Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2024/2025

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Wat een gaaf filmpje heeft PSV wederom gelanceerd op een speeldag in de Champions League. Super!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 19 februari 2025 om 10:09:

Wat een gaaf filmpje heeft PSV wederom gelanceerd op een speeldag in de Champions League. Super!

Zeker! Kippenvel bij dit soort video’s

Hopelijk vanavond een tot op het bot toe gemotiveerd en scherp PSV.
In eigen huis zijn we soms echt tot grote prestaties in staat. Hopelijk vanavond ook weer!

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 30 januari 2025 om 17:10:

Passievrucht schreef op 30 januari 2025 om 09:19:

vaio schreef op 30 januari 2025 om 00:54:

Feyenoord of Juve.. wie zal 't worden..

Tegen Feyenoord hebben we meer kans en zit er zeker een NL bij de laatste 16.
Tegen Juve hebben we nog iets recht te zetten.. vraag is alleen of we daar goed genoeg voor zijn :)

Tegen beide ben je niet geheel kansloos. Prima

Kijk kansloos ben je nooit, maar tegen Juve werden we toch echt van het veld geblazen? Pas in de slotfase toen het beslist was en na de nodige Juve wissels kwamen we een beetje in ons spel. Ik zie ons niet echt doorgaan tegen Juve. We blijven kansen weggeven en Juve heeft aan een of twee kansjes genoeg normaal gesproken.

Ik laat onze kansen afhangen van de basisopstelling en wissels die Bosz doorvoert. Met dezelfde niet werkende en zelfs lekkende noodverbanden (Ledezma op rechts, Schouten EN Veerman, Bakayoko in de basis) geef ik ons ook in eigen huis geen kans. Met Malacia op links, Mauro op rechts, Schouten beginnend vanaf de bank en de combi Peresic/Bajraktarević of Lang/Peresic icm een vechtsmentaliteit en een maximale steun vanaf te tribune (geen gefluit!) geef ik ons alsnog een goede kans! Ik ben echter bang Bosz voor de 1e optie gaat of na 45 minuten en een 1-0 voorsprong besluit Malacia rust te geven, alsnog met Ledezma gaat spelen met als gevolg 30 tot 45 minuten billenknijpen en uiteindelijk met lege handen het velt af te strompelen omdat er in de verdediging uiteindelijk weer 1 of 2 individuele fouten gemaakt worden... Hij lijkt de weg totaal kwijt te zijn sinds de winterstop en de directie lijkt pas in te grijpen als alle prijzen definitief uit zicht zijn. Nou ja stiekem hoop ik op verandering vanavond en een hele mooie pot voetbal!. Komop PSV!

Ow en mochten het penalty's worden. Hoop ik dat Bosz Benitez en Drommel een keer probeert te wisselen (als dat nog kan). Benitez is een goede basiskeeper met soms geweldige reddingen, maar penalty's houdt hij zelden tegen...

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 februari 2025, 14:34:55.

+1/-0

Wat een spannende pot en wat trots dat onze jongens hem naar de volgende ronde geknokt hebben!
Weer een strijdend PSV gezien, hoop dat hiermee het lek boven is en dat we deze lijn naar de competitie door trekken.

+ 11 mio in het laadje.. ook niet vervelend!

+1/-0

Dat weekendje vrij komt wel lekker uit. Laten we hopen dat we het dieptepunt hebben gehad en nu weer een stijgende lijn kunnen pakken. Ik zag weer wat flitsen, vooral vanuit inzet. Maar er is nog een lange weg te gaan. Het wordt tijd om in de Eredivisie weer duidelijke overwinningen te boeken tegen teams waar dat de norm hoort te zijn.

+2/-0

James Sonny Crockett schreef op 20 februari 2025 om 00:43:

Dat weekendje vrij komt wel lekker uit. Laten we hopen dat we het dieptepunt hebben gehad en nu weer een stijgende lijn kunnen pakken. Ik zag weer wat flitsen, vooral vanuit inzet. Maar er is nog een lange weg te gaan. Het wordt tijd om in de Eredivisie weer duidelijke overwinningen te boeken tegen teams waar dat de norm hoort te zijn.

Ik zag wel wat meer dan "wat flitsen". Ik vond het positioneel goed staan, in de omschakeling snel weer met genoeg man achter de bal, opzetten vanuit achteruit was wat beter verzorgd dan afgelopen weken. Ik zag echt wel vooruitgang.

De grootste winst is echter te behalen in de koppies van de spelers. Als die denken op 80% alles uit te kunnen voetballen hebben ze het mis. Iedereen moet 100% inzet tonen en dan zie je waar dit team tot in staat is.

+1/-0

Lage Landen - Italië 3-0 :D. Flink verloren met weddenschappen tegen Fey en Club, maar goed, je moet er wat voor over hebben.

+1/-0

Nu dus Inter of Arsenal. Denk dat we tegen Arsenal de beste kansen hebben, daar liggen ruimtes. En neem aan dat er bij Italianen nu geen sprake meer zal zijn van onderschatting.

En als ik het schema dus goed begrijp zouden we eventueel daarna dus zeer waarschijnlijk Real Madrid treffen ?

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 20 februari 2025 om 11:44:

Nu dus Inter of Arsenal. Denk dat we tegen Arsenal de beste kansen hebben, daar liggen ruimtes. En neem aan dat er bij Italianen nu geen sprake meer zal zijn van onderschatting.

En als ik het schema dus goed begrijp zouden we eventueel daarna dus zeer waarschijnlijk Real Madrid treffen ?

Inter of Arsenal, inderdaad. Beide zijn lastige tegenstanders, dus het is moeilijk te zeggen wat beter is.

Daarna zou je inderdaad Real, Atlético of Leverkusen kunnen treffen, maar eerst maar eens genieten van deze overwinning gister en dan uitkijken naar het treffen tussen Arsenal of Inter.

+1/-0

johnl82 schreef op 19 februari 2025 om 14:25:

PSVRijnwoude schreef op 30 januari 2025 om 17:10:

Passievrucht schreef op 30 januari 2025 om 09:19:

vaio schreef op 30 januari 2025 om 00:54:

Feyenoord of Juve.. wie zal 't worden..

Tegen Feyenoord hebben we meer kans en zit er zeker een NL bij de laatste 16.
Tegen Juve hebben we nog iets recht te zetten.. vraag is alleen of we daar goed genoeg voor zijn :)

Tegen beide ben je niet geheel kansloos. Prima

Kijk kansloos ben je nooit, maar tegen Juve werden we toch echt van het veld geblazen? Pas in de slotfase toen het beslist was en na de nodige Juve wissels kwamen we een beetje in ons spel. Ik zie ons niet echt doorgaan tegen Juve. We blijven kansen weggeven en Juve heeft aan een of twee kansjes genoeg normaal gesproken.

Ik laat onze kansen afhangen van de basisopstelling en wissels die Bosz doorvoert. Met dezelfde niet werkende en zelfs lekkende noodverbanden (Ledezma op rechts, Schouten EN Veerman, Bakayoko in de basis) geef ik ons ook in eigen huis geen kans. Met Malacia op links, Mauro op rechts, Schouten beginnend vanaf de bank en de combi Peresic/Bajraktarević of Lang/Peresic icm een vechtsmentaliteit en een maximale steun vanaf te tribune (geen gefluit!) geef ik ons alsnog een goede kans! Ik ben echter bang Bosz voor de 1e optie gaat of na 45 minuten en een 1-0 voorsprong besluit Malacia rust te geven, alsnog met Ledezma gaat spelen met als gevolg 30 tot 45 minuten billenknijpen en uiteindelijk met lege handen het velt af te strompelen omdat er in de verdediging uiteindelijk weer 1 of 2 individuele fouten gemaakt worden... Hij lijkt de weg totaal kwijt te zijn sinds de winterstop en de directie lijkt pas in te grijpen als alle prijzen definitief uit zicht zijn. Nou ja stiekem hoop ik op verandering vanavond en een hele mooie pot voetbal!. Komop PSV!

Ow en mochten het penalty's worden. Hoop ik dat Bosz Benitez en Drommel een keer probeert te wisselen (als dat nog kan). Benitez is een goede basiskeeper met soms geweldige reddingen, maar penalty's houdt hij zelden tegen...

Zo, ik denk dat Bosz nu wel heeft bewezen dat hij iets meer verstand van voetbal (en z'n spelers) heeft, dan menigeen hier op dit forum?!

+2/-0

Ere wie ere toe komt: wat een geweldige aankoop is Perisic. Die 1-0 is pure klasse.

+2/-0

Denk dat we meer kans maken tegen Inter, gewoon een gevoel..
Dus doe die maar

+1/-0

Helaas weer Arsenal.. jammer, Inter was ook wel eens leuk geweest. Ook jammer dat we eerst thuis duels hebben.

+1/-0

Ik vind de nieuwe opzet best leuk en voor herhaling vatbaar. Maar het is natuurlijk wel zo in elkaar gezet door de UEFA om "toevalligheden" uit te sluiten. Het is uiteraard wel de bedoeling dat alleen de hoogst geklasseerde teams doorgaan. Die opzet lijkt redelijk te slagen want van de laatste acht ploegen zaten er zes vorig seizoen ook bij de laatste acht!!
Alleen het in een dipje verkerende City en Atletico zitten er deze keer niet bij maar wel Inter en Aston villa. Die laatste mag je dan gerust een verrassing noemen lijkt mij.
Wat vinden jullie van de huidige opzet?

+1/-0

Mooie goals hoor, van zowel Driouech als Perisic. Dat was echt geen makkelijke.

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 13 maart 2025 om 18:26:

Mooie goals hoor, van zowel Driouech als Perisic. Dat was echt geen makkelijke.

Zeker niet! Ik kan me ook niet herinneren dat ik onlangs nog zo een mooie stift heb gezien. Je ziet ze überhaupt bijna niet meer (of ik kijk de verkeerde wedstrijden).

Al met al een positieve afsluiting metheel goede support!

+2/-0

Hendrikus schreef op 13 maart 2025 om 13:32:

Ik vind de nieuwe opzet best leuk en voor herhaling vatbaar. Maar het is natuurlijk wel zo in elkaar gezet door de UEFA om "toevalligheden" uit te sluiten. Het is uiteraard wel de bedoeling dat alleen de hoogst geklasseerde teams doorgaan. Die opzet lijkt redelijk te slagen want van de laatste acht ploegen zaten er zes vorig seizoen ook bij de laatste acht!!
Alleen het in een dipje verkerende City en Atletico zitten er deze keer niet bij maar wel Inter en Aston villa. Die laatste mag je dan gerust een verrassing noemen lijkt mij.
Wat vinden jullie van de huidige opzet?

Ja, het leek even verkeerd uit te pakken voor de UEFA, met City, PSG, Real, etc. in de gevarenzone. Het is voor ons wel lekker dat je sws 8 wedstrijden hebt. Het format met alle scenario's is ook mooi. Toch bijna alle clubs moesten ergens voor strijden. Je krijgt ook veel minder remises, aangezien je weinig aan een puntje hebt.

Alleen wel jammer dat er geen degradatie meer is. Ook raar dat je maar een paar spelers mag vervangen en niemand in januari. Als je druk bent met transfers in januari kun je geen team meer opstellen.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2024/2025