Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2024/2025

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 30 januari 2025 om 00:54:

Feyenoord of Juve.. wie zal 't worden..

Tegen Feyenoord hebben we meer kans en zit er zeker een NL bij de laatste 16.
Tegen Juve hebben we nog iets recht te zetten.. vraag is alleen of we daar goed genoeg voor zijn :)

Tegen beide ben je niet geheel kansloos. Prima

+1/-0

Passievrucht schreef op 30 januari 2025 om 09:19:

vaio schreef op 30 januari 2025 om 00:54:

Feyenoord of Juve.. wie zal 't worden..

Tegen Feyenoord hebben we meer kans en zit er zeker een NL bij de laatste 16.
Tegen Juve hebben we nog iets recht te zetten.. vraag is alleen of we daar goed genoeg voor zijn :)

Tegen beide ben je niet geheel kansloos. Prima

Kijk kansloos ben je nooit, maar tegen Juve werden we toch echt van het veld geblazen? Pas in de slotfase toen het beslist was en na de nodige Juve wissels kwamen we een beetje in ons spel. Ik zie ons niet echt doorgaan tegen Juve. We blijven kansen weggeven en Juve heeft aan een of twee kansjes genoeg normaal gesproken.

+1/-0

Als PEC, NAC en Heerenveen al lastig zijn, dan moeten we voorlopig misschien een toontje lager zingen.

+1/-0

Begrijp ik het schema nu goed ? Ik zie allerlei versies langskomen namelijk./

NU krijgen we Feyenoord of Juventus
Daarna krijgen we Arsenal of Inter
En daarna de de winnaar van de groep met o.m. Real Madrid, Atletico Madrid, City en Munchen ?

+1/-0

Is het al bepaald dat we eerst uit spelen?
Dat zal wel een enorm voordeel zijn.
Teveel trauma om het "weer" in de kuip te zullen moeten beslissen...
Als...

+1/-0

Corinthians schreef op 31 januari 2025 om 07:38:

Is het al bepaald dat we eerst uit spelen?
Dat zal wel een enorm voordeel zijn.
Teveel trauma om het "weer" in de kuip te zullen moeten beslissen...
Als...

Volgens mij is het een soort "tennis schema", zodat er tot en met de finale totaal niet meer geloot hoeft te worden. We spelen nu dus eerst in Turijn of Rotterdam, de terugwedstrijd thuis en vervolgens (hopelijk) op carnavalsdinsdag of de dag daarna thuis tegen Arsenal of FC Inter. Vervolgens alweer een week later de return.

Op deze manier heeft de UEFA er dus voor 36 teams twee en 16 teams 4 wedstrijden extra bijgepompt ten opzichte van vorig seizoen.

+1/-0

Met carnaval tegen Arsenal...
Goede herinneringen

+2/-0

Feyenoord heeft, net als wij, aardig wat blessures en ook nog transferperikelen. Daarnaast zijn ze zo wisselvallig als de pest. Ik zie ons tegen Feyenoord als favoriet.

Tegen Juve wordt het lastig. De 1e groepswedstrijd liet het verschil zien tussen de 'jongetjes' van PSV en de mannen van Juve. Vooral in verdedigend opzicht werd het verschil toen enorm duidelijk. Wij waren op dat moment nog niet op oorlogssterkte, maar dat zullen we, gezien de blessures, straks ook niet zijn.

We gaan het zien bij de loting. Drie midweken achter elkaar tegen Feyenoord is natuurlijk een bizar scenario, maar ik denk dat ik daar toch voor zou kiezen.

+1/-0

Oke Juventus dus, qua kansen liever Feyenoord. Hopelijk onderschatten ze ons nu 😊

+1/-0

In de huidige vorm heb ik er geen enkel geloof in. Dat geeft niet. De miljoenen zijn binnen. Nu zaak om het in de competitie weer op de rit te krijgen.

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 31 januari 2025 om 15:11:

In de huidige vorm heb ik er geen enkel geloof in. Dat geeft niet. De miljoenen zijn binnen. Nu zaak om het in de competitie weer op de rit te krijgen.

Eens, aan de wedstrijd tegen Liverpool-C (niveautje NAC/Heerenveen) hecht ik geen enkele waarde en de laatste wedstrijden is het telkens armoe troef. De goals vliegen ons nu al om de oren en zo`n Juve heeft maar een halve kans nodig.

+1/-0

Prijzen voor kaarten voor de thuiswedstrijd tegen Juve liegen er niet om, € 62,50 voor Oost/West en € 42,50 voor de jongerenrang t/m 17 jaar. (voor seizoen-/clubkaart houders)

Vraag me echt af waar dat nou toch weer voor nodig is. We hebben al 50+ miljoen verdiend in de CL en net 8 miljoen in de schoot geworpen gekregen dankzij de onverwachte transfer van Dams, ontzie je vaste supporters dan toch eens een beetje PSV. :verlegen

+1/-0

EHVDGXT schreef op 01 februari 2025 om 09:32:

Prijzen voor kaarten voor de thuiswedstrijd tegen Juve liegen er niet om, € 62,50 voor Oost/West en € 42,50 voor de jongerenrang t/m 17 jaar. (voor seizoen-/clubkaart houders)

Vraag me echt af waar dat nou toch weer voor nodig is. We hebben al 50+ miljoen verdiend in de CL en net 8 miljoen in de schoot geworpen gekregen dankzij de onverwachte transfer van Dams, ontzie je vaste supporters dan toch eens een beetje PSV. :verlegen

Ik schrok er ook van. De duurste kaarten kosten zelfs 150 euro per stuk. Dat is bijna 2 euro per minuut :schrik

Oost, West, U € 62,50
Vak M € 70,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT € 80,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS € 90,00
Vak CC, DD, PP en RR € 112,50
Vak CD en PR € 120,00
Vak C, D, P en R € 132,50
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) € 150,00

+1/-0

shevchenko schreef op 01 februari 2025 om 09:56:

Ik schrok er ook van. De duurste kaarten kosten zelfs 150 euro per stuk. Dat is bijna 2 euro per minuut :schrik

Oost, West, U € 62,50
Vak M € 70,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT € 80,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS € 90,00
Vak CC, DD, PP en RR € 112,50
Vak CD en PR € 120,00
Vak C, D, P en R € 132,50
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) € 150,00

Nou, echt heh! Moet je je eens bedenken wat er gevraagd gaat worden als we nog een ronde verder zouden mogen komen. 75 of 80 euro op Oost en 50 euro voor de kids op de jongerenrang? Gekkenwerk.

+1/-0

Na een aantal magere sportieve jaren (5 jaar zonder kampioenschap) en 3 corona seizoenen waarin de supporters trouw hun seizoenkaart hebben betaald zonder naar de wedstrijden te mogen zou je toch een wat ander prijsbeleid van de club verwachten. Maar nee, de supporter moet maximaal uitgemolken worden. De macht van de monopolie he. Je kan niet even overstappen naar een andere club en dat weet de directie dondersgoed. Helaas wordt de clubliefde duurbetaald.

+2/-0

Is natuurlijk geheel logisch. PSV wil voor volgend seizoen de all-in kaart aan de man brengen. Die vond ik aanvankelijk heel duur, maar dit seizoen zit alles mee (thuiswedstrijden in de beker en rondje door in Europa) en dan is het ineens voordelig. Door nu de prijzen Europees op te voeren, gaan veel mensen volgend jaar toch voor all-in. Daarnaast bevinden we ons nu wel in het voetbalwalhalla van de wereld, dus dan mag een kaartje ook best prijzig zijn vind ik.

+2/-0

forza vessem schreef op 04 februari 2025 om 15:12:

Is natuurlijk geheel logisch. PSV wil voor volgend seizoen de all-in kaart aan de man brengen. Die vond ik aanvankelijk heel duur, maar dit seizoen zit alles mee (thuiswedstrijden in de beker en rondje door in Europa) en dan is het ineens voordelig. Door nu de prijzen Europees op te voeren, gaan veel mensen volgend jaar toch voor all-in. Daarnaast bevinden we ons nu wel in het voetbalwalhalla van de wereld, dus dan mag een kaartje ook best prijzig zijn vind ik.

Mee eens! Ik heb een all-in kaart en inmiddels is het "voordeel" al opgelopen tot € 105,- (er daarbij wel vanuit gaande dat je als normale SCC-houder dan ook in de voorrang de eigen plaats zou hebben gekocht voor ALLE wedstrijden)..

+1/-0

Morgen is het zover: PSV - Juventus.

Gezien de huidige vorm wordt het een uiterst lastige wedstrijd. Toch heeft PSV dit seizoen al vaker weten te verrassen – zowel in positieve als negatieve zin.

De verdediging zal er dit keer (wellicht) anders uitzien, met Malacia, Boscagli, Flamingo en Mauro, in plaats van de opstelling van vorige week met Mauro, Obispo, Flamingo en Ledezma.

Juventus beschikt over een aantal absolute topspelers, waaronder Vlahovic, Yildiz, Gonzalez, Conceicao, Thuram, Locatelli, Kolo Muani en Gatti. Op papier hebben zij waarschijnlijk op elke positie een waardevollere speler dan ons PSV.

Maar het blijft bekervoetbal, en in zulke wedstrijden is alles mogelijk. Laten we als supporters massaal achter ons team staan! 🔴⚪🔥

Forza! :psv

+2/-0

Die Italiaanse clubs zijn niet zo goed in tussenrondes. Hopelijk blijft dat zo.

+1/-0

Albert Trestena schreef op 18 februari 2025 om 23:01:

Die Italiaanse clubs zijn niet zo goed in tussenrondes. Hopelijk blijft dat zo.

Laten we het hopen! Vrees dat Juventus wel de lastigste is van de 3

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2024/2025