Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... 179 180 181 182 183

Met spelers als Bergwijn, Brobbey, Wijndal en Bassey haalt Ajax spelers die er meteen staan. Het kost wat, maar zijn voor de Eredivisie sowieso zekerheidjes.

Ze doen wel een jasje uit op het gebied van winnaarsmentaliteit en doorzettingsvermogen.
Martinez, Tagliafico, Mazraoui, Haller en Onana waren wel de spelers die daar in voorop liepen.

Bij Tadic en Blind is het beste er inmiddels wel vanaf. Die kunnen het niet meer 90 minuten belopen. Vooral die laatste niet.

Bergwijn zal de eerste zijn die onzichtbaar is in wedstrijden waarin het niet loopt. (Daar weten we hier alles van) Brobbey speelt ook niet vaak volledige wedstrijden uit. En Wijndal is ook een speler die het er bij neerlegt als het een keer niet loopt.

Dus ben op dat vlak wel benieuwd.

Dan heb je ook nog Ihattaren. Bij PSV al gebleken dat hij voor veel onrust kan zorgen in een selectie.
Hij voelt zich nog steeds de grote meneer. En wat er nu weer allemaal speelt zet ik ook m'n vraagtekens bij.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 21 juli 2022 om 18:02:
Dan heb je ook nog Ihattaren. Bij PSV al gebleken dat hij voor veel onrust kan zorgen in een selectie.
Hij voelt zich nog steeds de grote meneer. En wat er nu weer allemaal speelt zet ik ook m'n vraagtekens bij.



Geen idee wat er speelt rond Mo, hoop ergens dat het mee valt, maar zou me ook niet verbazen als er door ondoordacht gedrag weer iets raars is gaan spelen.

Las dat de laatste oefenwedstrijd van Ajax is geannuleerd vanwege Corona besmettingen binnen de Ajax selectie.
Zullen ze dit jaar de regels weer buigen?
Wel fijn dat hun “generale” voor de JC niet doorgaat.
Kunnen we daar weer de eerste tik op de neus uitdelen..

 

+2/-0

Ze spelen dinsdag nog een oefenwedstrijd

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 23 juli 2022 om 11:20:

Ze spelen dinsdag nog een oefenwedstrijd



Als de oefenwedstrijd van vandaag niet doorgaat, dan is het twijfelachtig of die van dinsdag wel door zal gaan ... en dan al zeker niet met een fitte selectie! ;)

 

+1/-0

Ze zullen nog uitstel vragen voor de JCschaal, benieuwd of de knvb dan wel zou meewerken ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Raar verhaal toch weer met deze jongen! Ik wens hem het allerbeste, maar er lijkt altijd wel wat met deze jongen te zijn. Categorie 1 tree omhoog, om er daarna weer 3 te zakken.

Aan de reactie van Schreuder te horen: “ik heb er geen verwachtingen van” (het is op meerdere manier te interpreteren) krijg ik het flauwe vermoeden dat ze er langzaam aan bij Ajax ook wel een beetje moedeloos van worden. Hopelijk komt het goed en kan hij gaan vlammen bij Ajax, maar het is behoorlijk stil rondom hem.

 

+1/-2

Waarom zouden wij moeten hopen dat hij gaat vlammen bij ajax? Het is jammer dat ie bij ons niet is geslaagd maar om dan te hopen dat ie bij de grootste concurrent wel opbloeit? Kom op he..

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tilbopsver schreef op 23 juli 2022 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:



Raar verhaal toch weer met deze jongen! Ik wens hem het allerbeste, maar er lijkt altijd wel wat met deze jongen te zijn. Categorie 1 tree omhoog, om er daarna weer 3 te zakken.

Aan de reactie van Schreuder te horen: “ik heb er geen verwachtingen van” (het is op meerdere manier te interpreteren) krijg ik het flauwe vermoeden dat ze er langzaam aan bij Ajax ook wel een beetje moedeloos van worden. Hopelijk komt het goed en kan hij gaan vlammen bij Ajax, maar het is behoorlijk stil rondom hem.


Misschien omdat tilbopsver ook TADIC10 is en vergeten zijn tekst te PSVen nadat hij hem knipte en plakte van zijn ander account: https://ajax.supporters.nl/forums/reacties/4/91/16/Mohamed-Ihattarenlink

 

+9/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 23 juli 2022 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

tilbopsver schreef op 23 juli 2022 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:



Raar verhaal toch weer met deze jongen! Ik wens hem het allerbeste, maar er lijkt altijd wel wat met deze jongen te zijn. Categorie 1 tree omhoog, om er daarna weer 3 te zakken.

Aan de reactie van Schreuder te horen: “ik heb er geen verwachtingen van” (het is op meerdere manier te interpreteren) krijg ik het flauwe vermoeden dat ze er langzaam aan bij Ajax ook wel een beetje moedeloos van worden. Hopelijk komt het goed en kan hij gaan vlammen bij Ajax, maar het is behoorlijk stil rondom hem.


Misschien omdat tilbopsver ook TADIC10 is en vergeten zijn tekst te PSVen nadat hij hem knipte en plakte van zijn ander account: https://ajax.supporters.nl/forums/reacties/4/91/16/Mohamed-Ihattarenlink



Knap speurwerk Klompje! 😄👍

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 23 juli 2022 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

tilbopsver schreef op 23 juli 2022 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:



Raar verhaal toch weer met deze jongen! Ik wens hem het allerbeste, maar er lijkt altijd wel wat met deze jongen te zijn. Categorie 1 tree omhoog, om er daarna weer 3 te zakken.

Aan de reactie van Schreuder te horen: “ik heb er geen verwachtingen van” (het is op meerdere manier te interpreteren) krijg ik het flauwe vermoeden dat ze er langzaam aan bij Ajax ook wel een beetje moedeloos van worden. Hopelijk komt het goed en kan hij gaan vlammen bij Ajax, maar het is behoorlijk stil rondom hem.


Misschien omdat tilbopsver ook TADIC10 is en vergeten zijn tekst te PSVen nadat hij hem knipte en plakte van zijn ander account: https://ajax.supporters.nl/forums/reacties/4/91/16/Mohamed-Ihattarenlink



Haha! Oeps.....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 24 juli 2022 om 09:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 23 juli 2022 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

tilbopsver schreef op 23 juli 2022 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:



Raar verhaal toch weer met deze jongen! Ik wens hem het allerbeste, maar er lijkt altijd wel wat met deze jongen te zijn. Categorie 1 tree omhoog, om er daarna weer 3 te zakken.

Aan de reactie van Schreuder te horen: “ik heb er geen verwachtingen van” (het is op meerdere manier te interpreteren) krijg ik het flauwe vermoeden dat ze er langzaam aan bij Ajax ook wel een beetje moedeloos van worden. Hopelijk komt het goed en kan hij gaan vlammen bij Ajax, maar het is behoorlijk stil rondom hem.


Misschien omdat tilbopsver ook TADIC10 is en vergeten zijn tekst te PSVen nadat hij hem knipte en plakte van zijn ander account: https://ajax.supporters.nl/forums/reacties/4/91/16/Mohamed-Ihattarenlink



Haha! Oeps.....



Als er al meer dan een voorbeeld is van dat 020-arrogantie,zou ik me daarvoor mijn kop uit mijn lijf schamen.Mijn hekel jegens dat schorem uit Amsterdom is immens,herkenbaar voor het overgrote deel van weldenkend Nederland.Tot uwer genoegen...

 

+2/-6

Je lult je er echt niet meer onderuit :D

 

+7/-0

Goed, mohamed I. schijnt dus in Marbella te bivakkeren. Denk eerlijk gezegd niet dat daar een “personal trainer” bij aanwezig is….. 🤭
Het verhaal wordt steeds vreemder, zou het dan toch niet allemaal aan PSV liggen? Wel smullen, die geruchten die af en toe naar buiten komen.

 

+1/-0

Dit ligt allemaal aan Schmidt! ;)
Je gunt elke speler wel een mooie carriere maar als je er zelf te weinig voor doet, gaat het nergens lukken.
Maar goed, hij kreeg nu eindelijk de perfecte bij Ajax (in tegenstelling tot PSV, Juventus, Sampdoria én het management van Raiola want die hebben hem allemaal aan zijn lot over gelaten) dus daar kan het in elk geval niet meer aan liggen.
Ik neem dat aan dat als hij in Marbella zit, hij uitermate afgetraind terugkomt en de hele CL op een hoop speelt want alle randvoorwaarden zijn er nu.

 

+1/-0

Marbella is wel op heen-en-weer rijafstand van Lissabon. Toeval? Ik denk het wel.

 

+4/-0

Goed om te lezen dat we volgens de Ajax supporter nu een huurclub zijn en dat dat toch wel belachelijk is... In onze kampioensjaren ging het alleen maar over het onrecht omdat we een koopclub waren die geen eigen jeugd gebruikte, zelfs Bergwijn mochten we geen jeugd noemen. Nu halen ze voor tientallen miljoenen 'eigen' jeugdspelers terug plus verdedigers voor 20+ miljoen en is het hosanna... Mooi die hypocrisie overal... En wat was PSV idd toch slecht voor Mootje... Nu zal het ineens zeker wel aan Mo zelf liggen ipv de club die er alles voor heeft gedaan...

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psver2012 schreef op 25 juli 2022 om 12:08:

Goed om te lezen dat we volgens de Ajax supporter nu een huurclub zijn en dat dat toch wel belachelijk is... In onze kampioensjaren ging het alleen maar over het onrecht omdat we een koopclub waren die geen eigen jeugd gebruikte, zelfs Bergwijn mochten we geen jeugd noemen. Nu halen ze voor tientallen miljoenen 'eigen' jeugdspelers terug plus verdedigers voor 20+ miljoen en is het hosanna... Mooi die hypocrisie overal... En wat was PSV idd toch slecht voor Mootje... Nu zal het ineens zeker wel aan Mo zelf liggen ipv de club die er alles voor heeft gedaan...



Lekker belangrijk hoe ze over ons denken.

 

+3/-0

*edit*

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax