Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 62 63 64 65 66

Te prijzig wat mij betreft, zeker las je Obispo en Boscagli nog hebt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SKERLA schreef op 30 januari 2023 om 16:22:

Te prijzig wat mij betreft, zeker las je Obispo en Boscagli nog hebt.


Mwah. Ik denk dat Brandwacht (20) meer potentie heeft dan Obispo (23). Ik vind hem tot nog toe ook wat beter, ondanks zijn leeftijd. Bovendien denk ik dat je hem eenvoudig weer aan een Engelse club kunt verkopen. En met wat geluk zelfs voor een mooi bedrag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Haroldinho schreef op 30 januari 2023 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

SKERLA schreef op 30 januari 2023 om 16:22:

Te prijzig wat mij betreft, zeker las je Obispo en Boscagli nog hebt.


Mwah. Ik denk dat Brandwacht (20) meer potentie heeft dan Obispo (23). Ik vind hem tot nog toe ook wat beter, ondanks zijn leeftijd. Bovendien denk ik dat je hem eenvoudig weer aan een Engelse club kunt verkopen. En met wat geluk zelfs voor een mooi bedrag.




Dat is waar, maar dan moet er toch iemand van die andere twee weg, het liefst door de voordeur (want meer geld).

 

+1/-0

'Paris Saint-Germain aast op komst van Johan Bakayoko'

tijd voor de :huh smilie

 

+1/-0

Lukébakio van Hertha BSC. Zou dat een kruising zijn tussen Luuk en Bakayoko?

 

+1/-0

Ja. Hij rent iedereen voorbij op de flank, geeft een perfecte voorzet en kopt hem zelf in.

Ze schijnen er nog steeds voor te gaan trouwens vandaag, ook al zijn de eerste twee boden afgewezen.

 

+1/-0

Het is toch een gekkenhuis, de PL verziekt heel de boel. Misschien is een superleague toch niet zo'n slecht idee. Dan zijn de Southampton's of Everton's toch een stuk minder interessant.

PSV moet blijven vissen in de categorie 5-10 miljoen en kopen uit Zuid Amerika, Scandinavië of Oost Europa. Het is toch ronduit teleurstellend dat er niks klaar stond uit die categorie bij t vertrek van Gakpo en Madueke.

 

+1/-0

Geen Jan u zei dus. Blijft liever in Spanje bij Sevilla.

 

+1/-0

Aanholt & Hazard. Daar moeten we het dus mee doen. Er kan nog wel een uitgaande transfer komen, aldus Rikkert.

EDIT: En Silva natuurlijk.

Ik vind het al met al erg wat karig.

Dit bericht is gewijzigd op 31 januari 2023, 18:26:33.

 

+1/-0

En Vitesse wil Rinkeldekinkel. Wordt Marco herenigd met Davy?

 

+1/-0

(duke of) Hazard en van Aanholt zijn denk ik prima aanwinsten! Silva leek in die 10min wel een leuke, goeie spits, maar een echt oordeel zal moeten wachten.

 

+1/-0

Dit klopte dus kennelijk niet:

Leonidas Stergiou komt eraan. Grieks-servische Zwitsers, RB/RCV, 20 jaar. Concurrent voor Teze.


Of is toch niet doorgegaan.

 

+1/-0

Misschien klopte het op zich wel ('hij komt er aan') maar arriveert ie pas in de zomer.

Het zou iig een zelfzaam goed gehouden geheim zijn (behalve door SKERLA dan), aangezien er verder niets was te vinden over dit gerucht.

 

+1/-0

Het zou wel een logische aankoop zijn qua positie, want Teze in de huidige rol is de enige die geen echte vervanger heeft.

 

+1/-0

Vork & steel aangaande het mislopen van Tsygankov:

PSV leek goede papieren te hebben voor de komst van Tsygankov, wiens contract bij Dinamo Kiev afliep. Girona FC, de nummer twaalf van La Liga, ging echter met de Oekraïense vleugelaanvaller aan de haal. "We deden zelfs een beter bod aan Dinamo Kiev dan Girona", onthult Brands tegenover VI.

"Maar Pere Guardiola, zijn zaakwaarnemer, is mede-eigenaar van Girona en die had de speler en zijn familie al een maand naar Spanje gehaald", verklaart de PSV-directeur de mislukte transfer. "Tsygankov vond dat hij geen nee kon zeggen."

 

+1/-0

Ja, daar zullen dan nooit echt serieus op gerekend hebben lijkt me dan...

Maar het klinkt natuurlijk altijd goed dat ze het geprobeerd hebben, dat kan je wel aan Brands overlaten.

 

+1/-0

Gerucht gaat dat we ehhh... Carl Eiting in het vizier hebben.

 

+1/-0

Lang in het verschiet?

 

+1/-0

Lang niet.

 

+1/-0

Bij Lange Noa niet!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 62 63 64 65 66

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)