Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

15 kilo :schrik :schrik
Dat is ook niet iets wat je er in een maandje bij eet. Is dus al structureel maanden, ver voor zijn stiekeme vertrek uit Italie zich tonnetje rond aan het eten. Dit raak je ook niet in 3 weken kwijt.

 

+1/-0

Ik neem aan dat ze bij Ajax er wel uit zijn dat ze de optie niet gaan lichten deze winter en dat hij terug moet naar Juve. Alhoewel een Ajax supporter graag ziet dat ze hem aanvoerder maken bij jong Ajax net als dat ze destijds Suarez aanvoerder hebben gemaakt.

Zou hij hierna naar Antwerp en Bommeltje gaan voor zijn zoveelsye herkansing?
Eigenlijk zou ik het ook wel lachen vinden als hij op een of andere manier toch nog bij ons zou presteren , gewoon om een lange neus naar de neuzen te kunnen trekken. Alleen als PSV verstandig is beginnen ze er niet meer aan, ondanks zijn potentie.

 

+2/-0

Hij gaat niet presteren. Hij was met 17 jaar een groot talent, is sindsdien alleen maar slechter geworden en heeft een figuur dat doet denken aan Ailton (die van Werder Bremen) in zijn laatste periode.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij op Eredivisieniveau voor ook maar een club een toegevoegde waarde heeft.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 19 september 2022 om 11:36:

Hij gaat niet presteren. Hij was met 17 jaar een groot talent, is sindsdien alleen maar slechter geworden en heeft een figuur dat doet denken aan Ailton (die van Werder Bremen) in zijn laatste periode.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij op Eredivisieniveau voor ook maar een club een toegevoegde waarde heeft.



Hij heeft problemen met zijn instelling maar zal het voetballen echt niet verleerd zijn. Dus als hij zijn volledige focus op het voetbal kan leggen kan het echt nog wel iets worden. De volledige potentie die hij had, gaat er niet meer uitkomen omdat hij afgelopen jaren gewoon wekelijks had moeten spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 19 september 2022 om 11:47:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 19 september 2022 om 11:36:

Hij gaat niet presteren. Hij was met 17 jaar een groot talent, is sindsdien alleen maar slechter geworden en heeft een figuur dat doet denken aan Ailton (die van Werder Bremen) in zijn laatste periode.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij op Eredivisieniveau voor ook maar een club een toegevoegde waarde heeft.



Hij heeft problemen met zijn instelling maar zal het voetballen echt niet verleerd zijn. Dus als hij zijn volledige focus op het voetbal kan leggen kan het echt nog wel iets worden. De volledige potentie die hij had, gaat er niet meer uitkomen omdat hij afgelopen jaren gewoon wekelijks had moeten spelen.



Er zijn genoeg voetballers die het verleren. Kijk naar een Bakkali, of een van Ginkel door zijn blessures.

Zo'n lichaam blijft niet vanzelf goede passjes geven en acties maken, dat moet je onderhouden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 19 september 2022 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 19 september 2022 om 11:47:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 19 september 2022 om 11:36:

Hij gaat niet presteren. Hij was met 17 jaar een groot talent, is sindsdien alleen maar slechter geworden en heeft een figuur dat doet denken aan Ailton (die van Werder Bremen) in zijn laatste periode.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij op Eredivisieniveau voor ook maar een club een toegevoegde waarde heeft.



Hij heeft problemen met zijn instelling maar zal het voetballen echt niet verleerd zijn. Dus als hij zijn volledige focus op het voetbal kan leggen kan het echt nog wel iets worden. De volledige potentie die hij had, gaat er niet meer uitkomen omdat hij afgelopen jaren gewoon wekelijks had moeten spelen.



Er zijn genoeg voetballers die het verleren. Kijk naar een Bakkali, of een van Ginkel door zijn blessures.

Zo'n lichaam blijft niet vanzelf goede passjes geven en acties maken, dat moet je onderhouden.



Eens, daarom zeg ik ook dat zijn volledige potentie er niet meer in zit. Maar hij is nu nog steeds pas 20 jaar en heeft nog een flinke carrière te gaan als hij zijn focus nu eens op voetbal gaat leggen in plaats van randzaken.

 

+1/-0

Dat was Bakkali ook toen hij bij Anderlecht kwam en ook daar kwam hij niet verder dan 24 potjes in 4 jaar terwijl hij dan nog niet eens die gewichtsproblemen en andere issues had die Ihattaren heeft.
Ik denk dat Ihattaren het niet meer gaat redden en dat hij dat volledig aan zichzelf te wijten heeft.

 

+1/-0

Ik denk dat Mo zijn laatste minuten betaald voetbal al gespeeld heeft.

 

+2/-0

Is toch weer aan het trainen nu? Is nog jong... zal vast nog wel een transer maken naar een ver warm land, waar hij dan verder kan mislukken in de zandbak.. (omdat de korrels te klein zijn, of de lucht te blauw)

 

+1/-0

Hoop voor hem dat hij het alsnog recht kan trekken. Aan de bal Igg natuurlijk een fantastisch talent. Niet makkelijk als je alles over je heen krijgt op zeer jonge leeftijd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 19 september 2022 om 19:32:

Niet makkelijk als je alles over je heen krijgt op zeer jonge leeftijd.



Klopt, het leven is niet makkelijk, per definitie niet op die leeftijd, per definitie niet als prof-sporter en nog minder na het verlies van je vader.
Maar (en dat is een hele grote MAAR) als je ziet hoe hij bij PSV gesteund is, door staf, spelers, bestuur kun je wel zeggen dat het niet zo zwaar had hoeven zijn. Het zijn ZIJN keuzes die het zwaar maken.
Het jezelf onmogelijk maken bij PSV, het jezelf onmogelijk maken in Italië, schuren tegen het criminele circuit, allemaal keuzes.. ZIJN keuzes.

Ik heb geen medelijden met Mo, ik vind het vooralsnog een grote FAAL. Mentaal niet geschikt voor de top.

 

+2/-0

Eens. Ik ben best van het begrip en zo, en mentale gezondheid eerst, maar het is niet zo dat hij het gewoon niet trok zoals een Hoogstrate. Het is een figuur dat met de onderwereld heult, zich zeer kritisch uit in de media naar zijn helpers, ineens verdwijnt, geen enkele blijk van zelfkritiek laat zien, en iedereen de deur wijst die hem geholpen heeft.

Ik vind het, kort gezegd, overkomen als een verwend nest. Iemand die van zichzelf vindt dat hij allerlei rechten, maar geen enkele plichten heeft.

Zoek het dan maar uit, wat mij betreft. Geen medelijden.

"How many psychologists does it take to change a light bulb? Just one, but the light bulb has to really want to change."

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 september 2022 om 18:59:

Is toch weer aan het trainen nu?



Half. Volgt nog steeds een individueel trainingsprogramma.

 

+1/-0

Talent was aardig, niet meer dan dat. En verder wat betreft mentaliteit , was niks, is niks en wordt niks.

 

+2/-0

Meneer is getrouwd blijkbaar, gefeliciteerd, toch nog iets bereikt dit jaar.

 

+1/-0

Kennen elkaar net een blauwe maandag. Dan zie je dus hoeveel verstand het ventje heeft. Zij springt van de ene voetballende maroc naar de andere, echte liefde.

 

+1/-0

Op zich is het leuk voor hem dat hij geluk vindt, toch? Liever in de liefde, dan in het spel, zolang hij bij Ajax zit.

 

+2/-0

Hoop voor hem dat het echte liefde is. Daar zullen we achter komen als hij binnenkort bij PEC speelt.

 

+2/-0

En dan dat stuk op de Ajax Supporters site:
https://ajax.supporters.nl/nieuws/artikel/51773/Ihattaren-getrouwd

En die kop op die foto ... hahaha

 

+1/-0

Ze hadden al 3 maanden een relatie, dus werd onderhand wel eens tijd. Was zijn maatje Aboukhlal ook op de bruiloft? Die had tot een half jaar geleden nog een relatie met de vrouw in kwestie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren