James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.268
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
Uit: Den Bosch
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 3
Reg.: 18 oktober 2024
De spelers van Psv kunnen het gewoon niet meer elke wedstrijd opbrengen om het spel van Bosz te spelen.
Dat lukt in de cl wel omdat ze weten dat scouts meekijken.
Daarbij vind ik momenteel Veerman en in mindere mate Schouten heel zwakke schakels.
Veerman doet aan schijn verdedigen en is ontzettend traag.
Dus of Bosz gaat zijn tactiek aanpassen en/of spelers op de bank zetten.
Of de directie grijpt in en ontslaat Bosz.
Of je accepteert dit en verspeelt zelfs de tweede plaats met alle financiële consequenties.
Ik heb niet het idee dat het tij word gekeerd als we op deze manier verder gaan.
psvdebeste23
Legende
Forumreacties: 1.409
Reg.: 6 augustus 2005
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 645
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Boszballetje schreef op 27 februari 2025 om 04:52:
Daarbij vind ik momenteel Veerman en in mindere mate Schouten heel zwakke schakels.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.530
Reg.: 23 juni 2013
Favoriete opstelling: 4-3-3
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 676
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 27 februari 2025 om 08:34:
open/sluit de onderstaande quote:Boszballetje schreef op 27 februari 2025 om 04:52:
Dit is de spijker op de kop. Veerman loopt erbij als veertiger met conditionele achterstand. Corner waar de eerste goal uit komt en tweede goal zijn exemplarisch. Gisteren ook opnieuw bewijs dat hij met een tegenstander in zijn nek totaal niet uit de verf komt. Handelingssnelheid is structureel te laag.
Mogelijke oplossing is Mauro naast Schouten zetten. Helaas overtuigt Malacia tot op heden ook totaal niet waardoor je het probleem naar de backposities verschuift.
En wat me ook opvalt is dat nu bijna elke wedstrijd na de winterstop Bosz zegt.
We stonden de eerste helft niet goed en hebben het 1 en ander aangepast in de rust en tweede helft liep het beter.
Maar als je 15 minuten in de eerste helft toch ziet dat het niet goed staat, dan roep je toch bijv een Luuk de Jong naar je toe en verander je het terplekke??
Waarom elke keer wachten tot de rust??
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 676
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Boszballetje schreef op 27 februari 2025 om 09:58:
En wat me ook opvalt is dat nu bijna elke wedstrijd na de winterstop Bosz zegt.
We stonden de eerste helft niet goed en hebben het 1 en ander aangepast in de rust en tweede helft liep het beter.
Maar als je 15 minuten in de eerste helft toch ziet dat het niet goed staat, dan roep je toch bijv een Luuk de Jong naar je toe en verander je het terplekke??
Waarom elke keer wachten tot de rust??
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.054
Reg.: 9 juli 2006
Jammer genoeg krijgt Bosz deze ploeg niet meer op de rit. PSV begint heel erg vaak slecht aan zijn wedstrijden. Er worden veel fouten gemaakt, spelers zijn niet fit of uit vorm. Het lijkt erop dat de intense manier van voetballen zijn tol heeft geëist bij onze spelers.
Ze kunnen het wel opbrengen in de Champions League maar in Nederland niet. Bosz oogt inmiddels ook wat radeloos. Het gebeurt hem ook te vaak bij zijn vorige clubs. Is Bosz wel zo goed? Is Bosz wel een trainer voor enkele jaren?
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.268
Reg.: 30 november 2007
Ik vind het schandalig dat we het kampioenschap lijken te moeten laten aan Ajax, maar ik heb de afgelopen 1,5 jaar een PSV gezien dat ik daarvoor haast nooit heb gezien. Daarvoor dient Bosz wat krediet te krijgen. Sowieso dit seizoen. Enkel als je rampzalig eindigt en CL niet haalt, moet er ernstig worden nagedacht of Bosz het wel op rit kan krijgen.
psvdebeste23
Legende
Forumreacties: 1.409
Reg.: 6 augustus 2005
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.054
Reg.: 9 juli 2006
Leuk dat hij weer zegt ow we waren veel beter en hadden hier moeten winnnen. Man man het is elke week het zelfde lul verhaal. Wij waren helemaal niet beter, achterin was het zoals gewoonlijk een gatenkaas met tot gevolg dat elke diepe bal een intikker / 1 op 1 kans oplevert. Het tempo is zo traag als wat waardoor het zo voorspelbaar is(enige goeie aanval waar tempo hoog was leverde direct goal op). We hebben 15x geschoten waarvan maar 5 op doel met een XG van 0.9. Nu zegt dit natuurlijk niet alles maar Bosz is totaal de realiteit kwijt. Het punt blijft met hoe wij op dit moment voetballen met het tempo van een senioren elftal met balletje van links naar rechts en dan weer terug waarbij je met balverlies direct 1 op 1 staat door een diepte pass. Dit is gewoon topclub onwaardig(herinneren we ons dit nog: https://www.vi.nl/nieuws/bosz-verwacht-revanche-van-psv-topclub-verliest-nooit-twee-keer-op-rijlink ). Ondertussen is de laatste overwinning in de competitie 25 januari en hebben we op 7 eredivisie wedstrijden evenveel tegendoelpunten als de hele 1e seizoenshelft.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Forumreacties: 563
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
k heb net ajax zitten kijken, plaatsvervangende schaamte. Zo spelen .... en dan misschien de titel ophalen.
Ik ben om. Bosz kan blijven.
Hij heeft mij het mooiste PSV van pakweg de laatste 20 jaar laten zien. Genieten met de grote G. Zijn visie en uitvoering hebben daarvoor gezorgd.
Nu lukt niks, lijken we een zinkend schip. Maar goed, dan gaan we maar samen ten onder Peter, dankbaar voor wat hij gebracht heeft. Liever dan maar naar de diepte dan dat betonvoetbal. En wie weet... Peter ziet nog aanknopingspunten, he has done magic before...
Of we komen er samen bovenop, of we gaan met een positieve visie ten onder. Bosz verdient de kans in elk geval. dat krediet heeft hij eigenlijk wel opgebouwd bij mij.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Vak: -
Forumreacties: 359
Reg.: 6 februari 2018
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende