Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22

Begrijp de interesse in Veerman ook niet, ze hebben als aanvallende middenvelders kocku en Till.
Beiden matig, maar ze kunnen die laatste euro die ze hebben beter uitgeven aan een goede spits of een CV.

 

+1/-0

Een spits zou prioriteit nummer 1 moeten zijn.

 

+1/-0

Als je Til, Kokcu, Toornstra & Antonucci al hebt, is er geen enkele noodzaak om Veerman (mbv externe financiers) aan te trekken natuurlijk. Maar goed, beleidsmatig is het al jarenlang een zooitje in Rotterdam natuurlijk.

Prima als ze Veerman halen, gaat ze alleen totaal niet verder helpen.

 

+1/-0

Gister de wedstrijd gezien, ik heb me plechtig voorgenomen wat minder kritisch naar PSV te kijken.... blind die ballen voor de goal gooien vanaf het begin en achter de deur wagenwijd openzetten.
Die nieuwe back komt te kort, Fer & Kocku drama, Bozenik en Bannas zeer matig, Linsen lijkt kuipvrees te hebben, Sinestra kan nog iets worden, Antonuci was leuk bij volendam, die krijgt nog het voordeel van de twijfel. Till scoorde 3x, maar had er 5 moeten maken..

Gullit zou zeggen dat Slot niet te benijden is.....

 

+1/-0

Slot is 10 kilootjes aangekomen deze zomer. Zal wel veel geheime etentjes hebben gehad met Frank en Mark.

Feyenoord moet dus ook 3 voorrondes overleven om het hoofdtoernooi van de Conference League (hoe kort je dat af? CL is al bezet) te bereiken. Volgende horde is FC Luzern. Vorig seizoen met veel geluk 5e geworden (van de 10!) in de Zwitserse competitie. Maar wel de beker gewonnen, nadat Basel en Young Boys al schandalig vroeg uitgeschakeld waren. Op basis daarvan stromen ze in deze voorronde in.

Maar goed, FC Drita heeft aangetoond dat Feyenoord geen enkele tegenstander moet onderschatten :D

 

+1/-0

CFL?

 

+1/-0

ECL, officieel heet het de Europe Conference League

Ondertussen loopt bij Feyenoord zo'n beetje enige talent uit de A-selectie transfervrij de deur uit :D

 

+3/-0

PSV heeft het op dat vlak ook niet altijd prima voor elkaar …

 

+1/-0

Wat is dat toch met die oefenpotjes en spelers die wedstrijden niet zo zien? Gisteren Tagliafico en nu Carrasco.

 

+1/-0

Het lijkt me niet dat Atlético al lang in training is / Feyenoord heel serieus neemt, anders is deze stand, zelfs met 10 man, niet te verklaren. Feyenoord heeft een dramatisch elftal.

 

+1/-0

Het is gewoon typisch Feyenoord. In kleinere wedstrijden staan ze gruwelijk voor lul, terwijl ze in topwedstrijden opeens boven zichzelf uitstijgen. Volgende week zullen ze het in Tilburg opeens weer heel moeilijk hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 08 augustus 2021 om 19:13:

Het is gewoon typisch Feyenoord. In kleinere wedstrijden staan ze gruwelijk voor lul, terwijl ze in topwedstrijden opeens boven zichzelf uitstijgen. Volgende week zullen ze het in Tilburg opeens weer heel moeilijk hebben.


Aah ok,vandaar dat ze tegen ons vaak winnen en tegen die amsterdammers verliezen.
Ik begrijp hem. :B

 

+2/-0

Zo zie je maar het opportunisme in voetbal. Een aantal weken geleden kon Feyenoord er volgens de kenners niets van. Nu zijn ze zogenaamd een superploeg met een wondertrainer.

 

+1/-0

Ik ben wel onder de indruk van Slot hoor, maar dat vond ik bij AZ al een hele goede. Bruggink zegt het altijd wel mooi, hij kan het goed uitleggen en praat makkelijk en is ook goed met spelers volgens mij. Maar het probleem van Feyenoord zit hem in constant zijn en in de 3 wedstrijden per week. Hoe dat eruit gaat zien zal wellicht duidelijk worden half en eind september. Utrecht uit in speelronde 3 is al een mooie testcase.

 

+1/-0

Ach, what else is new in football? We zijn allemaal niet vies van een beetje opportunisme. Zeker in het begin van het seizoen moeten de zogenaamde kenners toch wat te praten hebben, en de wat controversiële uitspraken blijven over het algemeen wat beter hangen.

Over Feyenoord: een lastige ontsnapping tegen FC Drita is geen garantie voor een kutseizoen, net zoals de 4 overwinningen nu geen garantie zijn voor succes. Als je de tegenstand van Heracles, NEC en Willem 2 dit weekend gezien hebt, dan lijkt het alsof de topclubs heel goed zijn, maar in feite toont het maar weer eens aan hoe zwak de middenklasse in de eredivisie is.

Het enige wat je kan zeggen is dat Slot na de laatste weken wat lekkerder in zijn vel zal zitten en dat Feyenoord met wat meer vertrouwen zal spelen. Ik ben benieuwd waar dat in Rotterdam toe gaat leiden, vooralsnog acht ik ze kwalitatief niet in staat om met Ajax en PSV wedijveren.

 

+1/-0

Slot laat ze in ieder geval fris en attractief spelen,en er is best aardig ingekocht.
De doelstelling moet vanaf nu niks minder dan de derde plaats zijn,die denk ik met Fc Utrecht uitgevochten kan worden.

 

+1/-0

Ze zullen op de transfermarkt toch nog wat moeten halen. Ze hebben geen enkele fatsoenlijke spits, terwijl Linssen de enige back-up is voor de vleugels. Ontbreekt er een speler moet er daar direct een middenvelder staan. Ook achterin moeten ze steeds terugvallen op middenvelders als er in het centrum iemand ontbreekt.

Qua absolute aantallen hebben ze een vrij grote selectie, maar dat zijn wel zeven verdedigers (waarvan Geertruida nog minstens twee maanden uit de roulatie is), elf middenvelders en zes aanvallers (waarvan Baldé ook nog enkele maanden uit de roulatie is). Van die zes aanvallers zijn het bovendien twee spitsen die in de Eredivisie niks te zoeken hebben. Het is dan ook volstrekt logisch om afgelopen week een middenvelder aan te trekken als er geen geld is, terwijl je juist achterin en voorin nog spelers nodig hebt.

Ze zullen nog wel twee of drie spelers moeten halen (wat vrij lastig is zonder geld), anders zullen ze vanzelf weg gaan zakken als dadelijk de schorsingen en blessures aan komen zetten. Zeker als de ze groepsfase van de Conference League halen, want dan is het tot en met de winterstop in vrijwel iedere week een midweekse wedstrijd. Met een selectie die (nog) totaal niet in balans is, is dat alleen maar vragen om problemen.

 

+1/-0

Wat denken we van Feyenoord? Na alle hosanna van het eerste deel van de maand augustus, zijn ze denk ik terug op aarde geland. Twee achtereenvolgende 3-1 nederlagen in uitwedstrijden, waarbij ze in Utrecht heel weinig te vertellen hadden.

Vervolgens doen ze op transfer-deadline vooral een aantal uitgaande transfers en halen ze een Arsenal-talent en Cyriel Dessers binnen op huurbasis. Mijn wenkbrauwen hebben wel een beetje gefronst toen ik gisteren las over de interesse in Dessers.

Jorgensen heeft Feyenoord een dienst bewezen in het kampioensjaar, maar viel daarna ver terug. Bozenik en Pratto voldeden uiteraard ook niet, en ook de jeugdspelers (Vente, Bannis) komen / kwamen allemaal tekort. Qua spitsen is het de laatste jaren weinig succesvol geweest. Met Jahanbaksh en Linssen hebben ze 2 goede aanvallers, Sinisterra is aardig in vorm, maar verder is het allemaal heel erg dunnetjes. Nu komen daar in mijn ogen 2 twijfelgevallen bij, die Feyenoord niet direct sterker maken. Ik ben in ieder geval nog nooit bang geweest als de tegenstander een spits van het kaliber Dessers op ging stellen.

Wat zijn jullie verwachtingen van Feyenoord? Hoe gaan ze om met het dubbele programma? Kunnen ze het ons lastig maken in speelronde 5? En op de lange termijn?

 

+1/-0

Ze zullen het de topclubs in een wedstrijd vast wel lastig kunnen maken. Het is dat AZ echt enorm heeft ingeleverd en ze daarom alsnog 'gewoon' derde kunnen worden. Maar als je kijkt naar de hele selectie zitten ze echt enorm van zowel PSV als Ajax af. Omdat ze zoveel verdedigers hebben, hebben Fer en Burger afgelopen weken in de verdediging moeten spelen. Die zijn inmiddels vertrokken, Haps hebben ze ook laten gaan. Ik wens ze veel succes...

Spelers klaagden vorige week al over vermoeidheid, nu is de selectie nog smaller geworden en hebben ze tot en met de winterstop twee vrije midweken. In alle andere weken volgt ook midweeks nog een programma. Met ook nog eens vijf uitwedstrijden (en thuis tegen AZ) na de groepswedstrijden in Europa is het een kwestie van tijd tot ze wegvallen.

 

+1/-0

Wel een beetje jammer dat hun wedstrijd tegen Maccabi Haifa nu 2 dagen eerder wordt gespeeld ivm een Joodse feestdag. Dat geeft hun veel meer rust om te herstellen.
Op langere termijn is de selectie van Feyenoord inderdaad niet goed genoeg in de breedte, zal wel een derde plek worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord