben Bella Kotchap nog niet vaak in actie gezien, maar wat sowieso opvalt is dat hij duidelijk de opdracht heeft gekregen om niet mee te doen aan de opbouw en standaard de bal direct moet inleveren aan Boscagli, Teze of Veerman. In de paar keer dat hij wel een dieptebal gaf, ging het ook vaak niet goed en verdedigend heeft hij ook nog geen sterke indruk gemaakt. Ik denk eerlijk gezegd dat Bella Kotchap de 3e of 4e keus qua aankoop/huur (voor die positie) en had liever een meer ervaren verdediger zien komen, maar PSV gaf dit jaar weer de voorkeur aan middenvelders aan aanvallers. Ik denk dat Bella Kotchap niet in staat is om onder de druk uit te voetballen op Champions League niveau, terwijl je dat wel moet kunnen om basisplaatswaardig in de CL te zijn.

Boscagli is een slimme verdediger, die positioneel goed verdedigt en goed rugdekking geeft, maar soms ook wat te veel risico's in duels of aan de bal neemt, maar ik zou hem altijd opstellen, zeker met zijn opbouwende kwaliteiten. Een aantal jaren geleden speelde we vaak met het duo Boscagli - Teze, dat functioneerde toen naar mijn mening prima, al denk ik dat je met dat duo eigenlijk qua fysiek en lengte net weer wat te kort gaat komen tegen sommige CL-tegenstanders.

Dest is aan de bal erg sterk, maar verdedigend vind ik hem nog erg wisselvallig en Ramalho combineert vaak goede verdedigende momenten met domme fouten aan de bal. Zo heeft elke verdediger zijn sterke en zwakke punten (Obispo is fysiek sterk en snel maar positioneel weer matig) en als je het bij elkaar optelt is het eigenlijk gewoon weer onvoldoende dit jaar. Toch is verdedigen voor een groot deel ook gewoon een teamprestatie en gelukkig hoor ik Bosz in zijn recente interviews ook steeds daarover te beginnen en vertelt hij dat hij daar de afgelopen weken actief mee aan de slag is gegaan.

Tegen Sevilla stonden we duidelijk wel beter (compacter en beter georganiseerd) maar we hebben nog een lange weg te gaan zo blijkt maar weer. Jammer, want we hadden echt kans op een resultaat.

 

+1/-1

"een lange weg te gaan" waar naar? imo spelen we nu naar onze kwaliteiten en naar ons budget, wat verwacht je nog met deze selectie? de CL te winnen? Ja, dan hebben we nog een lange weg te gaan...

Ik zie dat jij verwacht dat PSV met 0-4 van Sparta verliest. Benieuwd of je gelijk gaat hebben of dat het allemaal wel meevalt met de selectie. Dan weten we ook met hoeveel zout we jouw mening moeten nemen in de toekomst :P

 

+1/-0

Bijzonder dat veel mensen al denken dat het klaar is. Je kan tegen Lens gewoon 6 punten halen, waarom niet ? Wanneer Arsenal dat ook ‘gewoon’ doet tegen Seville dan sta je er heel goed op. Over drie weken kunnen we conclusies trekken..

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 05 oktober 2023 om 17:05:

"een lange weg te gaan" waar naar? imo spelen we nu naar onze kwaliteiten en naar ons budget, wat verwacht je nog met deze selectie? de CL te winnen? Ja, dan hebben we nog een lange weg te gaan...

Ik zie dat jij verwacht dat PSV met 0-4 van Sparta verliest. Benieuwd of je gelijk gaat hebben of dat het allemaal wel meevalt met de selectie. Dan weten we ook met hoeveel zout we jouw mening moeten nemen in de toekomst :P



Ik denk dat ze bij PSV het niet met jou eens zijn (dat we nu naar onze kwaliteiten spelen). PSV heeft namelijk al jaren de ambitie om verder te komen in de Champions League (eens in de 4 jaar was nog niet zo lang geleden de doelstelling) en minimaal overwinteren in Europa was voor dit jaar de doelstelling. Dat spraken Brands, Bosz en enkele spelers zelf uit na de loting van de groepsfase. Op basis van die uitspraken beoordeel ook dit team en de prestaties. Zo is Brands er ook medeverantwoordelijk voor dat er geen nieuwe/betere centrale verdediger is gehaald. Het is lastig om je verdedigende organisatie op orde te hebben als veel spelers met op basis van hun aanvallende kwaliteiten zijn gekocht. Dat zie je nu op het veld terug.

En ook in de Eredivisie zit je vaak dat de ploeg die de minste goals tegenkrijgt er met het kampioenschap (de andere doelstelling van PSV) vandoor gaat. Dus 'met een lange weg te gaan' doel ik op het behalen van de door PSV zelf uitgesproken doelstellingen, Europees en Nationaal. Er zit veel potentie in dit elftal en we hebben een slimme trainer dus ik denk dat het nog wel beter zal wouden dit seizoen. Ik hoop al voor de wedstrijden tegen Lens en Ajax over een week of drie.

Die pool vul ik amper in dus heb niet eens goed gekeken toen ik het invulde, nu gecorrigeerd, voor wat het waard is.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 oktober 2023, 11:02:02.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 05 oktober 2023 om 09:12:

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 05 oktober 2023 om 07:54:

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 04 oktober 2023 om 10:34:

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 04 oktober 2023 om 09:07:

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 04 oktober 2023 om 08:46:

Ik hoop vooral dat Ramalho nu echt zijn laatste kans heeft gehad. Voor je gevoel speelde hij goed, maar hij geeft altijd in elke wedstrijd 2 grote kansen weg. En op dit niveau worden die fouten afgestraft.




Dat gevoel heb ik ook. En dit maal kwamen we nog beter weg, dat die spanjaard de bal met zijn nagel van zijn pink raakte....

Echter, het is wel zo dat Ramalho weer niet betrokken was bij een tegendoelpunt. En hij puur verdedigend echt goed zijn werk doet.

Die kans op de lat mi stond hij ook goed en stond Boscali niet goed en was een hele goede pas.

Maw ik ben ook geen fan van Boscalgi, die zorgt ook voor veel onrust, verkeerde pases en is verdedigend veel minder. Ik wil ook zeggen dat we er voor moeten waken dat we van Ramalho een kop van jut maken. Want nogmaals hij is zeer weinig bij tegendoelpunten betrokken.



Je zegt dat Ramalho niet bij een doelpunt betrokken was, maar dat is geen graadmeter. Hij veroorzaakt twee (op dit niveau) 100% kansen. Éen door zijn foute pass door het midden en één door slecht wegwerken en die goal werd met geluk afgekeurd.

Ik vond hem echt goed spelen, maar je weet dat er één of twee van deze momenten komen.

Ik heb nog niet genoeg gezien van Bella-Kotchap maar hij zal wel beter zijn als Ramalho hoop ik.

Ik heb wel genoten van Lang, Teze, Bakayoko en Schouten (wat is die goed zeg!)

Veerman en Lozano vielen tegen.



Ik beweer ook niet wat jioj zegt. Maar ik denk dat we ons wel moeten realiseren dat er gisteren bij de 0-1 iemand zijn man gigantisch liet lopen, wat niet de eerste keer was dit jaar, of in zijn carrière. Waar dus wel een goal uit voortkomt. En staat deze persoon meer dan eens heel slecht opgesteld.
Mijns inziens moet je op beide focussen, maar ik zou de prio wel leggen bij de goals en niet bij een slechte pas.

Supporters en media zitten full focus op Ramalho, terwijl hij geen tegen goal heeft veroorzaakt en we moeten maken dat we iemand alla Manolev gaan behandelen.



Tja, nu zeg je het weer: "terwijl hij geen tegengoal heeft veroorzaakt". In mijn ogen veroorzaakt hij twee zekere tegengoals, waarvan er één afgekeurd wordt door een belachelijke handsbalregel en één om zeep wordt geholpen door Sevilla. Blijkbaar verschillen we hierin van mening.

Ik vind de full focus op Ramalho ook wel meevallen. We zeggen wat we zien en in zijn geval zie ik dat het in elke wedstrijd wachten is op het moment dat hij een (grote) fout maakt.

Dat heeft dus niets met focus te maken, ik vind hem gewoon erg slecht.



Raar dat hij 2 zeker goals veroorzaakt en toch echt 0 tegengoals heeft veroorzaakt. Maar we zijn het eens, Ramalho was slordig. Echter Boscali was mi nog slechter.

 

+1/-0

Toch gek hoe meningen over spelers in een wedstrijd uiteen kunnen lopen. Ik vond Boscagli namelijk één van de beteren afgelopen dinsdag. Ook Teze vond ik prima spelen, hoewel ik vind dat Teze regelmatig te veel ruimte geeft in de dekking (dat zag je tegen Arsenal bijv.). Dest heeft mij daarentegen nog totaal niet kunnen overtuigen, en ik vind eigenlijk zelfs dat je het t.o.v. Van Aanholt niet kan maken dat hij nu moet banken omdat je een liever een rechtsback op zijn positie links achterin posteert.

Feit blijft dat spelers, zeker degenen die bij ons spelen, af en toe hun foutjes zullen maken. Ook Schouten, die een zeer sterke pot speelde, had 2 of 3 slechte acties waar direct gevaar uit kwam. Als Schouten dat soort momentjes niet zou hebben, dan speelde hij nu in de basis bij een topclub in Italië en niet bij PSV. Zelfde geldt voor Bella-Kotchap, als die nu echt al fantastisch was geweest, dan had Bayern die transfer niet op de laatste minuten laten aankomen.

Wij hebben bij PSV dit jaar een prima team. In vergelijking met een aantal van de vorige 5/6 jaar zit er wat meer muziek en schwung in. Dat dat onvoldoende is om ons te meten met teams als Arsenal en dat we niet 'zomaar ff' winnen van Sevilla, is geen schande. Laten we hopen dat de selectie onder leiding van Bosz in staat is om nog wat door te groeien, zoals mar88vdv aangeeft. We moeten er dit jaar van genieten dat we een selectie hebben die in staat is om kampioen te worden. Hoe het er volgend jaar uit ziet, is namelijk altijd maar weer afwachten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 06 oktober 2023 om 10:00:

Feit blijft dat spelers, zeker degenen die bij ons spelen, af en toe hun foutjes zullen maken. Ook Schouten, die een zeer sterke pot speelde, had 2 of 3 slechte acties waar direct gevaar uit kwam. Als Schouten dat soort momentjes niet zou hebben, dan speelde hij nu in de basis bij een topclub in Italië en niet bij PSV. Zelfde geldt voor Bella-Kotchap, als die nu echt al fantastisch was geweest, dan had Bayern die transfer niet op de laatste minuten laten aankomen.


Dat is altijd zo. Als we Sanchez hadden gehaald en die had alles gespeeld, dan had die nu ook een paar belangrijke fouten gemaakt. Ik ga in die zin wel mee met Passievrucht. Ook bij PSG worden cruciale fouten gemaakt.

Ik denk alleen wel dat de manier van spelen van Bosz ervoor zorgt dat verdedigers (ongeacht hun niveau) eerder fouten maken dan wanneer je een defensievere speelstijl hanteert. M.a.w. onder Dick Advocaat lijken Ramalho en Boscagli betere verdedigers dan onder Bosz. Kwetsbaarheden komen eerder bloot te liggen. Ik denk dat dat meegewogen moet worden in het oordeel en dat we die fouten ook in zekere zin moeten accepteren als dit de nieuwe manier van spelen is.

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 06 oktober 2023 om 10:00:

Wij hebben bij PSV dit jaar een prima team. In vergelijking met een aantal van de vorige 5/6 jaar zit er wat meer muziek en schwung in. Dat dat onvoldoende is om ons te meten met teams als Arsenal en dat we niet 'zomaar ff' winnen van Sevilla, is geen schande. Laten we hopen dat de selectie onder leiding van Bosz in staat is om nog wat door te groeien, zoals mar88vdv aangeeft. We moeten er dit jaar van genieten dat we een selectie hebben die in staat is om kampioen te worden. Hoe het er volgend jaar uit ziet, is namelijk altijd maar weer afwachten.


Helemaal mee eens. Er is altijd ruimte voor verbetering, maar we hebben dit seizoen ineens in iedere linie wat te kiezen. Overmorgen spelen we tegen Sparta en dan kan Bosz met gemak 5 spelers opstellen die dinsdag niet of kort gespeeld hebben en waarvan het team niet eens veel zwakker wordt. Dat is luxe die we in jaren niet hebben gehad.

Uiteindelijk gaat het er ook om of voor iemand het glas halfvol of halfleeg is. Iemand kan heel goed uitleggen waarom we op dit moment een geweldige selectie hebben en iemand anders kan dezelfde selectie volledig de grond in boren, zonder dat een van de twee echt liegt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 06 oktober 2023 om 10:00:

Toch gek hoe meningen over spelers in een wedstrijd uiteen kunnen lopen. Ik vond Boscagli namelijk één van de beteren afgelopen dinsdag. Ook Teze vond ik prima spelen, hoewel ik vind dat Teze regelmatig te veel ruimte geeft in de dekking (dat zag je tegen Arsenal bijv.). Dest heeft mij daarentegen nog totaal niet kunnen overtuigen, en ik vind eigenlijk zelfs dat je het t.o.v. Van Aanholt niet kan maken dat hij nu moet banken omdat je een liever een rechtsback op zijn positie links achterin posteert.

Feit blijft dat spelers, zeker degenen die bij ons spelen, af en toe hun foutjes zullen maken. Ook Schouten, die een zeer sterke pot speelde, had 2 of 3 slechte acties waar direct gevaar uit kwam. Als Schouten dat soort momentjes niet zou hebben, dan speelde hij nu in de basis bij een topclub in Italië en niet bij PSV. Zelfde geldt voor Bella-Kotchap, als die nu echt al fantastisch was geweest, dan had Bayern die transfer niet op de laatste minuten laten aankomen.

Wij hebben bij PSV dit jaar een prima team. In vergelijking met een aantal van de vorige 5/6 jaar zit er wat meer muziek en schwung in. Dat dat onvoldoende is om ons te meten met teams als Arsenal en dat we niet 'zomaar ff' winnen van Sevilla, is geen schande. Laten we hopen dat de selectie onder leiding van Bosz in staat is om nog wat door te groeien, zoals mar88vdv aangeeft. We moeten er dit jaar van genieten dat we een selectie hebben die in staat is om kampioen te worden. Hoe het er volgend jaar uit ziet, is namelijk altijd maar weer afwachten.




Ok ok. ik zet het misschien te zwaar weg. Maar de 0-1 liet Boscalgi zijn man lopen en die schoot de 0-1 binnen. En mi stond bij die kans op de lat Ramalho goed opgesteld en stond boscali er te ver van af. Neemt ook niet weg dat Veerman de bal enorm verprutste op een kut plek en de pas heel goed was.

Wat iemand hier ook zegt, er worden altijd fouten gemaakt en je hebt ook te maken met de kwaliteit van de tegenstander.

En wat ik ook vond is dat Ramalho 2 slechte ballen gaf. Alleen wel het feit is, dat hij bij geen tegendoelpunt was betrokken en Boscalgi wel en daaar wordt niet of nauwelijks overgesproken.

En voor verdedigers is het altijd lastig. Mist Lang een kans een grote kans, dan is die heel gevaarlijk en hebben we van hem genoten, laat Boscalig zijn man lopen en komt er een goal uit, speelt die enorm kut.

Feitelijk komt het op het per saldo op hetzelfde neer. Maar de perceptie voor een verdediger is anders.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 06 oktober 2023 om 15:11:

En voor verdedigers is het altijd lastig. Mist Lang een kans een grote kans, dan is die heel gevaarlijk en hebben we van hem genoten, laat Boscalig zijn man lopen en komt er een goal uit, speelt die enorm kut.

Feitelijk komt het op het per saldo op hetzelfde neer. Maar de perceptie voor een verdediger is anders.


Helemaal mee eens. Die bal die Tillman bijvoorbeeld over schoot (in feite de grootste kans van de wedstrijd) vond ik echt schandalig. En toch hoor je daar niemand over.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Groep B Champions League