Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

Ik word wel enthousiast als ik hoor en zie hoe Bosz de evolutie van de spelersgroep voor zich ziet. Ik verwacht alleen niet snel vuurwerk op de transfermarkt. Ik hoop stiekem op een vervanger voor Schouten en duidelijkheid t.a.v. de linksback-positie vóór het WK.

+2/-0

Ik had ergens ook vernomen dat hij vanaf komend seizoen meer met een roulerend middenveld zou willen gaan spelen,dus veel wisselingen op de posities waarbij een speler beurtelings opduikt op de 6 en dan weer de 10-positie enz.
Dus het selectiebeleid zal steeds meer gaan op het aantrekken van multi-functionele spelers.
Heb hier overigens volledig vertrouwen in de technische staf maar hoop wel dat er naar CL-niveau wordt geselecteerd en de focus meer verschuift naar internationale prestaties en of succes.

+1/-0

Multi-functionele spelers of niet, uiteindelijk draait het gewoon om kwaliteit. Als Dest, Saibari, Veerman en eventueel ook Pepi en/of Perisic weggaan, dan moet er heel veel kwaliteit bij, zeker nu Schouten ook geblesseerd is. Het voordeel van een middenvelder is dat deze normaliter comfortabel is aan de bal en het spelletje ook beter "ziet" dan een pure back of aanvaller. Een Nederlandse topploeg heeft er gewoon baat bij dat zijn backs en buitenspelers balvast en balvaardig zijn, en ook het inzicht hebben om te zien waar ze op welk moment juist wel of niet moeten zijn.

Maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk vooral om dat ze voldoende handelingssnelheid, fysiek en vooral voetballend vermogen hebben, want anders red je het bij PSV nog steeds niet. Guus Til, al 3 jaar lang een belangrijke speler voor dit PSV, zal in mijn ogen namelijk nooit genoeg zijn om een onomstreden middenvelder in ons team te zijn.

+1/-0

Daarom ben ik ook benieuwd in hoeverre dit ingevuld gaat worden,want een Til op 6 gaat het m.i ook niet worden.
En ja kwaliteit is doorslaggevend dus ik verwacht wel een heet transferzomertje zo na het WK.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz