Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.073
Reg.: 23 juli 2000
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Goldensands schreef op 07 februari 2021 om 16:18:
Zou het iets te maken kunnen hebben met de positieve Corona test destijds van Onana? Was rond dezelfde periode dat hij eerst niet naar een uitwedstrijd in de CL mocht en daarna alsnog wel. Overigens was dat toen voor meer spelers het geval. Mss heeft het niks met elkaar te maken hoor, maar ik bedacht me net dat dat rond dezelfde periode was.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 06 februari 2021 om 14:02:
Onzin natuurlijk, maar dat weet je zelf ook wel. Van welke wedstrijden is bewezen dan dat hij met doping heeft gespeeld? Inderdaad, geen enkele. Je praat zoveel onzin dat het niet eens de moeite waard is om er verder serieus een reactie op te gaan geven.
open/sluit de onderstaande quote:
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
Ajax wilt een meerderheidsbelang in de JCArena BV gaan kopen. Blijkbaar hebben ze enige tijd geleden een aantal miljoenen uitgeleend aan de JCArena BV die eenzijdig zijn omgezet in achtergestelde leningen. Er wordt toch flink geprutst daar.
Daarnaast is het nog zo dat de JCArena BV veelal verliesgevend is geweest de laatste jaren, dus zou niet weten waarom ze dit zouden willen.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:Koen073 schreef op 10 februari 2021 om 10:25:
Ajax wilt een meerderheidsbelang in de JCArena BV gaan kopen. Blijkbaar hebben ze enige tijd geleden een aantal miljoenen uitgeleend aan de JCArena BV die eenzijdig zijn omgezet in achtergestelde leningen. Er wordt toch flink geprutst daar.
Daarnaast is het nog zo dat de JCArena BV veelal verliesgevend is geweest de laatste jaren, dus zou niet weten waarom ze dit zouden willen.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 07 februari 2021 om 23:16:
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 06 februari 2021 om 14:02:
Onzin natuurlijk, maar dat weet je zelf ook wel. Van welke wedstrijden is bewezen dan dat hij met doping heeft gespeeld? Inderdaad, geen enkele. Je praat zoveel onzin dat het niet eens de moeite waard is om er verder serieus een reactie op te gaan geven.
Hij is één dag voor het competitieduel tegen Fortuna betrapt op doping. Dus je kunt wel stellen dat hij in ieder geval dat duel met doping heeft gespeeld.
Dat jij moeite hebt om serieus te reageren op forumgenoten met een andere mening was me overigens al langer duidelijk.
open/sluit de onderstaande quote:
Bedoel je toen of nu? Nu is het wel bewezen.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 10 februari 2021 om 10:51:
Volgens mij is dopinggebruik niet bewezen. Er is bewezen dat er een middel in zijn bloed zat dat kan worden gebruikt om dopinggebruik te maskeren. Dat middel staat op de verboden lijst, maar is dus op zichzelf geen doping.
wples1987
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 148
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 10 februari 2021 om 13:56:
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 10 februari 2021 om 10:51:
Volgens mij is dopinggebruik niet bewezen. Er is bewezen dat er een middel in zijn bloed zat dat kan worden gebruikt om dopinggebruik te maskeren. Dat middel staat op de verboden lijst, maar is dus op zichzelf geen doping.
Furosemide staat op de WADA dopinglijst. Het gebruik ervan betekent dus dat je doping gebruikt. Dat het middel an sich niet prestatieverhogend werkt heeft daar niks mee te maken.
De Dopingautoriteit spreekt overigens van een dopingovertreding en niet van dopinggebruik. Onder dopingovertredingen vallen veel meer zaken zoals het niet goed meewerken aan dopingtests of handel in doping.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Nee hehe, die zijn gemaskeerdopen/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 10 februari 2021 om 15:01:
[...]
prestatiebevorderende middelen zijn niet bewezen.
[...]
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Onana nog een jaar contract, mijn god. Stel dat hij niet verlengd kan hij naar Real Madrid, Barcelona, City of United. Als hij wel verlengd kan hij naar een club die bereid is 30 miljoen voor een keeper te betalen.
Als ik Onana was ging ik mooi niet verlengen en ik liet ik ze stikken en tekende ik over 11 maanden bij Barcelona.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 10 februari 2021 om 18:59:
Nee hehe, die zijn gemaskeerdopen/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 10 februari 2021 om 15:01:
[...]
prestatiebevorderende middelen zijn niet bewezen.
[...]
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:cocufan1 schreef op 10 februari 2021 om 22:14:
Wat een schijt figuren lopen er rond bij Ajax. Die Tadic die bij elke aanraking naar de grond gaat alsof hij doormidden geschopt word. Of die schele Argentijn die constant op de grond ligt te janken. Bah bah. Dat stel zielige toneelspelers zijn echt een ergernis.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 10 februari 2021 om 22:07:
Vrij bizar dat ze een eerbetoon doen aan een dopingzondaar - door de club geregisseerd nota bene volgens Stekelenburg.
Daarnaast hebben ze duidelijk van Getafe geleerd - veel schoppen en vervolgens bij alles toneelspelen. Alleen vonden ze het toen bijzonder onsportief.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Iemand gisteren Barcelona-PSG gezien?
Wat me opviel:
- Ex-Ajacied Frenkie de Jong werd neergehaald in het strafschopgebied door een verdediger die hem per ongeluk van achter raakte (video: https://www.nu.nl/285856/video/kuipers-geeft-penalty-aan-barca-na-lichte-overtreding-op-de-jong.html)
- Bjorn Kuipers legt de bal op de stip
Ik dacht even dat ik een déjà vu had. Want dit moment kwam me bekend voor:
- Ajacied Daley Blind haalt Lozano neer in het strafschopgebied door hem per ongeluk van achter te raken (video: https://www.voetbalprimeur.nl/videos/872155/ajax-ontsnapte-na-zes-minuten-aan-penalty-blind-landt-op-achillespees-van-lozano.html)
- Scheidsrechter legt de bal niet op de stip
- Saillant detail: het was dezelfde scheidsrechter als gisterenavond
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
Sterker nog - bij Lozano is er heel duidelijk contact. Bij de Jong is het niet te zien of er contact is - het is vooral duidelijk dat de Jong zichzelf haakt.
Wonderlijk toch, zeker omdat ik van de week nog hoorde na de 2 aanslagen uit in Amsterdam hoorde dat ze internationaal niet zo flauw fluiten als in Nederland.
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 17 februari 2021 om 09:09:
Iemand gisteren Barcelona-PSG gezien?
Wat me opviel:
- Ex-Ajacied Frenkie de Jong werd neergehaald in het strafschopgebied door een verdediger die hem per ongeluk van achter raakte (video: https://www.nu.nl/285856/video/kuipers-geeft-penalty-aan-barca-na-lichte-overtreding-op-de-jong.html)
- Bjorn Kuipers legt de bal op de stip
Ik dacht even dat ik een déjà vu had. Want dit moment kwam me bekend voor:
- Ajacied Daley Blind haalt Lozano neer in het strafschopgebied door hem per ongeluk van achter te raken (video: https://www.voetbalprimeur.nl/videos/872155/ajax-ontsnapte-na-zes-minuten-aan-penalty-blind-landt-op-achillespees-van-lozano.html)
- Scheidsrechter legt de bal niet op de stip
- Saillant detail: het was dezelfde scheidsrechter als gisterenavond
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax