FlitsPhirips
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: -
Forumreacties: 445
Reg.: 5 augustus 2019
Favoriete opstelling: 4-4-2
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:FlitsPhirips schreef op 04 april 2020 om 11:27:
open/sluit de onderstaande quote:
Ik denk dat dit niets met Toon Gerbrands te maken heeft, dus wellicht kan je een andere topic openen over inkomensongelijkheid. Om toch kort te reageren, we hebben in Nederland een rechtsstaat en dat moeten we koesteren. Het systeem is niet zo ingericht dat we bij willekeurige financiële tegenvallers geld of rechten van mensen (die jij te rijk vindt) ontnemen.
FlitsPhirips
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 445
Reg.: 5 augustus 2019
Favoriete opstelling: 4-4-2
open/sluit de onderstaande quote:VHTLsaw schreef op 04 april 2020 om 19:10:
Volgens mij ging het wel degelijk over steun die Gerbrands voor PSV vroeg.
open/sluit de onderstaande quote:Maar okay, omdat jij blijkbaar miljonairs niet te rijk vindt,en mij nu weer onterecht beschuldigt van het willen ontnemen van rechten van mensen, waar ik slechts vraag om een daad van solidariteit
PSV wil ook gaan korten op spelerssalaris. Op zich goed natuurlijk in deze tijd. Alleen word je zo nog minder interessant voor spelers.
https://www.ed.nl/psv/psv-wil-bij-spelers-snel-doorpakken-met-salariskorting~a3a1275b/link
Ik dacht eerst dat het ging over PSV wil doorpakken met versterkingen. Maar dat zal lastig worden.
Tja, het is onze eigen schuld. Voor 40 miljoen aan nieuwe spelers halen vorig jaar, en vrijwel alleen maar miskopen. Dan verdien je ook niet meer dan een 4e plaats. Nog minder inkomsten, etc.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
PSV is na Ajax qua financiën de meest interessante club in NL, en dat zal volgend jaar alleen maar duidelijker worden. Vergeet niet dat AZ ook nog te dealen heeft met een stadion en Feyenoord is ook al 30 jaar bezig met een nieuwe Kuip.
Gebrands maakt op mij gewoon een goede indruk en ik ben blij dat wij zo'n sterke AD hebben. Hopelijk kan hij nu met Schmidt en De Jong wel een sterke driehoek vormen en aan de wieg staan van een nieuwe succes.
Uit: Amsterdam
Forumreacties: 17.644
Reg.: 19 februari 2000
Toon zegt wel heel gemakkelijk "Iets minder ploegen in de competitie" maar voor veel ploegen is degradatie een mega groot probleem, en de dreiging ervan ook.
Toevallig hebben alle clubs van het linker rijtje ook belangen en wat te zeggen.
Ik vind dit een interview dat alleen vanuit het persperctief van een topclub gegeven wordt. Waar heeft hij nou een visie over het beleid van de clubs van het linker rijtje ? De KNVB is er ook voor die clubs.
por siempre vencedores
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: Uden
Forumreacties: 136
Reg.: 15 juli 2013
Uit: Eindhoven & Heeze
Vak: Noord - N
Forumreacties: 2.927
Reg.: 7 juli 2010
Souza Faria 11
Fan van PSV
Vedette
Vak: Oost - W
Forumreacties: 1.651
Reg.: 4 april 2010
Uit: Doetinchem
Forumreacties: 446
Reg.: 3 augustus 2002
Al dat polderen leidt binnen het betaald voetbal nergens toe: stilstand is achteruitgang. De meeste clubs willen alles hetzelfde houden, net als de KNVB. Geen visie, geen ideeën, niks. We glijden als Nederland af als we niets doen. Ajax heeft wel leuk gepresteerd, maar dat was een incident. We moeten toe naar een ander competitiemodel (mogelijk beneliga). De manier waarop de beslissingen genomen worden in het voetbal is nu ouderwets en niet doeltreffend. Toon heeft met PSV wel een duidelijke visie voor de lange termijn. Dat het op de korte termijn wel eens tegen kan zitten kan gebeuren. Supporters kijken alleen naar de korte termijn, dat snap ik dan ook wel weer, alles vanuit de emotie.
open/sluit de onderstaande quote:antonh schreef op 09 augustus 2020 om 18:36:
Al dat polderen leidt binnen het betaald voetbal nergens toe: stilstand is achteruitgang. De meeste clubs willen alles hetzelfde houden, net als de KNVB. Geen visie, geen ideeën, niks. We glijden als Nederland af als we niets doen. Ajax heeft wel leuk gepresteerd, maar dat was een incident. We moeten toe naar een ander competitiemodel (mogelijk beneliga). De manier waarop de beslissingen genomen worden in het voetbal is nu ouderwets en niet doeltreffend. Toon heeft met PSV wel een duidelijke visie voor de lange termijn. Dat het op de korte termijn wel eens tegen kan zitten kan gebeuren. Supporters kijken alleen naar de korte termijn, dat snap ik dan ook wel weer, alles vanuit de emotie.
PSValtijd1
Fan van PSV
Legende
Uit: Nijmegen
Vak: Noord - T
Forumreacties: 45
Reg.: 13 maart 2006
Wegblijven uit Quatar, JA GRAAG. ik ben voetbal liefhebber, maar dat is een goed idee om eens een statement te maken: tot hier en niet verder...
Alleen hoe zie je dat voor je? De spelers zullen nooit voor zijn en dat kun je ze ook niet kwalijk nemen, zij hebben niet voor dat corrupte land gekozen om en WK te organiseren. De KNVB? ook kansloos, tenzij zij een lobby aangaan met minimaal de Engelse, de Duitse, alle Scandinavische landen, Amerika... en dan nog zullen landen als Brazilië, Argentinië, Mexico, maar ook Spanje, Frankrijk en Italië nooit meedoen aan een boycot vermoed ik.
Tenslotte blijft over de politiek... hahahaha laat maar, ruggengraat van een weekdier.
open/sluit de onderstaande quote:PSValtijd1 schreef op 11 augustus 2020 om 12:02:
Wegblijven uit Quatar, JA GRAAG. ik ben voetbal liefhebber, maar dat is een goed idee om eens een statement te maken: tot hier en niet verder...
Alleen hoe zie je dat voor je? De spelers zullen nooit voor zijn en dat kun je ze ook niet kwalijk nemen, zij hebben niet voor dat corrupte land gekozen om en WK te organiseren. De KNVB? ook kansloos, tenzij zij een lobby aangaan met minimaal de Engelse, de Duitse, alle Scandinavische landen, Amerika... en dan nog zullen landen als Brazilië, Argentinië, Mexico, maar ook Spanje, Frankrijk en Italië nooit meedoen aan een boycot vermoed ik.
Tenslotte blijft over de politiek... hahahaha laat maar, ruggengraat van een weekdier.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:PSValtijd1 schreef op 11 augustus 2020 om 12:02:
Abroad loves PSV
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Bahrain
Forumreacties: 1
Reg.: 16 augustus 2017
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
Ik denk dat een boycot wel kans maakt. Juist vanwege Black Lives Matter en #metoo. Als je ziet hoe huiverig grote bedrijven zijn voor slechte publiciteit dan kan een boycot die begint bij een paar spelers overslaan naar bonden en sponsors bijvoorbeeld.
Zo'n Nike probeert nu schaamteloos mee te liften op de BLM movement. Denk je echt dat als een paar grote bonden en sponsoren meegaan in de boycot dat de FIFA doorzet?
Dit bericht is gewijzigd op 11 augustus 2020, 14:59:48.
Arriba Atiba
Fan van PSV
Vedette
Uit: Amsterdam
Forumreacties: 274
Reg.: 26 februari 2009
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Toon Gerbrands