Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

Geblesseerde Antony komt dit seizoen mogelijk niet meer in actie voor Ajax
Bron: Nu.nl

Ajax kan mogelijk de rest van het seizoen niet meer over Antony beschikken. De aanvaller raakte vorige week tijdens de interlandperiode geblesseerd aan zijn enkel en komt in april in ieder geval niet meer in actie.

De 22-jarige Antony werd in de WK-kwalificatiewedstrijd van Brazilië tegen Bolivia (0-4-winst) een kwartier voor tijd op een brancard van het veld gedragen. Onderzoek in Nederland wees maandag uit dat de blessure aan de rechterenkel ernstiger is dan aanvankelijk werd gedacht.

Ajax meldt dinsdag in een verklaring dat Antony in ieder geval tot het einde van deze maand uit de roulatie is en "dat de kans bestaat" dat de rechtsbuiten dit seizoen helemaal niet meer in actie komt.



Zijn we voorlopig even van dit nare mannetje verlost. Zelden iemand op de Nederlandse velden gezien met zo'n nare trekjes. Al komt Tadic wel in de buurt.

 

+3/-0

Karma.

 

+1/-0

580 man naar Groningen. Chapeau!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

08.05.2016 schreef op 05 april 2022 om 12:07:

580 man naar Groningen. Chapeau!



Waar heb je deze info vandaan?

 

+1/-0

Ik zie geen aantallen, maar dit stond op RTV Noord - uitvak duidelijk niet uitverkocht:

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/910071/fc-groningen-ajax-uitverkocht-dit-zijn-de-krenten-in-de-paplink

Daarnaast ook een grappige tweet van Groningen dat ze kijken wie ze bij het theater afzetten en wie bij het stadion. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 06 april 2022 om 07:39:

open/sluit de onderstaande quote:

08.05.2016 schreef op 05 april 2022 om 12:07:

580 man naar Groningen. Chapeau!



Waar heb je deze info vandaan?



Twitter account AwaydaysNL vermeld iedere week de aantallen uitsupporters. ajax de laatste jaren wel vaker niet uitverkocht overigens.

 

+2/-0

Ook in Amsterdam hanteren ze een voorrangsregeling, maar omdat het vanwege corona onduidelijk was hoe het zou zijn qua bezoeken van uitwedstrijden hebben ze er voor gekozen om dit seizoen niet mee te tellen. Degenen die nu al in de voorrangsgroep zitten, zitten dat volgend seizoen automatisch ook en kunnen daarom makkelijk een of meerdere wedstrijden overslaan. Omdat Ajax de afgelopen seizoenen geen nieuwe uitkaarten toestond, is er ook geen nieuwe aanwas en dan krijg je dit seizoen meerdere uitvakken die niet vol zijn.

 

+1/-0

Wat gek. Het dubbeltje valt weer de goede kant op. Ongelooflijk die penalty die Ajax krijgt. Die vrije trap was al discutabel.

 

+4/-0

Het moment waarvan je wist dat het zou komen. Noem me Calimero, maar die gasten krijgen al twee jaar lang alle dubieuze beslissingen mee.

 

+5/-0

Ik ben geen gokker, maar volgens mij moet ik bij Unibet gaan inzetten op ''ajax krijgt penalty'', dan ga ik lekker verdienen.

 

+2/-0

Het ligt er dik bovenop, dit jaar.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 09 april 2022 om 21:31:

Het moment waarvan je wist dat het zou komen. Noem me Calimero, maar die gasten krijgen al twee jaar lang alle dubieuze beslissingen mee.



Heb je de feiten over twee jaar paraat? Of zou het ook vier jaar kunnen zijn?

 

+1/-0

Kijkt er nog iemand vreemd op?

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Heppie Berrie schreef op 09 april 2022 om 22:14:

Kijkt er nog iemand vreemd op?




Nee.

 

+3/-0

Ze krijgen maar 7 penalties tot nog toe dit seizoen in de Eredivisie tegen 1 van PSV. Daarvan zijn er 3 om op voorsprong te komen, waarbij die van PSV 0-2 tegen RKC was. Daarbij 3 om 0 in de beker. In Nederland dus 10 tegen 1 penalties. Zo zie je dus maar weer dat het volledig in balans is dit seizoen.

 

+3/-0

We worden gewoon 2e en dat steekt want ajax hangt na die interne rel rond Overmars als los zand aan elkaar. Met alle geluk blijven ze elke wedstrijd 3 punten pakken. Echt helemaal niets zit ze tegen. Ja, als ze die penalty niet krijgen dan zullen ze vast die 2 - 1 ook wel maken maar toch. Komen ze met 0 - 2 achter dan wil ik het nog wel eens zien. Er gaat daar deze zomer heel veel gebeuren en dat kan gunstig uitpakken voor ons.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psv_fan86 schreef op 10 april 2022 om 01:10:

Met alle geluk blijven ze elke wedstrijd 3 punten pakken. Echt helemaal niets zit ze tegen.


Het is vrij frustrerend inderdaad. Sinds de winterstop lijkt het al nergens op. Iedere tegenstander is een probleem. Maar het zit ze inderdaad niet tegen en als het desondanks toch spannend wordt helpt Zeist wel een handje. Zo opzichtig als dit seizoen hebben we het nog niet vaak gezien. Welke konijn zal er in de bekerfinale uit de hoge hoed getoverd worden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 10 april 2022 om 02:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Psv_fan86 schreef op 10 april 2022 om 01:10:

Met alle geluk blijven ze elke wedstrijd 3 punten pakken. Echt helemaal niets zit ze tegen.


Het is vrij frustrerend inderdaad. Sinds de winterstop lijkt het al nergens op. Iedere tegenstander is een probleem. Maar het zit ze inderdaad niet tegen en als het desondanks toch spannend wordt helpt Zeist wel een handje. Zo opzichtig als dit seizoen hebben we het nog niet vaak gezien. Welke konijn zal er in de bekerfinale uit de hoge hoed getoverd worden?



In de bekerfinale zullen wij vast weer eens collectief door de ondergrens zakken..
het is echt heel jammer.. Ajax is zo matig op dit moment, maar lijkt het geluk zoals altijd aan de zijde te hebben.
Ik heb me al neergelegd bij plaats 2.
Dit gaat Ajax niet meer weggeven.

 

+1/-0

Soms hoor ik; zo voelde ajax zich vast ook toen wij, een aantal jaar geleden, veel wedstrijden op het laatste moment toch wonnen.

Verschil is dat wij alles op eigen kracht deden toen. Zonder opzichtige hulp van hogere hand.

Neemt niet weg dat wij zelf knullig punten verspeeld hebben.
Maar dit was echt het seizoen waar we ze hadden kunnen pakken, kan ik flink van balen.

Ben benieuwd komende zomer. Zij zoeken nog een TD, trainer gaat weg, er lopen spelers voor veel minder geld de deur uit dan wat ze van tevoren hadden gedacht.
Blind en Tadic worden niet meer beter (waarschijnlijk wel nóg irritanter).

Hopelijk versterken wij ons zo dat we een goede kans maken.

 

+1/-0

Nog even en sommigen gaan hier beweren dat het geen penalty was. Ze winnen de laatste weken met alle geluk van de wereld, maar dit was gewoon een zeldzaam domme actie om je arm de lucht in te steken.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax