Uit: Newcastle
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 32
Reg.: 28 augustus 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 28 april 2021 om 16:27:
Goede club voor Rosario. Voor 8 miljoen mogen ze hem hebben. En ook prima club voor Ihattaren. Packagedeal, 20 miljoen.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Win je met heel veel moeite van een amateurclub in de beker (na verlenging nadat je in de laatste minuut pas op gelijke hoogte kwam), kun je alsnog een plek in de volgende ronde vergeten omdat er te vaak is gewisseld. Ze waren Bommeltje vergeten te vertellen dat je in Duitsland geen zesde wissel krijgt bij een verlenging
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 08 augustus 2021 om 20:41:
Win je met heel veel moeite van een amateurclub in de beker (na verlenging nadat je in de laatste minuut pas op gelijke hoogte kwam), kun je alsnog een plek in de volgende ronde vergeten omdat er te vaak is gewisseld. Ze waren Bommeltje vergeten te vertellen dat je in Duitsland geen zesde wissel krijgt bij een verlenging
Frank de Boer heeft nog 4 schalen gepakt, wat hem ongetwijfeld een van de tien meest succesvolle NL'se coaches ooit heeft gemaakt. Mark heeft een titel laten liggen en het jaar erop waardeloos gepresteerd.
Desondanks vind ik dit sneu. Hij mag van mij namelijk best slagen en ooit terugkomen en rechtzetten wat eens verkeerd is gegaan, door met ons de CL te winnen. Blijft een held. Zij het met een smetje.
Voetbalvisie
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Lissabon
Forumreacties: 341
Reg.: 28 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 14 augustus 2021 om 18:54:
Eerste zege is binnen. Dus hij doet het in elk geval beter dan de Boer bij Palace (geloof ik).
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 14 augustus 2021 om 18:54:
Eerste zege is binnen. Dus hij doet het in elk geval beter dan de Boer bij Palace (geloof ik).
greggo1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 78
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:de kenner schreef op 20 oktober 2021 om 22:31:
Onze top coach laat zijn kwaliteiten weer zien Hahaha. 7 officiële wedstrijden op rij niet gewonnen. Die staat voor de kerst weer op straat.
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 21 oktober 2021 om 08:27:
Heeft de kenner Mark ook meegemaakt als speler? Want een aardig deel van al onze titels en successen deze eeuw, zijn deels met dank aan hem.
Eens dat zijn reputatie niet meer is wat het was, maar een warme club als de onze mag na een jaar of twee ook wel wat vergevingsgezinder zijn.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Ik ken anders maar weinig mensen die Mark van Bommel een topcoach noemen. Hij heeft nog alles te bewijzen. Verder verdient hij gewoon heel veel respect, zeker vanuit de PSV-supporters voor zijn inbreng als voetballer aan het begin van deze eeuw. Als hij bewijst toch een goede coach te zijn, hoop ik hem nog eens in die functie terug te zien. Zo niet, dan blijft het gewoon één van de spelers die in mijn tijd als PSV-supporter lange tijd tot de bepalende spelers hoorde en die daardoor één van de gezichten is van de club waar ik al zo lang fan van ben.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003