Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Minnetjes en plusjes. Who gives a fuck.

+2/-0

Een openlijke en goede trainer Ook de wissels zijn begrijpelijk en zeker als je zoals Bosz aanvallend wil spelen ook als mens is hij heel goed en praat veel met de spelers kijk maar eens naar hoe hij heel goed met Noa Lang om gaat.
Deze trainer mag voor mij zeker weer 2 jaar bij tekenen

+2/-0

De spelers van Psv kunnen het gewoon niet meer elke wedstrijd opbrengen om het spel van Bosz te spelen.
Dat lukt in de cl wel omdat ze weten dat scouts meekijken.
Daarbij vind ik momenteel Veerman en in mindere mate Schouten heel zwakke schakels.
Veerman doet aan schijn verdedigen en is ontzettend traag.
Dus of Bosz gaat zijn tactiek aanpassen en/of spelers op de bank zetten.
Of de directie grijpt in en ontslaat Bosz.
Of je accepteert dit en verspeelt zelfs de tweede plaats met alle financiële consequenties.
Ik heb niet het idee dat het tij word gekeerd als we op deze manier verder gaan.

+2/-0

Bosz is een geweldige trainer als het loopt. Nu het niet loopt ligt er geen plan B en precies dat is de zwakte van Bosz- je niet kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden.

Dit jaar zie ik het ook niet meer goed komen dus beter nu afscheid nemen en redden wat er te redden valt.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Boszballetje schreef op 27 februari 2025 om 04:52:

Daarbij vind ik momenteel Veerman en in mindere mate Schouten heel zwakke schakels.

Dit is de spijker op de kop. Veerman loopt erbij als veertiger met conditionele achterstand. Corner waar de eerste goal uit komt en tweede goal zijn exemplarisch. Gisteren ook opnieuw bewijs dat hij met een tegenstander in zijn nek totaal niet uit de verf komt. Handelingssnelheid is structureel te laag.
Mogelijke oplossing is Mauro naast Schouten zetten. Helaas overtuigt Malacia tot op heden ook totaal niet waardoor je het probleem naar de backposities verschuift.

+2/-0

Nikiforov 3 schreef op 27 februari 2025 om 08:34:

Boszballetje schreef op 27 februari 2025 om 04:52:

Dit is de spijker op de kop. Veerman loopt erbij als veertiger met conditionele achterstand. Corner waar de eerste goal uit komt en tweede goal zijn exemplarisch. Gisteren ook opnieuw bewijs dat hij met een tegenstander in zijn nek totaal niet uit de verf komt. Handelingssnelheid is structureel te laag.
Mogelijke oplossing is Mauro naast Schouten zetten. Helaas overtuigt Malacia tot op heden ook totaal niet waardoor je het probleem naar de backposities verschuift.

Malacia is prima als back en ik zou dan inderdaad Mauro op het middenveld erbij zetten. Zijn drive en enthousiasme heb je echt nodig op een centraal punt in je elftal. Het is erg dat het nodig is, maar het is wel zo.

Veerman is aan de bal gewoon een prima speler, maar aangezien we zoveel balverlies lijden de laatste weken, merk je dat het team vaak moet omschakelen en dan is Veerman gewoon net te traag of te zwak. Tot het moment dat er wat meer stabiliteit in de ploeg zit zou ik Mauro op het middenveld zetten.

Die gast heeft gif in zich, die kom je telkens 3 of 4x tegen. In de omschakeling heb je dat nodig, iemand die met de mes tussen de tanden erin vliegt.

+2/-0

En wat me ook opvalt is dat nu bijna elke wedstrijd na de winterstop Bosz zegt.
We stonden de eerste helft niet goed en hebben het 1 en ander aangepast in de rust en tweede helft liep het beter.
Maar als je 15 minuten in de eerste helft toch ziet dat het niet goed staat, dan roep je toch bijv een Luuk de Jong naar je toe en verander je het terplekke??
Waarom elke keer wachten tot de rust??

+3/-0

Boszballetje schreef op 27 februari 2025 om 09:58:

En wat me ook opvalt is dat nu bijna elke wedstrijd na de winterstop Bosz zegt.
We stonden de eerste helft niet goed en hebben het 1 en ander aangepast in de rust en tweede helft liep het beter.
Maar als je 15 minuten in de eerste helft toch ziet dat het niet goed staat, dan roep je toch bijv een Luuk de Jong naar je toe en verander je het terplekke??
Waarom elke keer wachten tot de rust??

Mja dat kan ik op zich nog wel begrijpen. Dit heeft denk ik meerdere redenen.
1. Het omzetten van het team gaat vaak gepaard met wissels. Bakayoko kreeg gister niks voor elkaar. Door Lang te brengen kan je Perisic op rechts zetten. Aan de andere kant heeft Bakayoko ook kwaliteiten dat hij een wedstrijd met een goeie actie kan open gooien. Een wissel doorvoeren doe je niet snel na 15 minuten, een speler kan in de wedstrijd groeien, hier moet je iemand ook de kans voor geven.

2. Risicovol. Gister bracht Bosz Saibari voor Boscagli en ga je achterin met een mannetje minder spelen. Dat is niet iets wat je na 15 minuten voetballen gaat doorvoeren. Dat kan je wel doen, maar brengt ook risico's van de counter met zich mee. Echter, hierdoor kreeg PSV wel grip op het middenveld en is Go Ahead niet meer gevaarlijk geweest.

+1/-0

Jammer genoeg krijgt Bosz deze ploeg niet meer op de rit. PSV begint heel erg vaak slecht aan zijn wedstrijden. Er worden veel fouten gemaakt, spelers zijn niet fit of uit vorm. Het lijkt erop dat de intense manier van voetballen zijn tol heeft geëist bij onze spelers.

Ze kunnen het wel opbrengen in de Champions League maar in Nederland niet. Bosz oogt inmiddels ook wat radeloos. Het gebeurt hem ook te vaak bij zijn vorige clubs. Is Bosz wel zo goed? Is Bosz wel een trainer voor enkele jaren?

+3/-0

Ik vind het schandalig dat we het kampioenschap lijken te moeten laten aan Ajax, maar ik heb de afgelopen 1,5 jaar een PSV gezien dat ik daarvoor haast nooit heb gezien. Daarvoor dient Bosz wat krediet te krijgen. Sowieso dit seizoen. Enkel als je rampzalig eindigt en CL niet haalt, moet er ernstig worden nagedacht of Bosz het wel op rit kan krijgen.

+2/-1

Bosz out

+1/-0

Exit Bosz, het is genoeg geweest.

+3/-0

Dit kan zo niet langer…kampioen worden wij niet meer, maar tweede op deze manier ook niet

Bosz vanavond nog weg

+3/-0

Vanavond Bosz maar even met de bus afzetten in Apeldoorn. Deze trainer is eigenwijs en gaat dit niet meer oplossen. Dit overkomt hem helaas overal en hij leert er niet van. Bedankt voor vorig seizoen Peter maar dit seizoen is onvoldoende.

+5/-0

Is voorbij met deze trainer.
Spelers willen niet meer werken voor hem en staan niet meer achter het systeem.
Bedankt voor het mooie kampioenschap en redden(2de Plaats) wat er te redden valt.

+1/-0

Leuk dat hij weer zegt ow we waren veel beter en hadden hier moeten winnnen. Man man het is elke week het zelfde lul verhaal. Wij waren helemaal niet beter, achterin was het zoals gewoonlijk een gatenkaas met tot gevolg dat elke diepe bal een intikker / 1 op 1 kans oplevert. Het tempo is zo traag als wat waardoor het zo voorspelbaar is(enige goeie aanval waar tempo hoog was leverde direct goal op). We hebben 15x geschoten waarvan maar 5 op doel met een XG van 0.9. Nu zegt dit natuurlijk niet alles maar Bosz is totaal de realiteit kwijt. Het punt blijft met hoe wij op dit moment voetballen met het tempo van een senioren elftal met balletje van links naar rechts en dan weer terug waarbij je met balverlies direct 1 op 1 staat door een diepte pass. Dit is gewoon topclub onwaardig(herinneren we ons dit nog: https://www.vi.nl/nieuws/bosz-verwacht-revanche-van-psv-topclub-verliest-nooit-twee-keer-op-rijlink ). Ondertussen is de laatste overwinning in de competitie 25 januari en hebben we op 7 eredivisie wedstrijden evenveel tegendoelpunten als de hele 1e seizoenshelft.

+2/-0

k heb net ajax zitten kijken, plaatsvervangende schaamte. Zo spelen .... en dan misschien de titel ophalen.

Ik ben om. Bosz kan blijven.

Hij heeft mij het mooiste PSV van pakweg de laatste 20 jaar laten zien. Genieten met de grote G. Zijn visie en uitvoering hebben daarvoor gezorgd.
Nu lukt niks, lijken we een zinkend schip. Maar goed, dan gaan we maar samen ten onder Peter, dankbaar voor wat hij gebracht heeft. Liever dan maar naar de diepte dan dat betonvoetbal. En wie weet... Peter ziet nog aanknopingspunten, he has done magic before...

Of we komen er samen bovenop, of we gaan met een positieve visie ten onder. Bosz verdient de kans in elk geval. dat krediet heeft hij eigenlijk wel opgebouwd bij mij.

+3/-0

Ajax had weer een pingel tegen moeten krijgen las ik op het AD?

"85'
Penalty Almere City? Gözübüyük gebaart resoluut van niet, nadat de bal toch echt op de arm ging bij Hato. Dat gebeurde onbewust via zijn eigen lichaam, dus we kunnen begrijpen dat de scheids niet naar de stip wijst."

Tja...

+1/-1

Stop met het kijken naar Ajax. We zijn geen concurrent. Alle ballen op plek 2.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz