Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 185 186 187 188 189

Blijkt eens te meer maar weer dat deze jongen echt het IQ van een visstick heeft. Voetbalmiljonair en dan op deze manier een beetje schnabbelen en op een telefoon een bekentenis doen van een feit waarvan je verdacht wordt. Knuppel. Die is in ieder geval volledig op zijn plaats in Rusland.

 

+3/-0

Te dom om te poepen. Serieus.

 

+1/-0

Wist Ajax iets van die drugs?

 

+1/-0

En een maand voor zijn vlucht naar Rusland kon hij nog gewoon meedoen tegen ons en zelfs scoren omdat hun trainer vond dat hij onschuldig was tot tegendeel bewezen was. Op zich is dat waar, maar niet opstellen zou toch netter geweest zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 10 maart 2022 om 19:55:

Wist Ajax iets van die drugs?


Derksen gaf toendertijd al aan dat ajax wist dat hij in heel foute kringen verkeerde. Dus ze zullen best wel in ieder geval vermoedens gehad hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 10 maart 2022 om 20:17:

En een maand voor zijn vlucht naar Rusland kon hij nog gewoon meedoen tegen ons en zelfs scoren omdat hun trainer vond dat hij onschuldig was tot tegendeel bewezen was. Op zich is dat waar, maar niet opstellen zou toch netter geweest zijn.



Nou, inderdaad, daar wilde ik naartoe.

 

+1/-0

Maar het is toch allang duidelijk dat ajax zich ten alle tijden boven alles verheven voelt?
Tuurlijk wisten ze hier vanaf, maar sportieve prestaties gaan boven álles.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 10 maart 2022 om 20:50:

Maar het is toch allang duidelijk dat ajax zich ten alle tijden boven alles verheven voelt?
Tuurlijk wisten ze hier vanaf, maar sportieve prestaties gaan boven álles.


Kan me niet voorstellen dat Ajax ook wist van de criminele activiteiten. Dat zou wel hele slechte publiciteit geweest zijn voor de club. En we hebben het maar over Promes hè, niet over Messi..

 

+1/-0

Tuurlijk wisten die daar van, of hadden tenminste al wel eens geruchten gehoord.
Met honderden spelers van a-selectie tot aan jeugd en weet ik veel hoeveel meer mensen met een lijntje naar Ajax,die allemaal in en rond Amsterdam rondlopen, is er altijd wel eens iemand die wat ziet of wat hoort.
En je weet hoe dat gaat, zo'n verhaaltje is natuurlijk erg hot en gaat rond als een lopend vuurtje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 11 maart 2022 om 08:42:

Tuurlijk wisten die daar van, of hadden tenminste al wel eens geruchten gehoord.
Met honderden spelers van a-selectie tot aan jeugd en weet ik veel hoeveel meer mensen met een lijntje naar Ajax,die allemaal in en rond Amsterdam rondlopen, is er altijd wel eens iemand die wat ziet of wat hoort.
En je weet hoe dat gaat, zo'n verhaaltje is natuurlijk erg hot en gaat rond als een lopend vuurtje.



Inderdaad joh! Die club is gewoon hetzelfde als zijn spelers en staf! Een grote boevebende!

 

+1/-0

Blind en Schuurs centraal, hopelijk kan Cambuur daar wat mee.

 

+1/-0

Het verzet heeft welgeteld 3 minuten geduurd. Vandaag gaan ze echt geen punten laten liggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 11 maart 2022 om 20:19:

Het verzet heeft welgeteld 3 minuten geduurd. Vandaag gaan ze echt geen punten laten liggen.




Nou, dat loopt toch even anders ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 11 maart 2022 om 20:19:

Het verzet heeft welgeteld 3 minuten geduurd. Vandaag gaan ze echt geen punten laten liggen.


zeker weten ?

 

+1/-0

Pffff…..

 

+2/-0

Weer 3-2? Laten we het erop houden dat de flow er steeds meer uit geraakt.

Al ben ik na donderdag het vertrouwen wel een beetje kwijt dat wij ze echt onder druk kunnen houden.

 

+1/-0

Ik had graag ongelijk gehad hoor 😉

 

+1/-0

Je zou toch denken (en zeker hopen) dat het ze binnenkort wel een keer punten kost.

 

+1/-0

Wij scoorden ook een keer in blessuretijd, bij NEC. Wonnen thuis van Sparta door goals in de laatste tien minuten, uit van Sparta na een rode kaart, thuis van Zwolle nadat we tien minuten voor tijd nog achter stonden en Ajax verloor op het eind punten bij Twente.

Weet dat het teleurstellend is om Ajax twee keer te zien ontsnappen, maar als ik zo even een en ander op een rijtje zet, dan hebben we over rechtvaardigheid niet eens zoveel te klagen.

En ik zie Ajax graag verliezen, geloof me.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax