Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54

Slim! Naast Sneijder ziet hij er niet zo heel dik uit.

 

+1/-0

Is Sneijder nu serieus echt zo dom? Ik lees teksten over Ihattaren die ik al vaker heb gelezen.
Kan nu al invullen hoe dit gaan eindigen ….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 08 november 2022 om 05:27:

Is Sneijder nu serieus echt zo dom? Ik lees teksten over Ihattaren die ik al vaker heb gelezen.
Kan nu al invullen hoe dit gaan eindigen ….



Die is inderdaad dom, als hij dit gaat doen …

Maar het zou me ook niks verbazen, als Ihattaren misbruik van hem gaat maken (in opdracht van z’n zgn vrienden) … straks is meneertje Sneijder een paar miljoentjes lichter … ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 06 november 2022 om 16:41:

Slim! Naast Sneijder ziet hij er niet zo heel dik uit.



Beetje net zoals mooie vrouwen altijd een lelijke vriendin uitkiezen om er nog beter uit te zien he :)

Sneijder handelt natuurlijk puur uit eigen belang.
Lukt 't is ie de held, lukt 't niet, dan ligt het als bij alle anderen die hem voorgingen aan Mo.

 

+1/-0

Stuitende arrogantie om te denken dat wat Schmidt, Ten Hag en Schreuder niet gelukt is jou wel even zal lukken. Je zou bijna denken dat hij vroeger met een rode baan op het midden van zijn shirt speelde.

 

+2/-0

Ik sluit niet uit dat het een tijdje goed gaat. Maar dat was ook heel eventjes bij PSV en Ajax. Op het moment dat het ventje weer een beetje op zichzelf is aangewezen, gaat het mis.

 

+1/-0

Wellicht tegen beter weten in en zeer vergevingsgezind, maar zou PSV Mo niet een laatste kans moeten geven? Transfervrij ophalen bij Juve en pas betalen bij resultaat…??

 

+1/-2

Nee.

 

+7/-0

Wesley is natuurlijk ook het schoolvoorbeeld van de ideale begeleider. Blij dat Mo het licht gezien heeft :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Salcido23 schreef op 09 november 2022 om 20:54:

Wellicht tegen beter weten in en zeer vergevingsgezind, maar zou PSV Mo niet een laatste kans moeten geven? Transfervrij ophalen bij Juve en pas betalen bij resultaat…??


Nee

 

+2/-0

We hebben net een beetje teamgeest 😅.

 

+1/-0

Wesley is er al weer klaar mee, dat heeft niet lang geduurd. Of deed meneer Sneijder het alleen maar even voor de aandacht? Wie zal de volgende zijn die het wel even denkt te gaan fiksen ? Ik hoor af en toe Van Bommel, maar ik kan me niet voorstellen dat hij zich hieraan gaat branden. Ik gok zelf op Utrecht, of inderdaad Fortuna.

 

+1/-0

Wat een verrassende wending …

 

+1/-0

Vorige week een positief interview, grote uitspraken over 'geen teleurstellingen meer', maar blijkbaar alweer binnen 2 weken de zoveelste begeleider zodanig teleurgesteld dat hij er de brui aan geeft.

Nu heb ik er sowieso niet echt vertrouwen in dat Wesley Sneijder voor wie dan ook de juiste begeleider is, maar het patroon bij Mo is even duidelijk als schokkend. Volgens mij is Mo gewoon psychisch niet in orde. De ene dag grote praatjes, de volgende dag niet thuis geven. Ik ben geen arts of psycholoog, maar ik denk dat Mo (nu) gewoon niet in staat is om datgene op te brengen wat nodig is om als mens te functioneren in de maatschappij. Laat staan op topsportniveau. Wellicht dat er nog een kleinere club het wil proberen met Mo, maar het zal een kwestie van tijd zijn voor hij zich daar dan ook weer onmogelijk maakt.

Bovenal natuurlijk triest, want met wat meer stabiliteit had hij één van de beste voetballers van Nederland kunnen zijn.

 

+1/-0

Eerlijk.. iemand verrast hier? Nee toch zeker?
Mootje is mentaal geen topsport materiaal.
Kunnen nu wel een slotje op dit topic zetten denk ik?

 

+2/-0

Slotje kan zodra hij na... nou ja, laat ik maar niet het vooruitzicht schetsen dat ik voor me zie, maar goed loopt het niet af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 14 november 2022 om 22:08:

[...] met wat meer stabiliteit had hij één van de beste voetballers van Nederland kunnen zijn.


Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Met 20cm extra was Lamprou een topkeeper geweest. Met een betere mentaliteit gooide van Barneveld nog steeds iedereen naar huis. En met een normale portie hersenen was Kyrgios al lang de GOAT geweest. Het ding is gewoon dat het op al die vlakken moet kloppen en bij Mo is het op in ieder geval één vlak helemaal mis. Dat is niet erg, maar dan ben je geen topvoetballer. En dan heeft het totaal geen zin om als, als, als te zeggen, omdat het toevallig op het vlak dat vaak onderschat wordt mis is.

open/sluit de onderstaande quote:

the alchemist schreef op 15 november 2022 om 08:02:

Wow,die wesly geeft snel op.


Een echte ajacied hè. Net als Ajax een grote mond vooraf, en vervolgens snel opgeven als het niet lukt en ligt het allemaal aan Mootje. Als je zelf van tevoren een grote mond hebt, moet je niet achteraf alle schuld op Mo schuiven (ook al is het misschien terecht).

Dit bericht is gewijzigd op 15 november 2022, 08:33:03.

 

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren