Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 735
Reg.: 17 augustus 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.674
Reg.: 13 april 2006
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 11 november 2025 om 08:38:
Overmars heeft aangegeven met zijn project in Antwerpen verder te willen gaan en niet open te staan voor een terugkeer naar Ajax.
Dus... de zoektocht kan voortgezet worden
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Vak: -
Forumreacties: 374
Reg.: 6 februari 2018
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 530
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.166
Reg.: 8 oktober 2005
Rob Jansen deed ook al een boekje open. Nou weet ik niet of zaakwaarnemers betrouwbaarder zijn dan Ajax bestuurders hoor.. maar het is in elk geval nog meer olie op het vuur.
Rob Jansen heeft in de nieuwste aflevering van de podcast Kieft Jansen Egmond Gijp fel uitgehaald naar Danny Blind. ,,Hij is een van de grootste gezwellen bij Ajax.”
Dat zijn toch wel stevige uitlatingen..
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 41
Reg.: 2 november 2018
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Corinthians schreef op 11 november 2025 om 18:52:
Mocht Peter Bosz geen bondscoach worden na het WK, wat ik eigenlijk wel verwacht ( iig een aanbod krijgt van de knvb), zal het me niks verbazen dat ajax een poging waagt voor onze trainer.
Volgens mij zal Bosz het nog “eervol” vinden ook
Nikiforov 3
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 652
Reg.: 27 juli 2017
PSV Down Under
Mister PSV
Uit: Adelaide, Australia
Forumreacties: 2.549
Reg.: 30 augustus 2005
Ook weer mooi (Telegraaf, uiteraard)
Ten Hag wilde instappen bij aanblijven Kroes
11 november 2025 20:55 - De Telegraaf
Ten Hag wilde instappen bij aanblijven Kroes;
Volgens De Telegraaf heeft de beslissing van Erik ten Hag (55) voorlopig niet bij Ajax terug te keren te maken met het feit dat Alex Kroes niet terug wilde komen op zijn besluit te stoppen als technisch directeur. Was Kroes op zijn beslissing teruggekomen, zou Ten Hag bereid zijn geweest in te stappen, zo meldt de krant dinsdagavond. Ten Hag heeft telefonisch aangegeven geen commentaar te willen geven op deze berichtgeving.
Na meerdere (telefoon-)gesprekken met zowel Kroes als algemeen directeur Menno Geelen wilde Ten Hag instappen bij Ajax, op voorwaarde dat Kroes terug zou komen op zijn beslissing weg te gaan bij Ajax. Dat doet Kroes niet, waardoor Ajax zijn zoektocht moet voortzetten. Voor Ten Hag was het een belangrijke reden in zijn nieuwe clubkeuze, om samen te werken en rugdekking te krijgen van een technisch directeur die hij vertrouwt. Daar voldoet Kroes aan.
Mede door deze info, heeft Ajax Marc Overmars gepolst eveneens terug te keren en weer samen te werken met Ten Hag. Overmars was echter duidelijk in zijn antwoord en bedankte vriendelijk voor de eer. De voormalige technisch directeur van Ajax was zeer succesvol in Amsterdam, maar noemt Ajax "een gepasseerd station". Daarna volgde Ten Hag dus diens voorbeeld door ook nee te verkopen aan Ajax.
De trainer acht de chaos bij Ajax op dit moment te groot en daardoor de toekomst te onzeker. Wel zou Ten Hag te kennen hebben gegeven in de toekomst wel open te staan voor een terugkeer in de Johan Cruijff ArenA.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.421
Reg.: 23 december 2000
Olé Ola
Mister PSV
Uit: Amsterdam
Forumreacties: 3.007
Reg.: 26 januari 2004
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 11 november 2025 om 20:31:
Ik schat zo in dat Bosz dat nooit doet uit persoonlijk commitment richting Brands en Stewart.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Forumreacties: 638
Reg.: 15 februari 2021
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.068
Reg.: 9 juli 2006
Ik kijk er echt niet raar van op als Ajax daadwerkelijk een poging gaat wagen voor Bosz. Met een nieuwe technisch directeur ligt er daar een uitdaging. Daar is Bosz gevoelig voor. Met PSV kan hij niet meer bereiken dan nu. Ja, stabiel aan de top blijven is de uitdaging hier. Ik ben benieuwd hoe dit in Bosz zijn hoofd werkt.
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 41
Reg.: 2 november 2018
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 19 november 2025 om 23:31:
Ik kijk er echt niet raar van op als Ajax daadwerkelijk een poging gaat wagen voor Bosz. Met een nieuwe technisch directeur ligt er daar een uitdaging. Daar is Bosz gevoelig voor. Met PSV kan hij niet meer bereiken dan nu. Ja, stabiel aan de top blijven is de uitdaging hier. Ik ben benieuwd hoe dit in Bosz zijn hoofd werkt.
open/sluit de onderstaande quote:Corinthians schreef op 21 november 2025 om 08:27:
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 19 november 2025 om 23:31:
Daar ben ik ook bang voor.
Vind Bosz ook niet een echte PSV-er (als je begrijpt wat ik bedoel) in vergelijking met Cocu, Hiddink, Rijvers, v Bommel.
.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 367
Reg.: 16 januari 2021
Pas 35 reacties op AN na een historische nederlaag en bijna geen enkele reactie klinkt nog strijdbaar maar eerder gelaten. Hoewel ik het vrij vermakelijk vind is dit natuurlijk niet goed voor het Nederlandse voetbal. Wij kunnen eigenlijk niet zonder een sterke top en daar hoort Ajax natuurlijk wel gewoon bij, hoe leuk dit ook is voor de korte termijn.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax