James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.332
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd FC Groningen-PSV: -
MATEJA
Mister PSV
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.605
Reg.: 24 maart 2000
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.683
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:MATEJA schreef op 08 februari 2026 om 19:53:
Toch zegt mijn gevoel dat je zo heel vaak goals kunt affluiten, is het niet altijd zo dat de helft buitenspel staat, behalve de doorkopper? Ik weet het niet, het is maar een gevoel wat ik heb. Het leek me onterecht, maar 2 scheidsrechters zullen het vast beter weten dan ik.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.624
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
Waarom werd de goal nou precies afgekeurd? Was het omdat Sadiq een blok zette op Gaaei? Of was het omdat Sadiq vanuit buitenspelpositie een blok zette op Gaaei?
Dat afblokken gebeurt keer op keer en zou m.i. niet afgefloten mogen worden. Dat heeft ook met slimheid en positioneren te maken. Maar als je vanuit buitenspelpositie bewust een verdediger afhoudt en daarmee eigenlijk een bepalende invloed hebt op het vervolg van het spel, dan snap ik wel dat je daarvoor affluit.
Al met al, weer puntverlies voor onze vrienden uit de UFO. Ik ben inmiddels op het punt dat ik me niet meer echt druk maak om hun resultaten.
forza vessem
Fan van PSV
Legende
Uit: vessem
Vak: West - K
Forumreacties: 670
Reg.: 22 juli 2006
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd FC Groningen-PSV: Mauro Júnior
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 09 februari 2026 om 07:52:
Waarom werd de goal nou precies afgekeurd? Was het omdat Sadiq een blok zette op Gaaei? Of was het omdat Sadiq vanuit buitenspelpositie een blok zette op Gaaei?
Dat afblokken gebeurt keer op keer en zou m.i. niet afgefloten mogen worden. Dat heeft ook met slimheid en positioneren te maken. Maar als je vanuit buitenspelpositie bewust een verdediger afhoudt en daarmee eigenlijk een bepalende invloed hebt op het vervolg van het spel, dan snap ik wel dat je daarvoor affluit.
Al met al, weer puntverlies voor onze vrienden uit de UFO. Ik ben inmiddels op het punt dat ik me niet meer echt druk maak om hun resultaten.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax