Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2024/2025

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Zo met een schuin oog kijkend naar de stand en het resterende programma moeten wij vooral hopen op puntverlies van Feyenoord en Stuttgart. PSG en Juventus zullen waarschijnlijk boven ons gaan eindigen, dus het gaat kiele-kiele worden!

+1/-0

Je vergeet dat, áls wij winnen van Rode Ster, we ook een aantal ploegen zoals bijv. Celtic en Club Brugge weer voorbij gaan steken. Pas als we slechts max 1 punt halen uit de resterende 2 wedstrijden halen, komen we in de problemen. Maar dan zijn er wel meer ploegen die gevaarlijk kunnen worden, afhankelijk van de resultaten vanavond en in speelronde 7.

Het blijft koffiedik kijken met deze opzet. We hebben onszelf gisteren een zeer slechte dienst bewezen helaas, waardoor de druk er in Belgrado vol op staat. En we moeten aantreden zonder onze belangrijkste man in de CL tot nu: Malik Tillman.

+1/-0

Het is heel simpel: als je niet kunt winnen van Rode Ster verdien je het ook niet om door te gaan.

+1/-0

Als Liverpool de volgende wedstrijd wint zijn ze zeker eerste. Dan zouden ze misschien met een B team kunnen komen. Maar dat gaat Slot nooit doen denk ik. En tsja als Brest B al te sterk voor ons is dan moeten we er maar niet te veel van verwachten.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SouBavaria schreef op 11 december 2024 om 15:08:

Zo met een schuin oog kijkend naar de stand en het resterende programma moeten wij vooral hopen op puntverlies van Feyenoord en Stuttgart. PSG en Juventus zullen waarschijnlijk boven ons gaan eindigen, dus het gaat kiele-kiele worden!

Ik hoop dat feyenoord verliest vanavond, maar aan de andere kant komt Sparta Praag (nu 4 punten meen ik) dan ook wel heel dichtbij en kunnen zij en Feyenoord ons voorbij in de komende rondes als we niet genoeg punten pakken.

+1/-0

Hendrikus schreef op 11 december 2024 om 20:11:

Als Liverpool de volgende wedstrijd wint zijn ze zeker eerste. Dan zouden ze misschien met een B team kunnen komen. Maar dat gaat Slot nooit doen denk ik. En tsja als Brest B al te sterk voor ons is dan moeten we er maar niet te veel van verwachten.

Slot is veel te eerzuchtig en wil zeker bij terugkomst in Nederland nog even laten zien dat hij beter is dan Bosz. Liverpool moet nu thuis tegen Lille, dan winnen ze wel denk ik en dan kunnen ze tegen ons de perfecte score halen in de nieuwe CL, das historie en zal denk ik niet heel vaak gaan gebeuren. Weet bijna zeker dat Slot die kans niet gaat laten lopen.

Hij was ook enorm kritisch op zijn ploeg na de overwinning tegen Girona, hij wil niet alleen winst, maar ook nog goed spel. Die gaat echt niet de wedstrijd laten lopen in Eindhoven. (Nog los van de premies)

+1/-0

Soms is een A-team op 80% een makkelijkere tegenstander dan een tot de tand gemotiveerd B-team. Dat zou voor Liverpool-thuis ook kunnen gelden. Eerst maar eens een resultaat halen in Belgrado.

Tot dusver is het een hele matige CL-campagne. Goed tegen Sporting en Girona, redelijk en wat gelukkig tegen PSG, heel gelukkig tegen Shakthar en ronduit onvoldoende tegen Juve en Brest.

Een aantal spelers levert structureel niet of nauwelijks waarbij met name de flanken er negatief uitspringen. Bakayoko is zeer matig (of is dit wellicht zijn niveau), Karsdorp dramatisch, Dams komt op dit niveau tekort en Lang moet eens wat vaker op het niveau spelen wat hij zelf denkt te hebben.

+2/-0

Ik hoop dat feyenoord verliest vanavond, maar aan de andere kant komt Sparta Praag (nu 4 punten meen ik) dan ook wel heel dichtbij en kunnen zij en Feyenoord ons voorbij in de komende rondes als we niet genoeg punten pakken.

Hmm 2-0 na 10 minuten.

+1/-0

Hmm 2-0 na 10 minuten.

Hun min of meer eerste bal op doel gaat er direct in via een verdediger, en direct de tweede ook. Dan speel je een gewonnen pot ja. Die gaan ons qua punten voorbij en het verschil in doelsaldo (-5) met ons werken zo ook snel weg.

Hup AC Milan ! Hopelijk pakt rode ster een rode kaart of wat.

Echt he, dag was al beroerd na gister en het wordt alleen maar erger. Amper kunnen winnen van RKC en dan dit nu. Zij peiken tenminste als het er echt om gaat.

+1/-0

Het lijkt plek 23 te gaan worden, met PSG, Zagreb en Stuttgart direct in onze nek.

Edit : Het kan dus nog erger, Rode ster gelijk

Dit bericht is gewijzigd op 11 december 2024, 22:41:54.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 11 december 2024 om 22:25:

Het lijkt plek 23 te gaan worden, met PSG, Zagreb en Stuttgart direct in onze nek.

Zagreb heeft nog 2 lastige wedstrijden met Arsenal uit en AC Milan thuis.
PSG moet tegen Man City en vervolgens tegen Stuttgart die eerst nog de nummer laatst (Slovan Bratislava) krijgen.

Kortom; er moeten nog ergens 3 punten gehaald worden!

+1/-0

Koen073 schreef op 11 december 2024 om 23:03:

PSVRijnwoude schreef op 11 december 2024 om 22:25:

Zagreb heeft nog 2 lastige wedstrijden met Arsenal uit en AC Milan thuis.
PSG moet tegen Man City en vervolgens tegen Stuttgart die eerst nog de nummer laatst (Slovan Bratislava) krijgen.

Kortom; er moeten nog ergens 3 punten gehaald worden!

Eens, zo gaan we het niet redden. En ik lees nu dat feyenoord al zo goed als zeker is van de volgende ronde, maar ik heb daar ook sterk mijn twijfels bij. Munchen lijkt me echt te hoog gegrepen enpunt(en pakken bij Lille? Twee nederlagen zal hun doelsaldo ook niet goed doen. En ik zie nog genoeg ploegen die aan hun 10 punten kunnen komen. maar goed, vooralsnog staan ze er beter voor dan wij.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Champions League 2024/2025