Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic

Deze normale topic is open en bestaat uit 76 pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 72 73 74 75 76

Dan zal er wel wat inzitten! laat den Elfrink, mocht die soms stiekum meelezen, het maar doorsluizen naar der Roger.

Overigens was ik wel benieuwd naar wat andere ouwe jongens (er zijn er maar een handvol tegenwoordig) van de jonge Yorbe vinden. Ik zie de nieuwe Rommedahl. Kunnen we die volgend seizoen beter vertessen?

 

+1/-0

Maar waarom ziet Jantje dan meer in hem dan in den Noni, da snap ik nog nie :huh

 

+1/-0

Dat moet haast wel zijn omdat ie zo hard rent. Wat weer heul belangrijk is in de Schmidt aanpak. Maar niet voor den Zaaf snaptewel?

 

+1/-0

En net alsof Noni nie hard kan rennen nie! :nee

 

+1/-0

Mijn opmerking was geen serieuze poging om Schmidt's beslissing om Vertessen en niet Madueke te brengen te verdedigen. Madueke is (iig op dit moment) op alle fronten beter, al is zou ie wellicht net Madueke eruit lopen op de 60m of 100m.

Ik zie maar 1 'redelijke' mogelijkheid: dat men momenteel extra voorzichtig wil zijn met Madueke, en dat daar aanleiding toe is (mogelijk in relatie tot zijn kwetsuur eeen paar maanden terug).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 25 april 2021 om 17:41:

Overigens was ik wel benieuwd naar wat andere ouwe jongens (er zijn er maar een handvol tegenwoordig) van de jonge Yorbe vinden. Ik zie de nieuwe Rommedahl. Kunnen we die volgend seizoen beter vertessen?



Bij deze: Een paar jaar terug heb ik over hem gezegd dat ik hem zie eindigen bij een leuke eerste divisieclub. Ik denk inmiddels dat hij wel wat hoger zou kunnen eindigen. Het komt er tot nu toe nog helemaal niet uit in het eerste, maar zijn doelgerichtheid is, in tegenstelling juist tot Rommeldaal, echt goed. Echt een potentiële topscorer, de vraag is alleen op welk niveau.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mijn opmerking was geen serieuze poging om Schmidt's beslissing om Vertessen en niet Madueke te brengen te verdedigen


Maar dat was mij wel duidelijk. Mijn opmerking was dan ook een schijtlollige reactie daarop!

Maar ik ben wel wat optimistischer over Vertessem! Misschien is het wel de nieuwe Bolo! Met alle rpesct voor Snorrensen Kunning! :ja

 

+1/-0

Dank heren, voor de inschattingen.

Ik stel mij de vraag of doelgerichtheid ansich een kwalitiet is. Een totaal gebrek eraan kan niet, maar je kan er ook te veel van hebben in mijn beleving.

Ik ben best wel fan van de aanvaller die ook runs maakt om verdedigers weg te trekken, waardoor anderen ruimte krijgen. Zon'n run is lang niet altijd richting goal. Het team moet doelgericht zijn, de speler is een cog in the machine.

Eigenlijk zie ik onder onze aanvallers alleen bij Madueke de gewenste verscheidenheid in acties, vermogen, gefuhl, en bereidheid tot.

 

+1/-0

Madueke is in mijn ogen de beste en meest complete aanvaller sinds Memphis....waarbij ik denk dat er op Madueke dan ook nog eens een betere kop staat.
Ik blijf het jammer vinden dat Lam Sammers de verkeerde route koos. En ik blijf den Zaaf de foute keus vinden in de spelwijze die Jantje pretendeert voor te staan.
Maar we hebben echt een geweldig potentieel in de aanval met Malen, Madueke en Gakpo.
Vertessen is een paar klassen minder. Maar ik schaal hem denk ik net iets hoger in dan jij B O M M E L E N.

 

+1/-0

Wanneer gaat dissonant den Zaaf er uit en brengt hij Madueke?! :C

 

+1/-0

Had je de wedstrijd begonnen zonder den Zaaf hadden we hem al in de eerste helft makkelijk over de streep getrokken.
Het is niet alleen zijn schuld en hij is ook niet de enige dissonant, maar het is voetballend gewoon zo matig. Schiet op doel met nog een verdediger voor zich terwijl hij simpel mee kan geven aan Gott die rechts van hem vrije doortocht had. Als voorbeeld. Maar liep weer overal behalve in de spits en het ontbeert hem gewoon echt aan voetballend vermogen.
Na de wissels was de draaischijf voorin bijna niet te verdedigen. Pech dat de derde niet valt, maar tegen zoveel beweging voorin had Heerenveen het never nooit 90 minuten vol gehouden.

 

+1/-0

Wat me toch wel erg tegenvalt is dat we maandenlang geklaag hebben gehoord over het "drukke schema", dat er amper getraind kon worden maar dat er enkel tijd voor fysiek herstel was, en dat het daarom onmogelijk was om 90 minuten goed te voetballen of de speelwijze erin te slepen.

En nu we inmiddels zeeën van tijd hebben, en een op het eerste oog fitte selectie, wordt het er niet beter maar juist slechter op. We zouden rond deze tijd over tegenstanders heen moeten walzen, en het lijkt nergens op. Lange tijd niet zo een chaotische wedstrijd gezien.

 

+2/-0

Het is erg tegenvallend Olai.

Zaaf en Rosario er uit, Goetze meer vanuit het middenveld, voorin meer beweging zijn wel stappen in de goeie richting.

Maar het leidt nooit tot meer structurele aanpassing bij Schmidt. Met name het chemie-loze duo Zaaf-Malen mag/moet maar als zodanig blijven opdraven.

Schmidt mag dan ook gaan nadenken over waarom zijn spelers zijn opdrachten niet goed uitvoeren in de 1e helft.

 

+1/-0

van Ginkel aan de aftrap, op CM. Geen Zaaf. Maar ook geen Goetze. Ihattaren is STEEVAST ziek op momenten dat je hem het hardst nodig hebt.

met Madueke, Malen, en Gakpo zit er iig voldoende aanvallende kwaliteit in de ploeg. Hopelijk kan Vertessen mee in de schwung en wat van de kansen die hij geheid gaat krijgen verzilveren.

Aanvallend wisselen komt vandaag neer op roeien met Piroe.... dat kan alle kanten op, net als de bal.

 

+1/-0

Den Zaaf zit toch op de bank voor eventueel plan B? :denk
edit: naar huis wegens prive omstandigheden lees ik! Hope for the best for him!

Maar jammer dat den Got(t)ze er niet bij is, want we komen aardig richting de ideale 11 als hij ipv Vertessen zou hebben gespeeld!
Zin an!! :cool

 

+1/-0

Ginkel op het middenveld maakt echt een wereld van verschil! :ja

 

+1/-0

Hij viel zelf niet zo op via specifieke acties, maar de rust in ons spel viel wel op! Fijn vooral dat ie wedstrijd goed doorkomt. Kijken wat Chelsea doet, ik zie van Ginkel iig graag terug voor komend seizoen.

 

+1/-0

Hij brengt synergie tussen de linies B O M M E L E N, en dicteert het tempo steeds correct!
Ik verheug me enorm hem een hele wedstrijd samen Met den Got(t)ze aan het werk te zien!

 

+1/-0

Gini terughalen en 4-3-3 gaan spelen. Het groot niet te kloppen GiGiGo-middenveld. :B

 

+1/-0

Een middenveld met punt naar achter

Goetze --------- van Ginkel
--------Boscagli----------

zou wat mij betreft al om te watertanden zijn. Drie mannen die positioneel en passend uitstekend zijn, en er zitten ook doelpunten, gogme, en meters in dit drietal. Dit is hoe je de eredivisie wint. Met een middenveld dat wat kan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 76 pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 72 73 74 75 76

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic