Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 179 180 181 182 183

Als ze die Antonia niet verkopen, dan boren ze straks echt 80 milj door hun neus! :)
Die vent presteert niks … maar denkt wel dat hij een nieuwe Messi is …

Het zal mij echt verbazen als die Schreuder hier een goed team van kan maken … volgens mij passen deze spelers niet bij elkaar, en/of zijn ze gewoon niet goed genoeg (meer).

 

+1/-0

3x VAR en 4 minuten blessuretijd. Vorige week 9 minuten blessuretijd. Het kan niet maar het gebeurt.

 

+3/-0

Wel weer geluk dat yilmaz maar fit genoeg is voor een kwartiertje, tegen ons zal ie vast fit zijn. Cluns met niet fitte sterspelers tegen ajax, gaat gewoon weer verder waar we vorig seizoen gebleven waren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 06 augustus 2022 om 18:21:

3x VAR en 4 minuten blessuretijd. Vorige week 9 minuten blessuretijd. Het kan niet maar het gebeurt.



En aantal wissels

 

+2/-0

Heb nou niet het idee dat dit team leeft om de Eredivisie te winnen. Daar komen nog wel kansjes voor ons, als ze tegenstanders treffen die even lekker in vorm zijn. Wel halen ze natuurlijk alleen al door individuele klasse altijd een degelijk niveau.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 06 augustus 2022 om 18:21:

3x VAR en 4 minuten blessuretijd. Vorige week 9 minuten blessuretijd. Het kan niet maar het gebeurt.


Dacht al dat het aan mij lag. 4 goals 3x VAR en een zootje wissels en dan vier minuten?? De toon is alweer gezet met een tenenkrommend slecht script om alles in goed Ajax banen te lijden.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 06 augustus 2022 om 18:33:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 06 augustus 2022 om 18:21:

3x VAR en 4 minuten blessuretijd. Vorige week 9 minuten blessuretijd. Het kan niet maar het gebeurt.


Dacht al dat het aan mij lag. 4 goals 3x VAR en een zootje wissels en dan vier minuten?? De toon is alweer gezet met een tenenkrommend slecht script om alles in goed Ajax banen te lijden.



Precies, daarom zou het fijn zijn als nu eens een scheidsrechter na afloop standaard zijn rekensommetje laat zien om te tonen hoe hij aan die tijd gekomen is. Ik heb de wedstrijd niet live gezien dus kan niet oordelen hoe lang die VAR momenten hebben geduurd, maar das meestal toch wel meer dan dit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 06 augustus 2022 om 18:33:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 06 augustus 2022 om 18:21:

3x VAR en 4 minuten blessuretijd. Vorige week 9 minuten blessuretijd. Het kan niet maar het gebeurt.


Dacht al dat het aan mij lag. 4 goals 3x VAR en een zootje wissels en dan vier minuten?? De toon is alweer gezet met een tenenkrommend slecht script om alles in goed Ajax banen te lijden.



Het seizoen is nog niet begonnen of ik ben al helemaal link. De KNVB heeft transparantie altijd hoog in het vaandel staan, maar handel daar dan ook eens naar.

Laat eens gewoon op YouTube de communicatie tussen Higler en de VAR zien toen Alvarez rood had moeten krijgen. Wat zeiden die drie tegen elkaar?

En toon eens gewoon die rekensom. Een wissel levert zoveel blessuretijd op, een gele kaart zoveel, een rode kaart zoveel, een VAR zoveel. En dat resulteert in 9 minuten tegen PSV en 4 minuten tegen Fortuna. Ben nou eens eerlijk.

 

+2/-0

Maar als het zo'n beetje elke wedstrijd 20 minuten moet zijn dan slaat elke berekening nergens op, of je nou op 0 of 9 minuten uitkomt. Maar nu ben ik wellicht wat off topic.

Vergeleken met de Fruitschaal en andere wedstrijden is het inderdaad extreem karig.

 

+1/-0

Heb zo een vaag vermoeden, nu al, dat de editie PSV - ajax op 23 april wel eens een heftige kan gaan worden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 06 augustus 2022 om 18:22:

Wel weer geluk dat yilmaz maar fit genoeg is voor een kwartiertje, tegen ons zal ie vast fit zijn. Cluns met niet fitte sterspelers tegen ajax, gaat gewoon weer verder waar we vorig seizoen gebleven waren.


Wij hadden dan weer geluk dat Kieftenbeld tegen ons meedeed. De andere clubs zullen daar een beter iemand treffen die niet voor ze scoort.

Ik ga er ook niet van uit dat Yilmaz tegen ons centrum iets kan klaar maken.

 

+1/-0

Bi-zar. Nu heb ik Ajax al langer een boevenbende genoemd, en het vermoeden geuit dat ze in een crimineel netwerk zitten, maar als het dan zo blijkt te zijn, ben ik toch verrast.

 

+1/-0

Hopelijk komt die breuk er ook! Die jongen verdient niet beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 06 augustus 2022 om 23:42:

Maar als het zo'n beetje elke wedstrijd 20 minuten moet zijn dan slaat elke berekening nergens op, of je nou op 0 of 9 minuten uitkomt. Maar nu ben ik wellicht wat off topic.

Vergeleken met de Fruitschaal en andere wedstrijden is het inderdaad extreem karig.


Het boeit mij niet eens of iedere wedstrijd 0, 9 of 20 minuten blessuretijd heeft. Wat het echte probleem is in het hedendaagse voetbal: er gebeurt iets op het veld en vervolgens heb je geen enkel idee hoe de arbiter in kwestie reageert.

Verdediger maakt hands, de een legt hem op de stip, de ander niet, je hebt geen idee. Speler geeft elleboog, de een geeft rood, de ander niet, je hebt geen idee. 4 doelpunten, 3 VAR momenten en 2 gele kaarten, de een geeft 4 minuten blessuretijd, de ander 9, je hebt geen idee. Daar wil je vanaf. Je wil vantevoren weten dat als een verdediger op zo'n manier hands maakt, dat het dan altijd een penalty is. Dat als je zoveel doelpunten, zoveel VAR momenten en zoveel kaarten hebt, dat het dan altijd 6 minuten blessuretijd is.

Op dit moment lijkt het totale willekeur. Nog erger, krijg je sterk het gevoel dat het vooral de club in kwestie is die bepaalt welke beslissing er wordt genomen.

 

+3/-0

Het is natuurlijk ook wel een beetje afhankelijk van 'hoe' de dingen gebeuren.

Er wordt gezegd: 30 seconden voor een wissel (of wisselmoment?). Maar bij een speler die tergend langzaam naar de kant sjokt en onderweg nog wat handjes uitdeelt, mag van mij best 1 minuut (of langer) worden bijgetrokken. Als een speler daarentegen snel aan de overkant van het veld over de lijn stapt, is 30 seconden weer veel om bij te trekken. Bij een VAR-moment is het natuurlijk ook afhankelijk van de situatie hoelang het duurt voor de VAR met zijn eindoordeel komt. En hoe ga je om met tijdrekken?

Dus dat een scheidsrechter zelf een beetje bepaalt hoeveel tijd erbij komt in plaats van het volgen van een wiskundige formule, vind ik niet zo'n probleem. Wel is het natuurlijk een probleem als blijkt dat een wedstrijd bij een (nipte) voorsprong van Ajax veel minder blessuretijd krijgt dan wanneer ze niet voorstaan.

Ik zou het mooi vinden als men gaat experimenteren met zuivere speeltijd. Dan is deze hele discussie overbodig.

 

+1/-0

Precies, die 4e official (of zet een 5e boven op de tribune) kan toch prima de klok stop zetten zodra de bal stil ligt?
En weer aanzetten zodra de bal rolt.... zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:






Als het nieuws van John van den Heuvel klopt. En Ihattaren dus daadwerkelijk banden met de Mocromaffia heeft (wat er wel op lijkt) is dit de enige goede reactie van Ajax. Weghouden bij de selectie. En elders laten trainen. (Dat laatste doet Ajax alleen nog maar vanwege het lopende contract.)

Ze gaan deze week in gesprek met Juventus. Alles wijst erop dat Ajax zo snel mogelijk van Ihattaren af wil. Geen rugnummer, niet meer trainen op de Toekomst. Maar ergens bij Hilversum om hem zo ver mogelijk bij de selectie weg te houden.

 

+1/-0

Las een prachtige reactie op een ander forum hierover:

"Naast dat het enorm triest is om te zien hoe die jongen aan het afglijden is, ben ik ook wel benieuwd hoe al die mensen nu reageren die destijds riepen dat Schmidt en PSV hem verpestten en dat Ajax hem wel eens eventjes in het gareel zou krijgen... Want die wisten toch wel hoe ze met hem om moesten gaan hoor, laat dat maar aan de professionals over."

Precies dat. Daarnaast wordt ook vaak het feit aangehaald dat hij zijn vader zo vroeg verloren heeft, wat geen excuus is maar wat wel 1 van de redenen kan zijn voor het feit dat hij zo ontspoort. Maar wat ik heel de tijd denk: zou er nou niemand zijn die tegen die jongen heeft gezegd dat zijn vader zich kapot zou schamen hierboven, wetende waar hij mee bezig is?

 

+1/-0

Al met al wordt die invalbeurt tijdens de bekerfinale steeds lachwekkender... Een niet al te fitte speler in laten vallen om PSV eens even te laten zien hoe goed ze bij Ajax met dit probleemgeval omgaan... Dan hebben wij hem toch langer op het rechte pad weten te houden :) Maar goed, we weten allemaal hoe dit gaat aflopen. Die meldt zich over twee weken in Antwerpen bij Overmars & V. Bommel...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax