Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
Als ze die Antonia niet verkopen, dan boren ze straks echt 80 milj door hun neus!
Die vent presteert niks … maar denkt wel dat hij een nieuwe Messi is …
Het zal mij echt verbazen als die Schreuder hier een goed team van kan maken … volgens mij passen deze spelers niet bij elkaar, en/of zijn ze gewoon niet goed genoeg (meer).
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 06 augustus 2022 om 18:21:
3x VAR en 4 minuten blessuretijd. Vorige week 9 minuten blessuretijd. Het kan niet maar het gebeurt.
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Forumreacties: 224
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 06 augustus 2022 om 18:21:
3x VAR en 4 minuten blessuretijd. Vorige week 9 minuten blessuretijd. Het kan niet maar het gebeurt.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 06 augustus 2022 om 18:33:
Dacht al dat het aan mij lag. 4 goals 3x VAR en een zootje wissels en dan vier minuten?? De toon is alweer gezet met een tenenkrommend slecht script om alles in goed Ajax banen te lijden.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 06 augustus 2022 om 18:33:
Dacht al dat het aan mij lag. 4 goals 3x VAR en een zootje wissels en dan vier minuten?? De toon is alweer gezet met een tenenkrommend slecht script om alles in goed Ajax banen te lijden.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
PSVeghel
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Veghel
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 29
Reg.: 14 maart 2022
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 06 augustus 2022 om 18:22:
Wel weer geluk dat yilmaz maar fit genoeg is voor een kwartiertje, tegen ons zal ie vast fit zijn. Cluns met niet fitte sterspelers tegen ajax, gaat gewoon weer verder waar we vorig seizoen gebleven waren.
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1041439/ajax-toont-geen-enkele-interesse-meer-in-ihattaren-breuk-lijkt-in-de-maak.htmllink
Nou, dat was dan de kort carrière van Ihattaren.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
shevchenko
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 06 augustus 2022 om 23:42:
Maar als het zo'n beetje elke wedstrijd 20 minuten moet zijn dan slaat elke berekening nergens op, of je nou op 0 of 9 minuten uitkomt. Maar nu ben ik wellicht wat off topic.
Vergeleken met de Fruitschaal en andere wedstrijden is het inderdaad extreem karig.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Het is natuurlijk ook wel een beetje afhankelijk van 'hoe' de dingen gebeuren.
Er wordt gezegd: 30 seconden voor een wissel (of wisselmoment?). Maar bij een speler die tergend langzaam naar de kant sjokt en onderweg nog wat handjes uitdeelt, mag van mij best 1 minuut (of langer) worden bijgetrokken. Als een speler daarentegen snel aan de overkant van het veld over de lijn stapt, is 30 seconden weer veel om bij te trekken. Bij een VAR-moment is het natuurlijk ook afhankelijk van de situatie hoelang het duurt voor de VAR met zijn eindoordeel komt. En hoe ga je om met tijdrekken?
Dus dat een scheidsrechter zelf een beetje bepaalt hoeveel tijd erbij komt in plaats van het volgen van een wiskundige formule, vind ik niet zo'n probleem. Wel is het natuurlijk een probleem als blijkt dat een wedstrijd bij een (nipte) voorsprong van Ajax veel minder blessuretijd krijgt dan wanneer ze niet voorstaan.
Ik zou het mooi vinden als men gaat experimenteren met zuivere speeltijd. Dan is deze hele discussie overbodig.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
open/sluit de onderstaande quote:Ehv040 schreef op 08 augustus 2022 om 08:35:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1041439/ajax-toont-geen-enkele-interesse-meer-in-ihattaren-breuk-lijkt-in-de-maak.htmllink
Nou, dat was dan de kort carrière van Ihattaren.
Vak: West - LL
Forumreacties: 552
Reg.: 22 februari 2007
Las een prachtige reactie op een ander forum hierover:
"Naast dat het enorm triest is om te zien hoe die jongen aan het afglijden is, ben ik ook wel benieuwd hoe al die mensen nu reageren die destijds riepen dat Schmidt en PSV hem verpestten en dat Ajax hem wel eens eventjes in het gareel zou krijgen... Want die wisten toch wel hoe ze met hem om moesten gaan hoor, laat dat maar aan de professionals over."
Precies dat. Daarnaast wordt ook vaak het feit aangehaald dat hij zijn vader zo vroeg verloren heeft, wat geen excuus is maar wat wel 1 van de redenen kan zijn voor het feit dat hij zo ontspoort. Maar wat ik heel de tijd denk: zou er nou niemand zijn die tegen die jongen heeft gezegd dat zijn vader zich kapot zou schamen hierboven, wetende waar hij mee bezig is?
Al met al wordt die invalbeurt tijdens de bekerfinale steeds lachwekkender... Een niet al te fitte speler in laten vallen om PSV eens even te laten zien hoe goed ze bij Ajax met dit probleemgeval omgaan... Dan hebben wij hem toch langer op het rechte pad weten te houden Maar goed, we weten allemaal hoe dit gaat aflopen. Die meldt zich over twee weken in Antwerpen bij Overmars & V. Bommel...
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax