Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 21 februari 2022 om 11:30:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 20 februari 2022 om 18:03:

Of het Cocu móét worden weet ik ook niet, maar Schmidt begint doodleuk weer zonder spits en dan zie je wederom het trechtervoetbal, wat we ook zagen in zijn 4-2-4 systeen van vorig jaar, wat ook nergens op leek.

Hij speelt gewoon niet naar de kwaliteiten van zijn spelers, en Cocu deed dat juist wel. Dus slechter kan het er nooit van worden.



Ik begrijp het beginnen zonder spits ook totaal niet. Ja, de vleugelspelers trekken graag naar binnen en schieten dan veel zelf, maar je kunt toch wel 1 spits als aanspeelpunt/kaatser erin zetten? Als hij dan ook nog zoveel oorlog maakt als Vinicius doet, krijgen Madueke en Gakpo veel meer ruimte waardoor ze beter tot hun recht komen.



Ik begrijp het helaas wel. Het is simpele weg debet aan het feit dat (zoals al vaker gezegd) Zahavi / Vicinius het slechtste spitsen duo is dat ik iig ooit bij PSV heb gezien. Schmidt erkent dat nu ook eindelijk.

Als ik moet kiezen zou ik maar voor Vinicius gaan want die loopt iig niet constant in de weg en houdt een CV bezig maar beiden schrijnend zwakke voetballers.

Oh oh bleef Romero maar een keer heel …

 

+1/-1

Zowel Zahavi als Vinicius zijn betere spitsen dan Götze.

 

+3/-0

Vinicius zie ik wel wat in, is fysiek enorm sterk en behoorlijk snel voor zo'n grote kerel. Voetballend moet het alleen allemaal net wat beter. Maar deze jongen heeft nauwelijks wedstrijdritme op kunnen doen door zijn late entree en blessures.

Zahavi is geen PSV niveau. Is ook 34 jaar dus beter wordt ie ook niet. Miskoop van Schmidt, net als Max, Mvogo en Mwene.

 

+1/-1

Max is geen aankoop van Schmidt en al helemaal geen miskoop. Mwene is transfervrij en voldoet prima aan zijn beoogde rol en die is ook niet door Schmidt gekomen. Roger is eigenlijk enkel verantwoordelijk voor Zahavi en Gotze want die stonden niet op de lijst bij PSV en de rest stond er wel op en is hoogstens gekomen dankzij Roger.

Laat dit een les zijn voor de nieuwe trainer. Na Sainsbury Behich Gotze en Zahavi doen we geen aankopen meer die niet op onze eigen lijstjes staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 24 februari 2022 om 09:45:

Max is geen aankoop van Schmidt en al helemaal geen miskoop. Mwene is transfervrij en voldoet prima aan zijn beoogde rol en die is ook niet door Schmidt gekomen. Roger is eigenlijk enkel verantwoordelijk voor Zahavi en Gotze want die stonden niet op de lijst bij PSV en de rest stond er wel op en is hoogstens gekomen dankzij Roger.

Laat dit een les zijn voor de nieuwe trainer. Na Sainsbury Behich Gotze en Zahavi doen we geen aankopen meer die niet op onze eigen lijstjes staan.



Is het niet zo, dat een trainer altijd wel 1 of 2 spelers mag halen die misschien niet op lijstjes staan? Al is het maar om te pleasen..

 

+1/-0

Een trainer die spelers wil halen, hoeft niet altijd per sé iets slechts te zijn. Zahavi is hier op dit forum volgens mij ook al wel vaker/eerder geopperd, gezien zijn fantastische cijfers in (vooral) de Israëlische competite.

Ook aankopen die niet via een trainer komen, zijn soms een miskoop. Zo zie ik bijv. erg weinig verschil tussen het aantrekken van Sainsbury of Thomas, van Behich of Lato of Zahavi en Matavz.

Overigens vind ik Max langzamerhand wel degelijk als miskoop te bestempelen. We hebben vele miljoenen voor deze gast neergeteld, terwijl hij simpelweg niet kan verdedigen en in verdedigend opzicht positioneel dramatisch is. Zijn aanvallende aspiraties vergoeden het een en ander, maar ik vind zowel Mwene als Mauro Jr. als back een stuk beter, terwijl ook deze twee absoluut niet tot mijn favoriete backs van de laatste 20 jaar behoren.

Dat is ook een beetje het bezwaar wat ik zou hebben tegen Ronald Koeman als nieuwe trainer. Bij een flink aantal van zijn trainersklussen zijn er toch spelers naar de club gekomen die het niveau duidelijk niet hadden.

 

+1/-0

Kees van Wonderen gaat naar Heerenveen, in elk geval. Wat betekent dat onze reeks zonder overwinningen aldaar wordt verlengd, maar dat ze misschien ook eens gaan presteren tegen Ajax.

Nu was ik waarschijnlijk de enige van het forum die hem op mijn lijstje had, als tweedeklas Eagles fan, maar toch. En weer presteert hij, ondanks een behoorlijke dip, heel knap.

 

+3/-0

Roberto Martinez lijkt me ook nog steeds een goede trainer. Ik hoopte dat hij kwam toen PSV uiteindelijk voor Schmidt ging. Maar ja, dan zit je wel met het WK in Qatar deze winter. Als bondscoach van België zal hij op zijn vroegst na de winterstop kunnen komen. Is dat interessant?

 

+1/-0

Haha. Martinez heeft al veel grotere clubs als PSV afgewezen.

 

+1/-0

Het zou mij ook niet verbazen als Tomasson op de shortlist staat. 2 jaar op rij kampioen met Malmo in Zweden, plaatste zich via 4 voorrondes voor de Champions league.

 

+1/-0

Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, ik hoop dat we het vaak kunnen doen in het stadion.

Waar ik wel heel erg benieuwd naar ben is waarom het precies om 22.00 door 2 verschillende watchers met een uitgebreid betaald artikel achter de betaalmuur gecommuniceerd wordt. Waarom dat tijdstip? Waarom precies op zondag voor de interlandbreak?

Ik denk dat het nieuws wel wat tijd nodig heeft om te landen bij iedereen en vooral die mensen die dachten aan hele spannende namen zoals Silva, Kovac of Marsch die komen bedrogen uit maar eigenlijk is het wel een betere keuze dan Koeman (passé en NL) Cocu (mag het eerst nog eens elders laten zien, komt te vroeg) Fraser (afbraakvoetbal) Bosz (ligt nog vast en is wel erg aanvallend en naief) of andere niet-Nederlandse trainers. Het is gewaagd maar als we zorgen dat de poppetjes op de goede plaats staan dan moet het kunnen lukken.

 

+2/-0

Ruudje kan ik prima mee leven. Heel slim om een ervaren gast als Fred ernaast te zetten. En we weten dat laatstgenoemde prima rendeert, als tweede man.

 

+2/-0

https://www.telegraaf.nl/sport/986442402/ruud-van-nistelrooy-zegt-ja-tegen-psv

EINDHOVEN - Ruud van Nistelrooy (45) wil bij PSV de opvolger worden van trainer Roger Schmidt, die aan het einde van het seizoen vertrekt. Na een paar gesprekken met Marcel Brands, die komende zomer algemeen directeur wordt bij de Eindhovense club, verklaarde de voormalig spits van onder meer PSV, Manchester United, Real Madrid en Oranje zich daartoe bereid.

 

+1/-0

Bijzonder!

 

+1/-0

Ik vind het ook de beste optie. Hoe het uitpakt weet je toch pas volgend seizoen, maar Cocu, Bosz, Fraser, ik vind het allemaal niks. Dus tenzij er een buitenlander uit de hoge hoed werd getoverd lijkt me dit het beste.

 

+1/-0

Ruud = held.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 26 maart 2022 om 06:30:

Ruud = held.


Ik hoop van ganser harte dat hij dat over een jaar nog is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 26 maart 2022 om 13:12:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 26 maart 2022 om 06:30:

Ruud = held.


Ik hoop van ganser harte dat hij dat over een jaar nog is.



Ik kan me niet anders dan voorstellen. Je moet als PSV-held het wel heel bont maken, wil je jezelf van die titel ontdoen.

Ik zie hem altijd als een kalme gast, bedachtzaam en gemoedelijk, maar het is absoluut een winnaar. Klinkt als echt iets voor PSV.

 

+2/-0

Alles staat of valt met ervaren spelers in het elftal. Zoals Cocu dat had met Guardado, Moreno en Luuk de Jong. In elke linie een speler die weet hoe het werkt en de jonge spelers bij de hand neemt.

Als ze die ervaring in de selectie hebben kun je Ruud v. Nistelrooij makkelijk voor de groep zetten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer