Uit: Newcastle
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 32
Reg.: 28 augustus 2003
Favoriete opstelling: geen
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.480
Reg.: 18 juli 2017
Beetje triest vind ik het wel, dat Ajax nu opnieuw het 'slachtoffer' is van de stakingsdrang van de politie. Men is erg voorzichtig in de bewoordingen omdat het recht op staking zo belangrijk gevonden wordt, maar dit is de 3e wedstrijd van Ajax in (voor Ajax) 4 speelrondes waarbij de politie staakt. Je zou kunnen zeggen dat je als politie misschien daar ook rekening mee kan houden.
En daarnaast, die supporters krijgen hierdoor nog meer grootheidswaanzin, want als ze steeds Ajax uitkiezen om te staken, dan moet dat toch wel zijn omdat ze 'de grootste club van het land' zijn.
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 413
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 10 september 2024 om 09:30:
Beetje triest vind ik het wel, dat Ajax nu opnieuw het 'slachtoffer' is van de stakingsdrang van de politie. Men is erg voorzichtig in de bewoordingen omdat het recht op staking zo belangrijk gevonden wordt, maar dit is de 3e wedstrijd van Ajax in (voor Ajax) 4 speelrondes waarbij de politie staakt. Je zou kunnen zeggen dat je als politie misschien daar ook rekening mee kan houden.
En daarnaast, die supporters krijgen hierdoor nog meer grootheidswaanzin, want als ze steeds Ajax uitkiezen om te staken, dan moet dat toch wel zijn omdat ze 'de grootste club van het land' zijn.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Dat weet ik wel, dat zijn ze namelijk niet. In geval van 'echte overmacht' door rampen of weersomstandigheden, kan een wedstrijd nog wel eens kort uitgesteld worden, maar een staking van een lokale politiemacht, dat levert je gewoon een regulier nederlaag op. Ik kan me herinneren dat Tottenham de laatste wedstrijd van de groepsfase Conference League niet kon spelen en door de nederlaag die ze dat opleverde, bekerde Vitesse toen door.
Het zou toch heel erg triest zijn als Nederlandse clubs in Europa hierdoor worden benadeeld. Ik moet zeggen dat ik sowieso al weinig op heb met beroepsgroepen die weigeren in te zien dat het pensioen onbetaalbaar is als we niet langer doorwerken, maar dit soort acties van de politie en het OV kunnen bij mij helemaal op weinig begrip rekenen.
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.969
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 10 september 2024 om 09:30:
Beetje triest vind ik het wel, dat Ajax nu opnieuw het 'slachtoffer' is van de stakingsdrang van de politie.
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 12 september 2024 om 10:31:
Beetje triest vind ik het wel, dat Ajax nu opnieuw het 'slachtoffer' is van de stakingsdrang van de politie.
Vooral triest dat in het verleden gebleken is dat deze "slachtoffers" zelf gezorgd hebben voor het feit dat er buiten proportioneel veel politie op de been moet zijn bij hun duels..
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Forumreacties: 218
Reg.: 16 januari 2021
Gelukkig een paar reacties waarbij het echte pijnpunt wordt aangegeven, namelijk 95% ons eigen gedrag! Als er nu maar een paar agenten nodig waren om het verkeer in goede banen te leiden was er helemaal niets aan de hand. Maar als er bij een wedstrijd zonder uit supporters zelfs al waterkanonnen en ME pelotons nodig zijn is het toch echt bij de supporters(?) zelf fout gegaan.
En ja ze zouden ook eens moeten staken bij een blokkade van de A10, of op Prinsjesdag o.i.d. maar de bedrijfstak "supporters" mag best eens een keer goed in de spiegel kijken.
PSVeldhoven42
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Veldhoven
Vak: -
Forumreacties: 114
Reg.: 7 augustus 2019
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 391
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Weet niet of het financieel verantwoord is, maar snap het aantrekken van Klaassen wel. Kan echt nog wel meekomen in onze competitie, heeft bewezen regelmatig te scoren en zal ook best wel krediet hebben bij hun aanhang. Aanpassingsproblemen zal hij normaal gesproken ook niet hebben. Doelpunten gaan ze wel maken met die halve zool wout, brobbey, berghuis en nu ook Klaassen. Hun verdediging lijkt me nog steeds ondermaats (ondanks halfgod Hato). Feyenoord/twente valt me tot nu toe behoorlijk tegen, misschien wordt ajax toch weer onze grootste tegenstander dit seizoen.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Stefan V
site-admin
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 203
Reg.: 15 januari 2018
Daar zou ik helaas niet op rekenen, maar hij werd wel makkelijk gegeven helaas. Wat betreft het aankopen van Wout Weghorst, die gaat zoals door de meesten hier wel verwacht ontzettend veel goals maken en punten pakken voor Ajax. Ik acht Ajax dan ook de voornaamste "concurrent" en zie ze dit seizoen gewoon tweede worden helaas. Ze spelen nog altijd niet goed, maar Farioli heeft het in die zin goed voor elkaar. Inmiddels vrezen tegenstanders ook het alternatief voor Brian Brobbey en Weghorst maakt zijn status als breekijzer steeds meer waar. Wordt nog een hele interessante pot in Amsterdam over twee weken.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Stefan V schreef op 20 oktober 2024 om 18:35:
Daar zou ik helaas niet op rekenen, maar hij werd wel makkelijk gegeven helaas. Wat betreft het aankopen van Wout Weghorst, die gaat zoals door de meesten hier wel verwacht ontzettend veel goals maken en punten pakken voor Ajax. Ik acht Ajax dan ook de voornaamste "concurrent" en zie ze dit seizoen gewoon tweede worden helaas. Ze spelen nog altijd niet goed, maar Farioli heeft het in die zin goed voor elkaar. Inmiddels vrezen tegenstanders ook het alternatief voor Brian Brobbey en Weghorst maakt zijn status als breekijzer steeds meer waar. Wordt nog een hele interessante pot in Amsterdam over twee weken.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Ajax heeft 7 wedstrijden gespeeld tegen laagvliegers in de eredivisie, staat op 5 verliespunten en heeft de grootst mogelijk moeite om potjes tegen Heracles, Groningen en RKC in winst om te zetten. Ik maak me op dit moment nog weinig zorgen over ze. Wel ben ik benieuwd hoe Ajax het dit jaar gaat doen in de grote wedstrijden. Binnenkort gaan we daar inzicht in krijgen. Als ze daar ook de punten over de streep gaan trekken, kunnen ze misschien toch gaan meedoen om de prijzen, maar voor hetzelfde geld verliezen ze dan weer een paar keer op rij.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 21 oktober 2024 om 11:29:
Wel ben ik benieuwd hoe Ajax het dit jaar gaat doen in de grote wedstrijden. Binnenkort gaan we daar inzicht in krijgen. Als ze daar ook de punten over de streep gaan trekken, kunnen ze misschien toch gaan meedoen om de prijzen, maar voor hetzelfde geld verliezen ze dan weer een paar keer op rij.
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Forumreacties: 218
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 27 oktober 2024 om 18:46:
Deze week drie wedstrijden, in elke wedstrijd een beslissende penalty. pffff. Laten we zeggen dat we niet heel blij zijn met de arbitrage.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Of je zal zien dat Brobbey uitgerekend tegen ons weer de geest krijgt.
Kijk vorig jaar speelden ze echt beroerd, stonden ze laatste, maar in de rust van onze thuiswedstrijd stonden ze wel mooi voor, en die voorsprong had echt groter kunnen zijn. Toen hadden we nog wel een bank om de wedstrijd te kantelen, daar wordt nu lastiger.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Ja dat dus, het begint wel weer allemaal hun kant op te vallen. Nog even en dan krijgen we die misplaatste arrogantie met WZAWZDB weer😱
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Ja dat dus, het begint wel weer allemaal hun kant op te vallen. Nog even en dan krijgen we die misplaatste arrogantie met WZAWZDB weer😱
Ach ja, wij hebben gelukkig IBNLIBDB nog (Ik ben Noa Lang, ik ben de beste)
Zijn de 9+1 shirtjes al te koop in de fanshop trouwens ?
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax